Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,Поради големия интрес правя темата, за да може да се запознаете с устройството и се надявам да ви е отполза. Темата е обсъждана и преди, но сега ще е по- подробна ище се отнася само за това устройство.DRLа е разработка на колегата L&R от VW форума, който вече се пр

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ме нави ! Ако има групова поръчка - участвам.Ако няма - ще си поръчам сам.Каква е цената ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за проявения интерес, на Honda нямам поставено нито едно още, въпреки че от фабрична схема на Honda започна проекта.

 

Ето малко снимки как работи на устройството:

 

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

 

-6 или 4 точки за връзване към автомобилната инсталация.

-Управление на габаритите(програмируемо).

-***Задаване силата на свет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ъпгрейднеш схемата за свързване да е подходяща и за акордите с двусекционните фарове, направо ми пиши на лични да пращам адрес за доставка :P само такъв гъдел си нямах още, ама кефи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ъпгрейднеш схемата за свързване да е подходяща и за акордите с двусекционните фарове, направо ми пиши на лични да пращам адрес за доставка :P само такъв гъдел си нямах още, ама кефи ;)

Tова май трябва да се реши при монтажа, ако са заедно къси и дълги няма как да ги разделя с ДРЛ-а.

 

Ето и самата джаджа:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега няма човек, който да ги монтира на Хонди, но има човек, който ги монтира на VW, незнам дали ще се навие защото до колкото разбрах е доста зает. Но общо взето всеки добър ел. техник би трябвало да се справи. Иначе за момента смятам да си го монтирам сам с помоща на колеги, но ако се намери добър майстор, който да успее да го монтира с двусекционните фарове веднага отивам. Ще е добре ако някой намери добър майстор или си го монтира сам да сподели, адрес и телефон на майстора или снимки и напътствия при монтажа. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не разбрах как да си го поръчам да беше оставил некъв телефон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги намери се решение как да се свърже устройството към Accord CC7 ТУК , а за колите с едносекторни фарове монтажа си е стандартен. Остана само да се намери доверен майстор, който да монтира устройствата на колегите, който не смеят или незнаят как да ги свържат. Та за това ако някой се ангажира да ги монтира или може да препоръча някой майстор да свирка.

Редактирано от tiholov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко клипчета за демонстрация на у-то:

 

 

Звуци:

http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/DRL_sounds.avi

 

Програмиране:

http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/drl_programm.avi

 

Фарове при включване на DRL:

http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/DRL_on.avi

 

Фарове при изключване на DRL:

http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/DRL_off.avi

 

Easy Strobe(или какво се случва при еднократно кратко натискане лоста на светкавицата):

http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/Easy_strobe.avi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest L&R

При монтажа могат да се ползват всякакви трикове за да се спестят екстремни намеси:). В началото не мерех точно напрежението и затова се ползваше за управление D+, сега този кабел може да се постави на всяко място което има + при ключа на контакт. За срещата мога да помисля :). Довечера ще снимам и хоум-лайта на клип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е много добре, наистина устройството звучи и изглежда функционално.аз обаче искам да питам колко струва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и вечер след изключване от ключа на автомобила на стандартните светлини(къси/дълги) какво е положението:http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/home_light_drl.AVI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Колеги, аз искам една такава джаджа. Ще се събираме ли колеги да поръчваме масово, или поотделно?Ако друг не иска, определете какъв е регламента на закупуване. С куриер или на адрес? Дали може и почивните дни да се резберем нещо?Благодаря предварително ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се разберете, то някои колеги взеха вече.

С Еконт става добре ;) само остава основния проблем монтажник нямате ;)

 

vw passatb5.5

Публикувано изображение

Редактирано от L&R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми монтираха и на мен едно такова. Мерси L&R. Зарибих още 2-ма и ще ти поръчвам пак.Само не разбрах как може да се променя колко % да свети. Някъде пишеше че можело да се избира между 30%, 40% и 50%... В DOC файла секцията за програмиране е празна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest L&R

Днес ми монтираха и на мен едно такова. Мерси L&R. Зарибих още 2-ма и ще ти поръчвам пак.

Само не разбрах как може да се променя колко % да свети. Някъде пишеше че можело да се избира между 30%, 40% и 50%... В DOC файла секцията за програмиране е празна.

Ще дойдеш пак да ти сменя софта да има сила на светене, защото в момента имаш избор режим с габарит или без габарит и изключен, но при теб няма управление на габарита и на практика имаш само избор включен/изключен.

Смяната на режимите става със задържане на светлинния клаксон на изключен двигател :ph34r: .

Дай снимка да попълним колекцията и честита екстра!!!

Редактирано от L&R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми монтираха и на мен едно такова. Мерси L&R. Зарибих още 2-ма и ще ти поръчвам пак.

Само не разбрах как може да се променя колко % да свети. Някъде пишеше че можело да се избира между 30%, 40% и 50%... В DOC файла секцията за програмиране е празна.

Ще дойдеш пак да ти сменя софта да има сила на светене, защото в момента имаш избор режим с габарит или без габарит и изключен, но при теб няма управление на габарита и на практика имаш само избор включен/изключен.

Смяната на режимите става със задържане на светлинния клаксон на изключен двигател :unsure: .

Дай снимка да попълним колекцията и честита екстра!!!

 

Ами за снимката ОК, ще я снимам, макар че не виждам смисъл - то просто си свети, и на дневна светлина трябва много да се вглежда човек, за да направи разликата.

 

Сега забелязах едно друго нещо - през ноща като карам на къси я нямам екстрата Easy Strobe. Имаш ли patch за софта и за това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest L&R

Сега забелязах едно друго нещо - през ноща като карам на къси я нямам екстрата Easy Strobe. Имаш ли patch за софта и за това ?

на този етап не, няма как да се опише, но вечер и 1 пулс се вижда :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой от Варна да монтира това животно. Ако може някой да ми го монтира, бих сложил и на 3-те Хонди (Акорд, Сивик и Лого)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтажа може да го направи всеки добър жичкаджия. Аз имам един приятел в Бургас може да го питам дали се наема, то по-трудно ще е монтажа на Акорда, но има тема как става и ако ти трябва информация свиркай. Иначе DRLa бачка супер от както го монтирах само с него карам. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър пример за ползата от дневни светлини:

Публикувано изображение

 

 

 

 

A това го заснех сам в подобна ситуация :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирах набързо, тествах грубо 3 дена, става :) Даже малко си го предобрил откъм екстри :) Ако може да се намали малко времето за изключване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да се намали малко времето за изключване :)

Никакъв проблем да с намали при желание, времето е около 15 секунди за да може ако си с "гаснеща" стара кола да имаш време да стартираш отново без диско ефекти. Екстрите продължават да се увеличават, хората искат да има :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирах набързо, тествах грубо 3 дена, става :) Даже малко си го предобрил откъм екстри :) Ако може да се намали малко времето за изключване :)

добре е че вече си се запознал с устройството и начина на монтиране :) сега обмисли добре и тарифата ... че идвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest L&R

Ето един Сивик в ДРЛ мод, някой може и да си го познае :plane:

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите поздравления за колегата жичкаджия L&R за добре обмисленото устройство :rolleyes: Харесва ми подхода и възможноста за развитие без промяна на апаратната част. Подобна функционалност на такава цена е направо подарък, така че останалите не му мислете много ами се мятайте на черешата. Това устройство не би трябвало да загрява както е оригиналното DRL от хонда с резисторите и няма нужда да го стягате за здрава ламарина да се охлажда.Имам следните въпроси на които се надявам да внесеш малко яснота:1. За какво служи сигнала от осветлението на задният номер? Решение за диагностика на изгоряла лампа не се сещам да може да се реализира достатъчно универсално откъм контактното съпротивление на ключа за фаровете и същевременно да е шумоустойчиво при обявената цена. Или най малкото трябва да има специален цикъл на обучение на софта което си е таралеж в гащите ако не го правиш лично ти, а някой заблеян "майстор". Може да пропускам нещо, но това е което измислих по това време на денонощието :unsure: 2. Какъв ключов елемент използваш и в какво количество.3. Как стои въпроса при късо съединение в

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се сдобих с джаджата, някой монтирал ли е на 6 ген японка? Смятам да сложа кутийката някаде до бушоните в купето но не ми е много ясно с обозначенията на панела и ме е страх да не оплескам нещата. Ако някой помогне ще съм много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като доиде и мойта ще ги монтираме заедно е , няма да грамне споко:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да си заръчам една такава джаджа за Стара Загора? Има ли магазин и тук от където да я купя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като доиде и мойта ще ги монтираме заедно е , няма да грамне споко:)

пиши лично на L&R, и се разберете по кой куриер с наложен платеж :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Marcus

Някой няма ли снимчица как е монтиран на 6 ген? Смятах да го сложа при бусхоните в купето ама там е голяма плетеница от кабели :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой няма ли снимчица как е монтиран на 6 ген? Смятах да го сложа при бусхоните в купето ама там е голяма плетеница от кабели :devil:

Аз го монтирах колега преди 3-4 дни и ще пусна много скоро снимка. В момента съм на 30% малко слабо ми се струва ама засега не съм го пренастройвал. На мен ми го сложиха някъде около бушоните ама така и не видях точно къде. Иначе пиука от там някъде.. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С триста зора подновявам производството за съжаление с нови цени: -единична цена 35лв -за монтажници 5x30=150лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започват бета тестовете по аларма"умиращ алтернатор" , ако издържат ще се приложи :) Ето за да не съм голословен - заснети са само последните 3 пропадания на измерваното напрежение(кабелчето D+ или (15) ) за даден период от няколко секунди, характерно при скапани четки или регулатор и т.н.http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/alarm.avi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest L&R

Това от предишния пост издържа и започва серийно вграждане, най-новите експерименти са на тема: бета тестове на вариант с програмиране на времето за изключване на светлините, ако е читава ще може да се програмира 5сек. - 1 мин. , разбира се със светлинния клаксон Поздрави на всички Honda фенове.

Редактирано от L&R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конфигурацията от клаксона е хубаво нещо, но схемата която си дал за акорд ТУК не е функционална в това отношение. Ти си конструирал DRL-а и сам ще се сетиш как може да се оправи с допълнителни елементи този недостатък. Следващият ъпгрейд (ъпдейти лесно се правят) може да оправи проблемите по двусекционните фарове като тези на акорда. Запознах се на живо с устройството и действително функционира както е описано, но заради електротехниките които се получават не бих го нарекъл универсално. А и цената на труда за монтаж с подобни усложнения става поне двойна, без да се смятат и допълнителните елементи като стойност :hondarulez: Успех в начинанието, за което съм сигурен че има бъдеще! :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първият ми пост от темата не получих никакви отговори :hondarulez: , но по трудният начин си изясних всичко което ме интересуваше. В крайна сметка цялото занимание беше много поучително :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може DRL-a да спести електротехниката :hondarulez:, но почти няма кола на която да не може да се постави, изключение правят ксеноновите фарове.Радвам се че си се запознал с устройството.Големи амбиции и надежди за тази джаджа никога не съм имал, направих едно за себе си и после се почна искам и аз, и аз и аз... и така се стигна и до тази тема.

Редактирано от L&R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...