ibrololov 0 #1 Публикувано 23 Септември, 2007 колеги днес реших да си сменя свещите и на 2-ри и 3-ти цилиндър плувха в масло.От горе като гледам има някакви гумени уплътнения и мисля 4е от там изпуска.Въпросните уплътнения са на капака на клапаните.Това е поне което се вижда на пръв погледКолата е сивик-Д15Б2Благодаря ви за помоща предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest prelude #2 Отговорено 23 Септември, 2007 а ти каква помощ търсиш,след като си установил сам какъв е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ozonbg #3 Отговорено 23 Септември, 2007 при мен беше същия проблем, като смених свещите с оригинални японски NGK вече не влиза масло там, явно през старите е пропускало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #4 Отговорено 23 Септември, 2007 при мен беше същия проблем, като смених свещите с оригинални японски NGK вече не влиза масло там, явно през старите е пропускало И ти си мислиш , че масло влиза от свещите ли ? Масло може да влиза именно от гумените оплътнения , които казва колегата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #5 Отговорено 23 Септември, 2007 мисля че през нареза, където е навита свещта е пропуснало, преди това е пропуснало разбира се през гуменото уплътнение отдолу. Доколкото разбрах тук от форума и от приятели, които са наясно с колите повече от мен се сваля горната част на двигателя и така се открива това "уплътнение". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibrololov 0 #6 Отговорено 23 Септември, 2007 Благодаря на отзовалите се на помощУтре ще сменя свещите и въпросните уплътнениястига да ги намеря и да се надявам да спре да те4е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolcho 0 #7 Отговорено 23 Септември, 2007 мисля че през нареза, където е навита свещта е пропуснало, преди това е пропуснало разбира се през гуменото уплътнение отдолу. Доколкото разбрах тук от форума и от приятели, които са наясно с колите повече от мен се сваля горната част на двигателя и така се открива това "уплътнение".Колега ozonbg мисля, че още ти е рано да даваш съвети при положение, че не знаеш основни компоненти намиращи се под предния капак за което съдя от тази Тема, така можеш да подведеш някой ентусиаст и той да си повреди автомобила. За колегата създал темата, G_M е прав за силикона - бързо и лесно, само мажи тънко и изчакай поне час преди да сложиш обратно капака успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest assfull #8 Отговорено 24 Септември, 2007 ей ,бате Ники,точен и справедлив както винаги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibrololov 0 #9 Отговорено 25 Септември, 2007 Благодаря пичовевчера смених свещите уплатненията не мога да ги намеря изкам да ки купя та да знам 4е вси4ко псле ще е наред като смених свещите и оставих маслото да изте4е в цилиндъра по4истих лулите на кабелите сега пали много лесно защото аз преди бях забравил да ви кажа 4е и неще да пали сутрин и не знаех от какво е а то се оказа от въпросното масло при свщите за сега вси4ко е наред ако някои знае от каде да купя тези уплънения да казваБлагодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #10 Отговорено 4 Април, 2008 (Редактирано) Купуваш си комплект гарнитура за капака на клапаните с 4 -те кръгли гарнитурки за свещите и сваляш капака, махаш старите кръгчета и слагаш новите без да ги лепиш със силикон, те би трябвало да си паснат перфектно в отворите и след това махнеш старата гарнитура на клапаните и по същия начин като кръгчетата монтираш новата гарнитура - без силикон а преди това избърсваш перфрктно с бензин или обезмаслител местата където се слагат кръгчетата и гарнитурата успех Редактирано 4 Април, 2008 от joro_bul Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #11 Отговорено 4 Април, 2008 ако ти е добре гарнитурата на капака може и да не се сменя (поне аз не я сменям и нямам проблем) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове