Jump to content
ibrololov

теч на масло от свещите

Recommended Posts

колеги днес реших да си сменя свещите и на 2-ри и 3-ти цилиндър плувха в масло.От горе като гледам има някакви гумени уплътнения и мисля 4е от там изпуска.Въпросните уплътнения са на капака на клапаните.Това е поне което се вижда на пръв погледКолата е сивик-Д15Б2Благодаря ви за помоща предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

а ти каква помощ търсиш,след като си установил сам какъв е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ozonbg

при мен беше същия проблем, като смених свещите с оригинални японски NGK вече не влиза масло там, явно през старите е пропускало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен беше същия проблем, като смених свещите с оригинални японски NGK вече не влиза масло там, явно през старите е пропускало

И ти си мислиш , че масло влиза от свещите ли ? ;) Масло може да влиза именно от гумените оплътнения , които казва колегата :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че през нареза, където е навита свещта е пропуснало, преди това е пропуснало разбира се през гуменото уплътнение отдолу. Доколкото разбрах тук от форума и от приятели, които са наясно с колите повече от мен се сваля горната част на двигателя и така се открива това "уплътнение".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се на помощУтре ще сменя свещите и въпросните уплътнениястига да ги намеря и да се надявам да спре да те4е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че през нареза, където е навита свещта е пропуснало, преди това е пропуснало разбира се през гуменото уплътнение отдолу. Доколкото разбрах тук от форума и от приятели, които са наясно с колите повече от мен се сваля горната част на двигателя и така се открива това "уплътнение".

Колега ozonbg мисля, че още ти е рано да даваш съвети при положение, че не знаеш основни компоненти намиращи се под предния капак за което съдя от тази Тема, така можеш да подведеш някой ентусиаст и той да си повреди автомобила. :)

 

За колегата създал темата, G_M е прав за силикона - бързо и лесно, само мажи тънко и изчакай поне час преди да сложиш обратно капака :) успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest assfull

ей ,бате Ники,точен и справедлив както винаги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря пичовевчера смених свещите уплатненията не мога да ги намеря изкам да ки купя та да знам 4е вси4ко псле ще е наред като смених свещите и оставих маслото да изте4е в цилиндъра по4истих лулите на кабелите сега пали много лесно защото аз преди бях забравил да ви кажа 4е и неще да пали сутрин и не знаех от какво е а то се оказа от въпросното масло при свщите за сега вси4ко е наред ако някои знае от каде да купя тези уплънения да казваБлагодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Купуваш си комплект гарнитура за капака на клапаните с 4 -те кръгли гарнитурки за свещите и сваляш капака, махаш старите кръгчета и слагаш новите без да ги лепиш със силикон, те би трябвало да си паснат перфектно в отворите и след това махнеш старата гарнитура на клапаните и по същия начин като кръгчетата монтираш новата гарнитура - без силикон а преди това избърсваш перфрктно с бензин или обезмаслител местата където се слагат кръгчетата и гарнитурата!!! успех :cool:

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти е добре гарнитурата на капака може и да не се сменя :cool: (поне аз не я сменям и нямам проблем)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...