Aleksandyr 17 #1 Публикувано 9 Октомври, 2007 Разбрах ,че на plreud-a завиват и четерите колела (4ws) ..някой да е чувал някакви отзиви ,че изглежда доста странно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #2 Отговорено 9 Октомври, 2007 (Редактирано) Не всички завиват с четирите си колела. Слага се предимно на 2.3 и 2.2 двигателите. Всеобщото мнение е, че тази система няма недостатъци, не дефектира и е страхотна. Въпроса е защо не се слага вече.Двигателя 2.2 ти предлагам още от сега да го отпишеш от плановете си, освен ако нямаш излишни 5000 (пет хиляди) лв за да си платиш акциза (при нов внос)2.0 двигателя може и да е по-слабичък, но се слави като по-здрав. Прочети ТАЗИ (разход) и ТАЗИ теми. Написаното, разбира се, не бива да те плаши. ВСИЧКО си зависи на каква бройка ще случиш и как ще си я гледаш след това. Просто Ф20А4 (двигателя слаган на Прелюд 2.0) се води като доказано здрав, още повече че се монтира и на някои Акорди. Ако си се насочил към прелюд, трябва да знаеш, че задните седалки са доста тесниВсичко написано от мен е плод единствено на прочетено из форума. Никога не съм се качвал на Прелюд (а колко ми се иска), само съм оглеждал 1-2 за покупка, но всички бяха в лошо състояние.EDIT: Чак сега видях че сме адаши. Отгоре на всичкото и аз търся прелюд... Брей какви съвпадения стават Редактирано 9 Октомври, 2007 от Alexandro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #3 Отговорено 9 Октомври, 2007 абе има и стари теми по този въпрос-пробвай да ги намериш.сега ще мина накратко пак.не бързай да отпусваш 2.0 двигателя-това е първия ми съвет.колата си върви съвсем прилично с него и харчи много добре.2.3 се води "проблемен" защото ако има строшен двигател на Прелюд-винаги е той.просто 2.0 и 2.2 са адски здрави.също така 2.3 харчи доста повече от 2.0 и е малко труден за потеглянетака че няма да е много по-бърз от 2.0,но разходите покрай него ще са доста по-големи.4WS се предлага само за 2.2 и 2.3 обаче.системата е хубава,но е наблегнато на електрониката и може да ти прави проблеми.ако спреш до бордюр и завъртиш волана например и гумите законтрят в него се натрупват грешки в компютъра на системата и ще трябва да посетиш стенд за реглаж и може би бултрако за да ти занулят грешките.за 2.2 не мога да кажа нищо лошо.2.2 и 2.3. използват един и същи блок,както и диаметър на буталата,но има доста други разлики. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UniCorn 13 #4 Отговорено 9 Октомври, 2007 Аз карам прелюд с 2.0i двигател. Мога да кажа само хубави неща за него. Няма 4WS, но въпреки това е една от най-стабилните коли които съм карал.Доколкото съм чел 2.3 дава значително по-висок разход на гориво и по-често дефектира, но имай предвид, че информацията ми е непроверена.2.2 V-TEC е истината, но за съжаление за мен все още е непосилно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #5 Отговорено 9 Октомври, 2007 (Редактирано) Аз също карам F20A4 - 4 генерация. Мога смело да заявя, че е една от най-добрите машини, които съм карал. (говоря за удоволствие от карането. не за комфорт). Колата като за теглото и двигателя си има много добра динамика и уникално поведение в завоите. Двигателя се води един от най-дуракоустойчивите. Много носи на бой и на некадърно каране. За 4WS не мога да кажа нищо от личен опит, затова няма да се спирам на него. 2.2 ВТЕК двигателя е мечта на всеки хондоман, но тук в БГ са почти невъзможни за намиране, а да си го внесеш излиза много солено. Като цяло съм предоволен от колата. Освен това със сравнително малко пари можеш да я направиш див звяр. А и ако си толкова голям фен на мощността - 5-те хиляди за акциза на 2.2 ВТЕК ги дай за един приличен турбо кит и пърформанс части и пак ще имаш 200 коня Прелюдец! П.С.: Разхода на 2.0 е съвсем приличен. До колкото знам 2.3 наистина гори повечко. (то си е нормално де). На мен градско ми дава 10.5-15 л. (зависи колко съм нервен , а на извънградско дори аз останах приятно изненадан. След смяната на интейка и част от генерацията, София-Варна-София падна под 7! Редактирано 9 Октомври, 2007 от Димитър Коев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr #6 Отговорено 9 Октомври, 2007 Благодаря за инфото ще трябва доста да си помисля .. между 2.0 и 2.3 Този акциз няма да мога да си го позволя на тоя етап. Надявам се скоро да има снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lefter0v #7 Отговорено 9 Октомври, 2007 и аз съм с 2 литров прелюд, на 100-110 км/час изван градско ми пада на 6-6.5 , градско още не сам го засякал колко е горе долу понеже го имам от 2 дена и още даже не сам му сменил щвейцарските номера касмет с избора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aladin #8 Отговорено 9 Октомври, 2007 Аз пък за 2.3! Все пак 133к.с /2-литров/ с/у 160 стокЗа разхода нищо не казвам ама за тоя мотор 11-12 градско си е добре! Кефа цена НЯМАНякои по-нагоре беше писал "трудно тръгва" дай да видим 2-ката как тръгва.За дефекти нищо не мога да ти кажа защото от тази кола не съм видял лошо/все още/ според мен си е до потдръжката на автомобила.Като заключение ще кажа, че Плелюда е .......няма такъв кеф мисля, че всеки качвал се на такава машина ще ме подкрепи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #9 Отговорено 9 Октомври, 2007 Тук стана интересно .За себе си искам да изясня няколко неща. 2.3 харчи много повече, а потеглял трудно? Според заводските данни, H23 e доста по-близо do H22 отколкото до F20. Тези завосдски данни някаква заблуда ли са? Там даже разликите в разхода, които дава производителя са минимални. Ето една табличка за по-лесно сравнение: >>ЦЪК<<. Според заводските данни съотношението динамика разход е в полза на 2.3 (два вала, 160 коне, 209 въртящ момент).Нека ако някой има наблюдения върху тях от "първа ръка", да сподели, до колко тези неща се покриват с истината. ПП:Аз ако добарам читав прелюд хич няма да го гледам с кой двигател е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest prelude #10 Отговорено 9 Октомври, 2007 наистина тръгва трудно особено когато искаш да се гониш с някой.просто върти гуми до откачане и харчи прилична порция гориво.всички искаме да са ни вървежни колите,но понякога просто няма смисъл май....като започнеш да минаваш по 50-60км в града с 20лв ще съжаляваш ,че си се поизхвърлил при избора сигурно...после ще дойде време за ГО,за данък......и нещата стават още по-шибани заради гъзарията....но всеки решава сам какво и на каква цена купува.успех от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers #11 Отговорено 9 Октомври, 2007 Аз пък за 2.3! Все пак 133к.с /2-литров/ с/у 160 стокЗа разхода нищо не казвам ама за тоя мотор 11-12 градско си е добре! Кефа цена НЯМАНякои по-нагоре беше писал "трудно тръгва" дай да видим 2-ката как тръгва.За дефекти нищо не мога да ти кажа защото от тази кола не съм видял лошо/все още/ според мен си е до потдръжката на автомобила.Като заключение ще кажа, че Плелюда е .......няма такъв кеф мисля, че всеки качвал се на такава машина ще ме подкрепи!ok ела е в Бургас с една 185 или минимум 160 и ще ти покажа как тръгва ако имаш път де за 2ка мотора само хубави неща мога да кажа аз сега несъм си в нас но мога да ти постна после едно клипче как тръгва 2ка ПП: пич ако си купи 160 коня 1 во му тунинговай мазането а после яко го ръчкай иначе ще си блъскаш главата!ако ще е за тунинг е отличен вариянт,но след като му подобриш мазителната система Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #12 Отговорено 9 Октомври, 2007 (Редактирано) "Кефа цена няма" тук си много прав ,затова обичам да зареждам 100 октана няколко стотинки повече ,но ми пълнят душата. А като гледам 2.0 пише че от 0-100 му трябват 9.2сек ,а 2.3 само 7.7 мисля че това е доста голяма разлика а и тоя въртящ момент.. за разхода според данните не е голяма разликата ,в момента карам кола която харчи 13-14 градско и си е доста неприятно. Единственно това мазане ме притеснява най-много ,не искам всеки месец ..два ,да ходя по сервизи или този проблем се появява при постоянно ръчкане в червено ? По принцип аз не обичам да карам в критиките.. кефи ми прави да карам по балкнаски пътчета завойче след завойче.. :] ПП:Аз ако добарам читав прелюд хич няма да го гледам с кой двигател е. biggrin.gifА по какво ги познаваш че не са читави ,че и аз да знам какво да гледам Редактирано 9 Октомври, 2007 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest jivaka #13 Отговорено 9 Октомври, 2007 Много ги подценявате тези Н 23 това ли е най лошия двигател на ХОНДА а въобще има ли лош двигател на ХОНДА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #14 Отговорено 9 Октомври, 2007 А по какво ги познаваш че не са читави ,че и аз да знам какво да гледам Ами първо се оглежда изцяло... в смисъл една кола си личи колко е гледана. Ако на първа ръка се вижда в добро състояние, тогава се кара на майстор. Преди два месеца някъде имах парите, но не намерих нещо което да ме удовлетвори... една ужасно разбита и една много читава но пък за 7600 лв... Сега няма парички за кола, но по-натам пак ще има и дано се появи нещо по-читаво.Тук виждам че се говори за мазане, но тия пръскалки за масло, които липсват при H23, мисля, че служат май за охлаждане повече Поне при други автомобили съм чувал за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #15 Отговорено 10 Октомври, 2007 Аз пък за 2.3! Все пак 133к.с /2-литров/ с/у 160 стокЗа разхода нищо не казвам ама за тоя мотор 11-12 градско си е добре! Кефа цена НЯМАНякои по-нагоре беше писал "трудно тръгва" дай да видим 2-ката как тръгва.За дефекти нищо не мога да ти кажа защото от тази кола не съм видял лошо/все още/ според мен си е до потдръжката на автомобила.Като заключение ще кажа, че Плелюда е .......няма такъв кеф мисля, че всеки качвал се на такава машина ще ме подкрепи!ok ела е в Бургас с една 185 или минимум 160 и ще ти покажа как тръгва ако имаш път де за 2ка мотора само хубави неща мога да кажа аз сега несъм си в нас но мога да ти постна после едно клипче как тръгва 2ка ПП: пич ако си купи 160 коня 1 во му тунинговай мазането а после яко го ръчкай иначе ще си блъскаш главата!ако ще е за тунинг е отличен вариянт,но след като му подобриш мазителната система Хм...... да дойда до Варна казваш!Миля, че си доста преднамерен към H23-то и доста скаран със ситуацията като цяло!Чесно казано не мисля,че ако нямаш турбо под капака ще си някакъв проблем за моя прелюд пък и той отдавна е минал 160-те коня!Много не подготвен се изказваш ми се струва!Дано не си ми много сърдит ама заради теб специялно ще дойда на национална да ти видя "бегачката" пък след това ще си говорим кой какво е правил и защо H23 е по бързия мотор от дватаПо-скоро до Бургас трябва да идеш А може и до Варна да дойдеш, Иво и той ще доиде и ще стане интересно- 2.0 2.3 и 2.2 В-ТЕК. Може би някой си мисли, че резултата е ясен? Ако колите бяха сток-да. Сега-не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #16 Отговорено 18 Октомври, 2007 (Редактирано) Sorry че се намесвам, обаче и мен ме интересува нещо за Прелюда, а и гледам че темата е що годе прясна.Та въпроса ми е за тая система 4WS при 2.2 и 2.3 Прелюдите има ли опция да се изключва по избор от водача. Мерси! Редактирано 18 Октомври, 2007 от zarrick Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hronos #17 Отговорено 18 Октомври, 2007 Има вариянт да се изключва но не по желание на водача в реално време.Има сервизна процедура във Бултрако, чрез която се деактивира 4WS системата и не ти свети лампата на таблото за проблем със нея.Може да да се активира отново в последствие.Но тая система не пречи а помага и то доста.По времето когато имах такава кола четох някаде че при добро познаване на ситемата и поведението на автомобила позволява до 26-29% по високи скорости в завой, преди автомобилут да загуби сцепление.Изпитал съм я във продължение на 25хил/км., със достатъчно мощност и 4WS са много малко автомобилите които все пак успяват да карат със твойто темпо, колкото и да им се иска.Когато си задна кола е по трудно и опасно понеже не е никак лесно и безопасно да се изпреварва със скорости над 150-160 км. в предвид предният автомобил да се опитва всячески да удържи на напъните отзад.Смело мога да кажа който има възможност да кара Прелюд и Акорд със 4WS да не се притеснява за надежността на системата и нейната функционалност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #18 Отговорено 19 Октомври, 2007 абе,кво става в тоя форум,ще вземете да се сбиете след малко.кой какво казал,кой как го разбрал-недоразбрал.....стегнете се.ФАКТ е ,че преправяна кола,т.е. тунингована,не е най-добрия избор при покупка.съшо ФАКТ е,че повечето такива коли са с двигател Н23,а не с F20.а дори и да не са тунинговани и преправяни,пак се подразбира че Н23 ще е мъчен повечко от F20.Факт е също така,че това не са нови коли и не са това което са били като нови или рядко има по някоя наистина като нова.така че да ги сравняваме тук в момента,не е много уместно-все пак са били произведени преди 10-15 години,а това е много време.На Иво колата знам че върви адски добре въпреки че е F20,но не се знае дали е сполучлива или просто адски запазена.който ще си купува Прелюд-да си хареса кола според бюджета,да я покара и да я взима ако задоволи нуждите и очакванията му.по-големият мотор е предимство ако искаш повече екстри ,като 4WS. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове