Jump to content
Demon

Honda Civic Type-r и във версия супер дизел

Recommended Posts

Според британското списание Autocar, Honda предприема следваща

стъпка по разширяване семейството на Civic.

 

На пазара ще се появи „гореща” дизелова версия на Type-R.

Сегашният бензинов двигател 2.0 i-VTEC с мощност

148 kW при 7400 об/мин, с максимален въртящ момент 193 Nm при

5600 об/мин, ще бъде допълнен при Civiс Type-R

с дизеловия двигател 2.2 i-CTDi.

 

Публикувано изображение

 

Според информацията в Autocar това ще бъде нова версия на познатия

двигател, която ще видим и при версията на Honda Accord за Европа през

2008 г. Максималната му мощност ще достигне 132 kW, максималният

въртящ момент е 430 Nm.

 

Публикувано изображение

 

Един от инженерите разработващ двигателите за Honda е потвърдил пред

Autocar, че скоро ще видим Civic Type-R с този дизелов агрегат.

Link:Honda Civic Type-R и във версия супер дизел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много яко:) 132 кв това=180 коня :) като знам 2.2 140 коня как бяга:) това сигурно ще лети :)и тоя 430 нм:)) супер ще е !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mugen

За мен това е върхът на глупостта! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен това е върхът на глупостта! :)

:)прав си за това Таип Р:) с дизел не се връзва но уви политиката на фирмата се е пренасо4ила явно в др-га посока
Изглежда Honda искат да покажат на света колко добър всъщност е въпростния мотор. Нещо подобно на Audi и 24h le mans. Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен това е върхът на глупостта! :)

:)прав си за това Таип Р:) с дизел не се връзва но уви политиката на фирмата се е пренасо4ила явно в др-га посока
Хахаха върхът на глупостта е да се изказват подобни мнения за дизелите, особено за тези на Хонда. 2004- Акорд най-добър дизелов мотор! В момента в WTCC дизеловите СЕАТИ няма кой да ги бие. Според мене това че TypeR ще има най-добрия дизел в света за момента, може само да ни радва. Нека дойде в България да си го купя, па тогава ще ви видиме с ваште ВиТиАй-ки. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми допада това популяризиране на печките :) Остава сега Порше и Ферари да зарежат бензиновите резачки и хайде на нафтата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха върхът на глупостта е да се изказват подобни мнения за дизелите, особено за тези на Хонда. 2004- Акорд най-добър дизелов мотор!

Много хубаво, дизела на Акорд е супер, нямам нищо против.

Но TYPE R дизел вече е смешно, аз това не го разбирам.

 

Да си го пуснат дизела, но като Civic i-CDTi Type S, i-CDTi Sport или няква подобна глупост...

 

----------------------------

С нетърпение чакам наследника на S2000:

S2200 2.2 i-CDTi :)

Редактирано от mugen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо смешно не виждам :cool: Какво по-добро от бърза печка.Смешното е когато един Сеат Леон Купра TDI или Голф 4 TDI-GTI направят маса БЪРЗИ бензинови коли за смях.Защо и Хонда да не направят конкуретна бегачка на VAG групата.п.п:Преди 3 години когато Емко си купи чисто нов Сивик му казах,че един ден всички ще караме дизели.Тогава му беше смешно.Тази години ми призна,че съм бил прав ;) Казвал съм го и пак ще го кажа,рано или късно всички ще се вмирешем на нафта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де кво те бърка да е с Type R оптика.Поръ4ай си го без табелките :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за! Нека Honda покаже на света, че липсата на традиции при дизеловите двигатели не значи, че не могат да направят един страхотен двигател, който да засрами останалите производители, имащи дългогодишни традиции.

 

Те, това го направиха :cool: , сега го правят спортен ;) ... Мисля, че ще е яката работа, като знам нормалния, как върви в Сивик...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Accord6

Вместо да пуснем хибрид Type R ние ще правим печки за да не изостанем от ФВ и Сеат!! ;)

И аз съм за хибрида. Как им завиждам на американците, че си карат Акорд хибрид - кеф ти "ръчка", кеф ти икономия :cool:Нормално е Хонда да не изостават от нафтовите тенденции, но нека слагат дизеловите двигатели на масовите коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.autoreview.ru/archive/2007/17/hydrogen/Honda FCX Concept и GM Sequel Не е много по темата щото е ясно че дизела има повече предимства от бензина и основният проблем е екологията но когато ние "ТУК" се качим на еко-печките Нонда пак ще са напред самоче пак някаде по-назапад :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен за светлото бъдеще на дизеловите двг-та,но трябва да се съглася с колегата mugen,че дизелов Type-R е малко.... ;);) А успехът на Audi-печката на "24h le mans" е безспорен,но какво общо с Ходна??Времето и продажбите на въпросната версия ще покажат за какво иде реч....Who is hot and who's not :cool: ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези които са против дизела ,каде ли ще е разликата във разхода?Да не говорим че мен в момента ме бие BMW TDi Turbo (заводско) 140 коня!Това равно ли е на Civic 6th Gen DOCH VTEC 160Hp :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези които са против дизела ,каде ли ще е разликата във разхода?Да не говорим че мен в момента ме бие BMW TDi Turbo (заводско) 140 коня!Това равно ли е на Civic 6th Gen DOCH VTEC 160Hp :cool:

абе TDI-то си е TDI, въртящия момент си в въртящ момент, турбото си е плюс, спор няма че има потенциал, но да бие 160 кс двувалов ви-тек ? не че съм фен на споровете коя е по-бързата хонда или хонда ... но в случая не го вЕрвам това :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми допада това популяризиране на печките :cool: Остава сега Порше и Ферари да зарежат бензиновите резачки и хайде на нафтата :cool:

аз на нафтата съм съгласен :)виж ако скочат на газови уредби или на метан :Dтогава вече ще бъде интересно ! :Pно е и крайно време да се направи резачка на алтернативно гориво стига сме тровили въздуха :Dа този кибик type r съм сигурен че ще сдухва ужасно много бензинови резачки :P нищо че е на нафта :D близо 500 Nm си е безобразно добър въртящ момент за толкова малка количка :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на нафтата съм съгласен :cool:виж ако скочат на газови уредби или на метан :)тогава вече ще бъде интересно ! :Dно е и крайно време да се направи резачка на алтернативно гориво стига сме тровили въздуха :D

Ами в страната с най-скъпия бензин в света (Турция) много рядко се карат дизели. Един приятел се бъзика, че в Турция си купуват Ферари и после му слагат газово :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA LEGEND

Това с дизела добре-Хонда правят блестящ дизел,нека правят дизели за еснафите в Европа,защото дизел другаде не се купува,но философията на Type-R е друга-определено няма нищо общо с тракащ двигател с тесен оборотен диапазон.Но щом има пазар в Европа,нека да продават дизел,въпреки че не трябва да го кръщават Type-R ,а трябва с някакво друго име или без специално обозначение,а просто Сивик,както направиха Тойота с Аурис 2.2 D-4D/177к.с./,определено не я кръстиха TS,истинските фенове на спортните коли никога няма да си купят дизел,а ще продължат да купуват Type-R с високооборотен бензинов мотор. А бъдещето е в хибридите и модерните технологии,не в мръсните дизели,които при тия налягания ,при които работят, тракат доста и замърсяват.На всичкото отгоре без турбина дизелите не могат да отлепят. Хибридите са бъдещето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA LEGEND

Нищо смешно не виждам :cool: Какво по-добро от бърза печка.Смешното е когато един Сеат Леон Купра TDI или Голф 4 TDI-GTI направят маса БЪРЗИ бензинови коли за смях.Защо и Хонда да не направят конкуретна бегачка на VAG групата.

Вместо да пуснем хибрид Type R ние ще правим печки за да не изостанем от ФВ и Сеат!! :cool:
Хаха,за какво изоставане говорим от VAG групата,та те техните TDI от сеат Леон Купра и Голф 4 TDI-GTI и Golf 5 TDI са най-изостаналите.Вече ги изкараха от производство тия помпа-дюза дизели,защото са уникално шумни и скъпи за подръжка с уникално тесен оборотен диапазон и рязко и некултивирано отдаване на мощността и въртящия момент.Самите VAG group ги махнаха от производство и минаха към common-rail.Така че Хонда не може да изостане от VAG групата,защото VAG групата сама си е изостанала със своите помпа-дюза дизели.По-правилно е VAG групата да се стреми да не изостава от страхотно култивираните дизели на Хонда. И изобщо за какви дизелови БЕГАЧКИ :) говорите,с какво ги сравнявате,ами сравнете ги с бензинови бегачки,сравнете ги тия Голф 4 тди гти и сеат леон купра тди с Хонда Сивик Тайп-Р или сравнете ги с бензинова бегачка Форд ескорт косуърт или сравнете ги с една бензинова бегачка Тойота Селика и т.н.и става ясно че има дизелови коли от компактен клас с по-динамично поведение ,но няма дизелови бегачки,като ги сравниме с бензинови такива.Еми най-прост пример ще ви дам колко жалки са модерните дизели,те разчитат само на турбото и то при голям работен обем.Еми един Голф 5 2.0TDI e 170 коня,и като боднаха Фолксваген турбо на бензиновия 1.4 TSI и той стана 170 коня! :D 1.4 бензин 170 коня.--Еми този 1.4 TSI бяга повече от дизела във всички дисциплини.Ето това става като се сложи турбо на бензинов двигател.Бензиновият двигател е явно недостижим от дизеловия по отношение на мошност от работен обем и вървене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за дизелите дори ме е яд че не слагат Дизел на Сивика седана а напрайха смао Хибрид и бензин .Ако сложат на седана Дизел почвам да събирам парички :cool: А по темата наистина е добре да има една икономична бегачка щото малко или много освен въздуха и икономията ан гориво е важна .Но мисля че като цяло Всички производители трябва да се преорентират към Биогорива или Метан или Водород .Но май не им е изгодно а и тва е дълга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не обичам нафтата!!! Когато решиш да се изкефиш на обороти и звук на двигател, ръгнеш 1-ва или 2-ра, но стрелката на оборотомера ти отреже ентусиазма още на 5000 оборота, какво да се кефя, че на 5-та колата щяла да тръгне!? С къф хъс да я режа по светофарите, след като неминуемо ще се разтрака, пропуше и скапе за няма и 1г при по-спортен стил на каране, та дори и да е Хонда, купена чисто нова??? Кой си мисли, че ще издържи на зверските ръчки, на които са подложени всички В-теци, сменили N-на брой собственици, суап-вани в други купета, поради това че техните са вече изгнили от старост или размазани по пътищата, но е останал само безсмъртния двигател??? Ще върви наистина много, но за кратко -. както всеки турбиниран двигател, а краткостта на живота му ще зависи от буста на който е напънат :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези които са против дизела ,каде ли ще е разликата във разхода?Да не говорим че мен в момента ме бие BMW TDi Turbo (заводско) 140 коня!Това равно ли е на Civic 6th Gen DOCH VTEC 160Hp :P

абе TDI-то си е TDI, въртящия момент си в въртящ момент, турбото си е плюс, спор няма че има потенциал, но да бие 160 кс двувалов ви-тек ? не че съм фен на споровете коя е по-бързата хонда или хонда ... но в случая не го вЕрвам това :P

За тези които са против дизела ,каде ли ще е разликата във разхода?Да не говорим че мен в момента ме бие BMW TDi Turbo (заводско) 140 коня!Това равно ли е на Civic 6th Gen DOCH VTEC 160Hp :P

Леко,леко с изцепките!Щом не те бие дизелов танк си добре. ;)
Все пак говорим за 330TDI с турбинка :P))Другия вариянт е да съм калпав шофьор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато решиш да се изкефиш на обороти и звук на двигател, ръгнеш 1-ва или 2-ра, но стрелката на оборотомера ти отреже ентусиазма още на 5000 оборота, какво да се кефя, че на 5-та колата щяла да тръгне!?

На 100% покрива моето мнение. Тайп-Р е кола, предназначена за клиенти с такова мислене и затова не бива да му се имплантира "печка". Свалям шапка на Хонда, че се движат със световните тенденции за развитие на дизеловите автомобили, но нека да не го предлагат в спортни версии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Хаха,за какво изоставане говорим от VAG групата,та те техните TDI от сеат Леон Купра и Голф 4 TDI-GTI и Golf 5 TDI са най-изостаналите.Вече ги изкараха от производство тия помпа-дюза дизели,защото са уникално шумни и скъпи за подръжка с уникално тесен оборотен диапазон и рязко и некултивирано отдаване на мощността и въртящия момент.Самите VAG group ги махнаха от производство и м

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Aз се чудя к'во толкова се възмущавате :angry: . Който е фен на дизела ще може и той да кара с надпис type R отзад . По-важното в случая е , че дизелавата не е за сметка на бензиновата , така че човек има избор и може да кара това което му харесва :lol:Пък Хонда са си ексцентрични и току виж го направили с широк диапазон на работа . Защото главното неудобство на дизела е , че тъкмо ти стане готино , почваш да набираш и свършат оборотите :angry:

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ви разбера какво против имате за дизелите. Например днеска ходих до Пловдив с Акорда 2,2 i-CTDi познайте при 200 на колко оборота е................малко на 3000. А пък за ускорението няма какво да говорим. При дизелите максимума на въртящия момент се постига при доста по-ниски обороти спрямо бензиновите и МНОГО ДЪРПА ТАЯ КОЛА :rolleyes:Малко инфо: http://world.honda.com/HDTV/news/2003-4030226_1a/

Редактирано от nicki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ви разбера какво против имате за дизелите. Например днеска ходих до Пловдив с Акорда 2,2 i-CTDi познайте при 200 на колко оборота е................малко на 3000. А пък за ускорението няма какво да говорим. При дизелите максимума на въртящия момент се постига при доста по-ниски обороти спрямо бензиновите и МНОГО ДЪРПА ТАЯ КОЛА ;)Малко инфо: http://world.honda.com/HDTV/news/2003-4030226_1a/

Наистина е така.Аз съм с дизелов Сивик и смея да твърдя че в много отношения превъзхожда повечето бензинови автомобили на пътя.Е не е чак за състезания,но наистина доста върви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

----------------------------С нетърпение чакам наследника на S2000:S2200 2.2 i-CDTi :)

И аз...Колкото до дизеловия тайп р, само да излезе и е мой :) Нафта РУЛЗЗ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за дизела по-приятен е за каране, но с тази цени на колите и с тази цена на дизела от 2.30 не бих си купил дизел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...