ivaivalito 8 #1 Публикувано 14 Октомври, 2007 Абе пичове имам някой друг въпрос .Гледаха ми предницата и задницата на колата всичко е здраво обаче като карам на задна и нещо скърца .Също като я натоваря с 3-4 човека дори и напред като карам пак леко подскърцва,Имам и друг въпрос задните амортисиоти са ОК обаче като я натоваря малко и кляка направо става смешно клекнала отзад .Аз съм с 13ки гуми .Не ми пречи че кляка ама на всяка дупка ми удря гърнето за 5 месеца откакто съм Хондаджия само 3 пъти гърне съм заварял Има ли чалъм да я повдигна без да слагам 14ки или 15ки Джанти Под повдигна не казвам да стане като ладите навремето ама поне да не седи все едно е натоварена с един тон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #2 Отговорено 14 Октомври, 2007 (Редактирано) "Клякането" няма нищо общо с амортесъорите... по-скоро са ти умекнали пружините ! И принципно на 13-ки си е ниска колата !Или слагаш по-твърди пружинки или сменяш цолажа на джантаците ! Тва е моето мнение колег'ъ !! п.п...може би и вариант с газови амортесъори/двойно действие/ би бил успешен ! Редактирано 14 Октомври, 2007 от Road®aceR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #3 Отговорено 14 Октомври, 2007 "Клякането" няма нищо общо с амортесъорите... по-скоро са ти умекнали пружините ! И принципно на 13-ки си е ниска колата !Или слагаш по-твърди пружинки или сменяш цолажа на джантаците ! Тва е моето мнение колег'ъ !! п.п...може би и вариант с газови амортесъори/двойно действие/ би бил успешен ! Не е вярно че не зависи от амортисьорите. Оригиналните трябва да са газови едностраннодействащи (те са под налягане постоянно и държат колата горе), Аз съм с такива, и натоварена почти не кляка и вози комфортно. Явно са ти сменили амортисьорите с маслени щото са по-евтини. Естествено може да са ти омекнали и пружините но аз още не съм виждал омекнала японска пружина-много са качествени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #4 Отговорено 14 Октомври, 2007 Оригиналните трябва да са газови едностраннодействащи (те са под налягане постоянно и държат колата горе), Аз съм с такива, и натоварена почти не кляка и вози комфортно. Естествено може да са ти омекнали и пружините но аз още не съм виждал омекнала японска пружина-много са качествени.Добре де ... след като са едностраннодействащи .. в коя посока действат според теб нагоре или надолу ?? А пружините повярвай умекват ... смени само една от оригиналните и ше усетиш видимо разликата !Както и да е .. не ми се спори...всеки има право на мнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #5 Отговорено 14 Октомври, 2007 и аз казвам,че пружините ти определят височината на купето и това колко ще клекне колата при някакво натоварване....за скърцането-задарйат ти леко накладките.най-вероятната причина е жилото на ръчната.провери го това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #6 Отговорено 14 Октомври, 2007 не е от накладките пружините и амортесиорите са перфектни в смисъл че са газови амортесиорите и всичко е оригинално защото колата е обслужвана само с оригинални части в Белгия като я взех .Според мен решението е едни 15ки ама дето ще дам 1000 кинта за гуми и джанти едни нови амортесиори и пружини на KYABA ще свършат добра работа Просто мисълтта ми беше че е нормално като качиш 3ма души отзад и един отпред да клекне нали ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #7 Отговорено 15 Октомври, 2007 (Редактирано) не е от накладките пружините и амортесиорите са перфектни в смисъл че са газови амортесиорите и всичко е оригинално защото колата е обслужвана само с оригинални части в Белгия като я взех .Според мен решението е едни 15ки ама дето ще дам 1000 кинта за гуми и джанти едни нови амортесиори и пружини на KYABA ще свършат добра работа Просто мисълтта ми беше че е нормално като качиш 3ма души отзад и един отпред да клекне нали ?... в моята като седнат 3-ма отзад средно ги слагам по 80 кг. колата естественно кляка,но нито опира някъде нито скърца като мина през по голяма дупка или ''легнал полицай'' всичко ми е сток отзад! Редактирано 15 Октомври, 2007 от Еди Ведър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #8 Отговорено 15 Октомври, 2007 Оригиналните трябва да са газови едностраннодействащи (те са под налягане постоянно и държат колата горе), Аз съм с такива, и натоварена почти не кляка и вози комфортно. Естествено може да са ти омекнали и пружините но аз още не съм виждал омекнала японска пружина-много са качествени.Добре де ... след като са едностраннодействащи .. в коя посока действат според теб нагоре или надолу ?? А пружините повярвай умекват ... смени само една от оригиналните и ше усетиш видимо разликата !Както и да е .. не ми се спори...всеки има право на мнение ! Вземи книжки и чети, всеки амортисьор убива колебанията в двете посоки заради маслото в тях(въпреки че са газови пак имат масло),но едностраннодействащият амортисьор се продава със специална скоба която го държи плътно прибран-махнеш ли я и се разтяга до край, когато се повреди и изпусне налягане- колата кляка видимо. Моята и натоварена кляка много малко и така трябва да е ако всичко е наред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #9 Отговорено 15 Октомври, 2007 Оригиналните трябва да са газови едностраннодействащи (те са под налягане постоянно и държат колата горе), Аз съм с такива, и натоварена почти не кляка и вози комфортно. Естествено може да са ти омекнали и пружините но аз още не съм виждал омекнала японска пружина-много са качествени.Добре де ... след като са едностраннодействащи .. в коя посока действат според теб нагоре или надолу ?? А пружините повярвай умекват ... смени само една от оригиналните и ше усетиш видимо разликата !Както и да е .. не ми се спори...всеки има право на мнение ! Вземи книжки и чети, всеки амортисьор убива колебанията в двете посоки заради маслото в тях(въпреки че са газови пак имат масло),но едностраннодействащият амортисьор се продава със специална скоба която го държи плътно прибран-махнеш ли я и се разтяга до край, когато се повреди и изпусне налягане- колата кляка видимо. Моята и натоварена кляка много малко и така трябва да е ако всичко е наред.Хмм....принципно теорията/книжките/ е полезна ... тъпото е че в повече от случаите се разминава с практиката !Явно аз залагам повече на последното ... и все пак ше се опитам да се дообразовам шото хич не ми се връзва твърдението ти ! Поздрави ! п.п ... мисля че темата е полезна като инфо и затова си позволявам коментари ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #10 Отговорено 15 Октомври, 2007 Вземи книжки и чети, всеки амортисьор убива колебанията в двете посоки заради маслото в тях(въпреки че са газови пак имат масло),но едностраннодействащият амортисьор се продава със специална скоба която го държи плътно прибран-махнеш ли я и се разтяга до край, когато се повреди и изпусне налягане- колата кляка видимо. Моята и натоварена кляка много малко и така трябва да е ако всичко е наред.Ти свали ли си някой от амортисьорите или сега го пишеш това на изуст ? искаш да ми кажеш че тоя амортисьор е еднопосочен ? в едната посока убива колебанията ,а в другата ги засилва ? демек това си е втора ,само че тоя път пневматична пружина ? може и да имат толкова голяма разлика с кончертото тия сивици , но не съм убеден , че със задницата случая е такъв ... меки пружини могат наистина да са причината за проблема ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hondÑŽ #11 Отговорено 16 Октомври, 2007 Седаните сравнено с хечовете прояввяват по-голяма склонност към така наречениия ефект на "изморяване" на пружините.Решението е просто - смяна на пружините с нови. Или някакво селско изпълнение с подложки,за да се повдигне колата.И при мен се появи същия ефект, но понеже съм на 17-ки и това по-скоро ми е добре отколкото да ми пречи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове