Jump to content
lamerko

Хондата ме предаде :(

Recommended Posts

Ей хора хондата ме предаде в най-неподходящия момент. Бяхме на 20 км извън града по тъмно и както ви карах сис 100 гледам километража ми заби на 0 км/ч. Викам си кво става тука бе кво стана с тая кола, а тя изгаснала, но лампичката на маслото не светна и аз даже в началото не разбрах, че е изгаснала понеже бях надул музиката. Отбих в страни и какво "пущината" неще да запали. Лампичката на чека не святка при контакт. Като се опитам да запаля само стартера върти, но никакъв признак, че колата ще запали. Та така де дърпнаха ме, но ако някой знае от какво може да стане този фал да помогне. Интересно, че фаровете, габарити, аварийни работят а ел стъклата, шибидаха не работи. И както казах като дам на кондакт по таблото някой лампички не святкат. HELP!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kicko

Въждал съм го това. Скъсан ангренажен ремък беше. :rolleyes: Дано се разминеш леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kicko

аз не разбирам, и не искам да те плаша излишно, нека разбирачите да се изкажатно симптомите бяха същите, стрелката на километража на нула, изгаснал двигател, пробваш да запалиш - върти на празно едно такова, лампите при контакт не помня как бяхаможе пък тва да са симптоми за много други "заболявания", знам ли....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

провери бушоните

И аз съм за бушони или нещо по ел.системата....За ангренажен ремък не мисля!Късал съм ангренаж на други коли и мисля ,че малко трудно ще можеш да си я въртиш на ВОЛЯ на стартер след това....:rolleyes:Но,знае ли човек.... Редактирано от techobg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr

Ангранажен ремък ,на аудито като се скъса ремъка можех да въртя на стартер и там май ми беше грешката като пробвах пак да завъртя .. тогава клапаните се срещнаха с буталата .. :rolleyes: и 4-5дни в бокса ,дано при теб са само бушончета.

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямаш ядове да въртиш на скъсан ремък, ма ще си останеш само с въртенето... Но все пак дано не е това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за бушоните, имал съм подобен случай и се оказа един от големите предпазители, 40 или 60 ампера не си спомням точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм голям разбирач, но виж да ли помпата качва гориво, наскоро един приятел имаше подобен проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lamerko

Не помпата не качва бенз. Като въртя на стартер би трябвало да замирише на бензин, а нещо се губи този момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Май си за предпазител някой от основните стига да не си с д13Б2 щот на нас помпата е на вала а не е електрическа ама без да заровиш главица под предния капак няма да стане нищо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest micro

Айде и аз да предположа , че си играем на догатки само.Моето реле дали не е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Не знам за Сивик,но за Прелюда знам,че релето на помпата изпълнява още някой функций!Според мен виж всички бушони и релета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Garrett

На една от служебните астри се случи следното - паркира се, след 15 мин не може да се запали по никакъв начин = изгорял компютър При теб със сигурност има проблем с електрическата инсталация... но дали е само там...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest taratorrra

Имах подобен проблем колега само, че при мен не беше в движение а от място не искаше да запали - оказа се комутатор/ така каза майстора/ към 80-90 лв и се оправиха нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стига сигнал до комутатора. Утре ще я разгледам по-задълбочено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една анкетка да пуснем викам аз ... като гледам гласуването така или иначе се заформи :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една анкетка да пуснем викам аз ... като гледам гласуването така или иначе се заформи :rolleyes:

...абе все някой ще налучка повредата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така пичове! След като земерих всички бушони старателно се оказа, че всички са 6. Другото което проверих е и ремъка и той си е наред. Стигнах до заключението, че колада просто не дава контакт. Всяка функция която изисква контакт е неактивна :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега, за твойта кола доктори няма ли?Отиди на майстор да я види и си готов,стига си гадал....(гадали)И прочети,че всеки писал тук има различно мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на тялото стартерния ключ - износени клеми!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на тялото стартерния ключ - износени клеми!!!

и му е изгаснала в движение ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на тялото стартерния ключ - износени клеми!!!

и му е изгаснала в движение ?
на моята англичанка има вграден чип в контакния ключ който изключва имобилайзера. ако е прецакан имобилайзера или ключа, може да си върти но не пали. на таблото има контролна лампа-зелен ключ която примигва и гасне когато се даде контакт.провери твоята да няма и тя такива джаджи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е проблема е решен. Ако се чудите какъв беше тия прословут проблем оказа се че има копче против кражба което се е повредило и ми е спряло тока на колата :rolleyes: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И този път няма познал верния отговор :rolleyes: на печелившите ЧЕСТИТО , останалите играйте пак !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamo

Браво, браво! Колега или просто махни копчето или сложи някое което да не изгаря. Преди 2 години изпатих по тоя начин като ми бяха вързали копче което прекъсваше кабела на бубината и какво да ти кажа... 3 дни майстори разбирачи и накрая се сетих че имало такова нещо и просто му вързах жиците. Само дето на мен ми гаснеше тук там все едно махам контакта и то всеки ден все по често и така... :rolleyes: побългърена работа ама нали се учим всички :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...