Jump to content
MonsterOOD

Дойдохааааааааа

Recommended Posts

Днеска ми дойдоха изпускателните колектори.........много съм щастлив. Колегата nonamed е изключително точен и приятен човек. Нямам търпение да ги монтирам. Монтажа ще е на D15Z1. Ще пиша за резултатите. Ето и снимки на красавеца http://www.snimka.bg/album.php?album_id=176416

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито, а какво ще правиш с оригиналния ,че си търся такъв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито, а какво ще правиш с оригиналния ,че си търся такъв

Засега ще си ги пазя. Ако ще ги продавам ще разбереш. :whistle::music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!Що се отнася до резултата, аз мога да ти потвърдя че има такъв!!!Май трябва да пусна тема за Z1/Z3 докъде може да се раздува и как :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!Що се отнася до резултата, аз мога да ти потвърдя че има такъв!!!Май трябва да пусна тема за Z1/Z3 докъде може да се раздува и как :whistle:

Айде де пускай че ми се лети :music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

....... и аз си сложих 4.2.1 само,че моите не са лъскави като твоите а сиви с керамично покритие сложих ги на мястото на оригиналните и махнах само катализатора всичко назад остана сток обаче като че ли ми поизчезна силата във високите обороти ;)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... и аз си сложих 4.2.1 само,че моите не са лъскави като твоите а сиви с керамично покритие сложих ги на мястото на оригиналните и махнах само катализатора всичко назад остана сток обаче като че ли ми поизчезна силата във високите обороти ;)

 

Публикувано изображение

За да усетиш пълния ефект от тях няма да е зле да си донаправиш генерацийката бо края. А по въпроса с високите, да не забравяме, че 4-2-1 са по-скоро за средните, а за високите си остават 4-1. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко търпение. Ако всичко днеска е ок с поставянето утре ще споделя какво е чуството ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко търпение. Ако всичко днеска е ок с поставянето утре ще споделя какво е чуството ;)

Чакаме ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да са ти честити, страхотни са... лаченки-лаченки.И за да си останат такива, искам да дам един съвет:След като ги монтираш задължително ги избърши перфектно, да няма грам мазнинка по тях и да лъщят като нови, никакви отпечатъци не трябва да има!!! След това докато не обгорят хубаво /нали знаеш.. стават едни такива красиви златисти/ не ги пипай!!! Един приятел от форума си сложи спортни колектори, избърса ги и един пичага му ги пипна... мазнината прегоря и останаха неговите отпечатъци вовеки!!! Просто се вградиха в финия филм на метала.... само давам съвет, ако ги знаеш тия неща ок. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съвета. Та вчера ги монтирах................ееее няма такъв рев на този двигател и да не говоря как върви. Много съм доволен. Прекрасно се развърта мотора, направо не е страх да се хваля. В неделя ще се видиме пичове и ще си дадете мнението за мойта колица. Дано да са позитивни ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... и аз си сложих 4.2.1 само,че моите не са лъскави като твоите а сиви с керамично покритие сложих ги на мястото на оригиналните и махнах само катализатора всичко назад остана сток обаче като че ли ми поизчезна силата във високите обороти :angry:

не бой се, не ти е изчезнала силата на високи.... силата на ниски ти се е увеличила, а тя прави впечатление и на нейния фон губиш преценка за високите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как е с новите колектори, аз взех същите и също съм на мнение, че разлика има, колата/civic coupe D16Y7/ тръгва доста по-рано, сменена е и генерацията, а колекторите увих с термоизолационна лента, загуби се от красотата, но пък ефективността е по-важна:angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest taratorrra

тази която се продава в "Проспиид" 15 метра- към 90 лв. няма да ти стигне има една фирма в Елин Пелин, ще потърся телефона и ще ти го дам аз оттам си купих 50 метра 37 лв. май беше, и е 10 см. широка, сгънахме я на 2 и така стана двойно, скоби има навсякъде :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest taratorrra

впрочем телефона го дадох и на колегата nonamed и него може да попиташ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли наблюдения върхиу тая лента?Оня ден слагах тази от проспиид не едно БМВ и две ленти едвам стигнаха....Постни телефона на тая фирма ако не е проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest taratorrra

ще го потърся и ще информирам своевременно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

впрочем телефона го дадох и на колегата nonamed и него може да попиташ

Е не бъди егоист дай го и на нас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаахахахах и аз го нямам още като получа информация ще пиша :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при сток Д15Б2 има ли смисъл да се сложат колектори? все ми се върти в главата ,4е тоя моноинжекцион мн.спъва цялата работа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

впрочем телефона го дадох и на колегата nonamed и него може да попиташ

е, да, ама съм затрил телефона :) май е крайно време да купя по-дебел тефтер ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как е с новите колектори, аз взех същите и също съм на мнение, че разлика има, колата/civic coupe D16Y7/ тръгва доста по-рано, сменена е и генерацията, а колекторите увих с термоизолационна лента, загуби се от красотата, но пък ефективността е по-важна:)

аз също получих мойте днес , но ме интересува каква траба сложи след тях на 55мм или на 60мм
Още не съм сложил но ще слагам 55 до отзад с резонаторно голямо гърне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...