MonsterOOD 100 #1 Публикувано 25 Септември, 2007 (Редактирано) Днеска ми дойдоха изпускателните колектори.........много съм щастлив. Колегата nonamed е изключително точен и приятен човек. Нямам търпение да ги монтирам. Монтажа ще е на D15Z1. Ще пиша за резултатите. Ето и снимки на красавеца http://www.snimka.bg/album.php?album_id=176416 Редактирано 25 Септември, 2007 от MonsterOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #2 Отговорено 25 Септември, 2007 Честито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest west bam #3 Отговорено 26 Септември, 2007 Честито бате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 #4 Отговорено 26 Септември, 2007 честито, а какво ще правиш с оригиналния ,че си търся такъв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #5 Отговорено 26 Септември, 2007 честито, а какво ще правиш с оригиналния ,че си търся такъвЗасега ще си ги пазя. Ако ще ги продавам ще разбереш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #6 Отговорено 26 Септември, 2007 Честито и от мен!Що се отнася до резултата, аз мога да ти потвърдя че има такъвМай трябва да пусна тема за Z1/Z3 докъде може да се раздува и как Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #7 Отговорено 26 Септември, 2007 Честито и от мен!Що се отнася до резултата, аз мога да ти потвърдя че има такъвМай трябва да пусна тема за Z1/Z3 докъде може да се раздува и как Айде де пускай че ми се лети Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ванко 24 #8 Отговорено 26 Септември, 2007 Стра6ни са КРАСОТА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #9 Отговорено 26 Септември, 2007 ....... и аз си сложих 4.2.1 само,че моите не са лъскави като твоите а сиви с керамично покритие сложих ги на мястото на оригиналните и махнах само катализатора всичко назад остана сток обаче като че ли ми поизчезна силата във високите обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NCN 0 #10 Отговорено 26 Септември, 2007 ....... и аз си сложих 4.2.1 само,че моите не са лъскави като твоите а сиви с керамично покритие сложих ги на мястото на оригиналните и махнах само катализатора всичко назад остана сток обаче като че ли ми поизчезна силата във високите обороти За да усетиш пълния ефект от тях няма да е зле да си донаправиш генерацийката бо края. А по въпроса с високите, да не забравяме, че 4-2-1 са по-скоро за средните, а за високите си остават 4-1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #11 Отговорено 26 Септември, 2007 Малко търпение. Ако всичко днеска е ок с поставянето утре ще споделя какво е чуството Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Десислав Иванов 8 #12 Отговорено 26 Септември, 2007 Честито колега, да се похвалиш за резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #13 Отговорено 26 Септември, 2007 Малко търпение. Ако всичко днеска е ок с поставянето утре ще споделя какво е чуството Чакаме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasko13 0 #14 Отговорено 26 Септември, 2007 ЧеститоНе разбрах само "Арианата" към комплекта ли е?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
INTEGRA_R 0 #15 Отговорено 26 Септември, 2007 Честито и от мен...и чакаме снимки и клипче за резултите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #16 Отговорено 26 Септември, 2007 Да са ти честити, страхотни са... лаченки-лаченки.И за да си останат такива, искам да дам един съвет:След като ги монтираш задължително ги избърши перфектно, да няма грам мазнинка по тях и да лъщят като нови, никакви отпечатъци не трябва да има След това докато не обгорят хубаво /нали знаеш.. стават едни такива красиви златисти/ не ги пипай Един приятел от форума си сложи спортни колектори, избърса ги и един пичага му ги пипна... мазнината прегоря и останаха неговите отпечатъци вовеки Просто се вградиха в финия филм на метала.... само давам съвет, ако ги знаеш тия неща ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #17 Отговорено 27 Септември, 2007 Мерси за съвета. Та вчера ги монтирах................ееее няма такъв рев на този двигател и да не говоря как върви. Много съм доволен. Прекрасно се развърта мотора, направо не е страх да се хваля. В неделя ще се видиме пичове и ще си дадете мнението за мойта колица. Дано да са позитивни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #18 Отговорено 27 Септември, 2007 ....... и аз си сложих 4.2.1 само,че моите не са лъскави като твоите а сиви с керамично покритие сложих ги на мястото на оригиналните и махнах само катализатора всичко назад остана сток обаче като че ли ми поизчезна силата във високите обороти не бой се, не ти е изчезнала силата на високи.... силата на ниски ти се е увеличила, а тя прави впечатление и на нейния фон губиш преценка за високите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taratorrra 0 #19 Отговорено 27 Септември, 2007 как е с новите колектори, аз взех същите и също съм на мнение, че разлика има, колата/civic coupe D16Y7/ тръгва доста по-рано, сменена е и генерацията, а колекторите увих с термоизолационна лента, загуби се от красотата, но пък ефективността е по-важна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest taratorrra #20 Отговорено 27 Септември, 2007 тази която се продава в "Проспиид" 15 метра- към 90 лв. няма да ти стигне има една фирма в Елин Пелин, ще потърся телефона и ще ти го дам аз оттам си купих 50 метра 37 лв. май беше, и е 10 см. широка, сгънахме я на 2 и така стана двойно, скоби има навсякъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest taratorrra #21 Отговорено 27 Септември, 2007 впрочем телефона го дадох и на колегата nonamed и него може да попиташ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #22 Отговорено 27 Септември, 2007 Имате ли наблюдения върхиу тая лента?Оня ден слагах тази от проспиид не едно БМВ и две ленти едвам стигнаха....Постни телефона на тая фирма ако не е проблем... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest taratorrra #23 Отговорено 27 Септември, 2007 ще го потърся и ще информирам своевременно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
morskija 0 #24 Отговорено 27 Септември, 2007 впрочем телефона го дадох и на колегата nonamed и него може да попиташЕ не бъди егоист дай го и на нас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #25 Отговорено 27 Септември, 2007 Хаахахахах и аз го нямам още като получа информация ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Salamander 0 #26 Отговорено 4 Октомври, 2007 при сток Д15Б2 има ли смисъл да се сложат колектори? все ми се върти в главата ,4е тоя моноинжекцион мн.спъва цялата работа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #27 Отговорено 11 Октомври, 2007 впрочем телефона го дадох и на колегата nonamed и него може да попиташе, да, ама съм затрил телефона май е крайно време да купя по-дебел тефтер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #28 Отговорено 12 Октомври, 2007 как е с новите колектори, аз взех същите и също съм на мнение, че разлика има, колата/civic coupe D16Y7/ тръгва доста по-рано, сменена е и генерацията, а колекторите увих с термоизолационна лента, загуби се от красотата, но пък ефективността е по-важнааз също получих мойте днес , но ме интересува каква траба сложи след тях на 55мм или на 60ммОще не съм сложил но ще слагам 55 до отзад с резонаторно голямо гърне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове