tiholov 1 #1 Публикувано 22 Септември, 2007 Здравейте колеги,Поради големия интрес правя темата, за да може да се запознаете с устройството и се надявам да ви е отполза. Темата е обсъждана и преди, но сега ще е по- подробна ище се отнася само за това устройство.DRLа е разработка на колегата L&R от VW форума, който вече се пр Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #2 Отговорено 22 Септември, 2007 Веднага ме нави ! Ако има групова поръчка - участвам.Ако няма - ще си поръчам сам.Каква е цената ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #3 Отговорено 23 Септември, 2007 Благодаря за проявения интерес, на Honda нямам поставено нито едно още, въпреки че от фабрична схема на Honda започна проекта. Ето малко снимки как работи на устройството: -6 или 4 точки за връзване към автомобилната инсталация. -Управление на габаритите(програмируемо). -***Задаване силата на свет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #4 Отговорено 23 Септември, 2007 ако ъпгрейднеш схемата за свързване да е подходяща и за акордите с двусекционните фарове, направо ми пиши на лични да пращам адрес за доставка само такъв гъдел си нямах още, ама кефи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #5 Отговорено 23 Септември, 2007 ако ъпгрейднеш схемата за свързване да е подходяща и за акордите с двусекционните фарове, направо ми пиши на лични да пращам адрес за доставка само такъв гъдел си нямах още, ама кефи Tова май трябва да се реши при монтажа, ако са заедно къси и дълги няма как да ги разделя с ДРЛ-а. Ето и самата джаджа: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #6 Отговорено 23 Септември, 2007 Монтаж предлагате ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #7 Отговорено 23 Септември, 2007 За сега няма човек, който да ги монтира на Хонди, но има човек, който ги монтира на VW, незнам дали ще се навие защото до колкото разбрах е доста зает. Но общо взето всеки добър ел. техник би трябвало да се справи. Иначе за момента смятам да си го монтирам сам с помоща на колеги, но ако се намери добър майстор, който да успее да го монтира с двусекционните фарове веднага отивам. Ще е добре ако някой намери добър майстор или си го монтира сам да сподели, адрес и телефон на майстора или снимки и напътствия при монтажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #8 Отговорено 23 Септември, 2007 само не разбрах как да си го поръчам да беше оставил некъв телефон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #9 Отговорено 24 Септември, 2007 (Редактирано) Колеги намери се решение как да се свърже устройството към Accord CC7 ТУК , а за колите с едносекторни фарове монтажа си е стандартен. Остана само да се намери доверен майстор, който да монтира устройствата на колегите, който не смеят или незнаят как да ги свържат. Та за това ако някой се ангажира да ги монтира или може да препоръча някой майстор да свирка. Редактирано 24 Септември, 2007 от tiholov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #10 Отговорено 25 Септември, 2007 Малко клипчета за демонстрация на у-то: Звуци: http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/DRL_sounds.avi Програмиране: http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/drl_programm.avi Фарове при включване на DRL: http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/DRL_on.avi Фарове при изключване на DRL: http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/DRL_off.avi Easy Strobe(или какво се случва при еднократно кратко натискане лоста на светкавицата): http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/Easy_strobe.avi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest L&R #11 Отговорено 25 Септември, 2007 При монтажа могат да се ползват всякакви трикове за да се спестят екстремни намеси. В началото не мерех точно напрежението и затова се ползваше за управление D+, сега този кабел може да се постави на всяко място което има + при ключа на контакт. За срещата мога да помисля . Довечера ще снимам и хоум-лайта на клип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #12 Отговорено 25 Септември, 2007 Всичко е много добре, наистина устройството звучи и изглежда функционално.аз обаче искам да питам колко струва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #13 Отговорено 25 Септември, 2007 Цената е 30лв.Колега то си пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #14 Отговорено 25 Септември, 2007 Ето и вечер след изключване от ключа на автомобила на стандартните светлини(къси/дълги) какво е положението:http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/home_light_drl.AVI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vex #15 Отговорено 30 Септември, 2007 Колеги, аз искам една такава джаджа. Ще се събираме ли колеги да поръчваме масово, или поотделно?Ако друг не иска, определете какъв е регламента на закупуване. С куриер или на адрес? Дали може и почивните дни да се резберем нещо?Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #16 Отговорено 30 Септември, 2007 (Редактирано) Както се разберете, то някои колеги взеха вече. С Еконт става добре само остава основния проблем монтажник нямате vw passatb5.5 Редактирано 30 Септември, 2007 от L&R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #17 Отговорено 6 Октомври, 2007 Днес ми монтираха и на мен едно такова. Мерси L&R. Зарибих още 2-ма и ще ти поръчвам пак.Само не разбрах как може да се променя колко % да свети. Някъде пишеше че можело да се избира между 30%, 40% и 50%... В DOC файла секцията за програмиране е празна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest L&R #18 Отговорено 6 Октомври, 2007 (Редактирано) Днес ми монтираха и на мен едно такова. Мерси L&R. Зарибих още 2-ма и ще ти поръчвам пак. Само не разбрах как може да се променя колко % да свети. Някъде пишеше че можело да се избира между 30%, 40% и 50%... В DOC файла секцията за програмиране е празна. Ще дойдеш пак да ти сменя софта да има сила на светене, защото в момента имаш избор режим с габарит или без габарит и изключен, но при теб няма управление на габарита и на практика имаш само избор включен/изключен.Смяната на режимите става със задържане на светлинния клаксон на изключен двигател . Дай снимка да попълним колекцията и честита екстра Редактирано 6 Октомври, 2007 от L&R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #19 Отговорено 6 Октомври, 2007 Днес ми монтираха и на мен едно такова. Мерси L&R. Зарибих още 2-ма и ще ти поръчвам пак. Само не разбрах как може да се променя колко % да свети. Някъде пишеше че можело да се избира между 30%, 40% и 50%... В DOC файла секцията за програмиране е празна. Ще дойдеш пак да ти сменя софта да има сила на светене, защото в момента имаш избор режим с габарит или без габарит и изключен, но при теб няма управление на габарита и на практика имаш само избор включен/изключен.Смяната на режимите става със задържане на светлинния клаксон на изключен двигател . Дай снимка да попълним колекцията и честита екстра Ами за снимката ОК, ще я снимам, макар че не виждам смисъл - то просто си свети, и на дневна светлина трябва много да се вглежда човек, за да направи разликата. Сега забелязах едно друго нещо - през ноща като карам на къси я нямам екстрата Easy Strobe. Имаш ли patch за софта и за това ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest L&R #20 Отговорено 6 Октомври, 2007 Сега забелязах едно друго нещо - през ноща като карам на къси я нямам екстрата Easy Strobe. Имаш ли patch за софта и за това ?на този етап не, няма как да се опише, но вечер и 1 пулс се вижда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord6 0 #21 Отговорено 7 Октомври, 2007 Има ли някой от Варна да монтира това животно. Ако може някой да ми го монтира, бих сложил и на 3-те Хонди (Акорд, Сивик и Лого) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #22 Отговорено 7 Октомври, 2007 Монтажа може да го направи всеки добър жичкаджия. Аз имам един приятел в Бургас може да го питам дали се наема, то по-трудно ще е монтажа на Акорда, но има тема как става и ако ти трябва информация свиркай. Иначе DRLa бачка супер от както го монтирах само с него карам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #23 Отговорено 15 Октомври, 2007 Добър пример за ползата от дневни светлини: A това го заснех сам в подобна ситуация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #24 Отговорено 15 Октомври, 2007 Монтирах набързо, тествах грубо 3 дена, става Даже малко си го предобрил откъм екстри Ако може да се намали малко времето за изключване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #25 Отговорено 15 Октомври, 2007 Ако може да се намали малко времето за изключване Никакъв проблем да с намали при желание, времето е около 15 секунди за да може ако си с "гаснеща" стара кола да имаш време да стартираш отново без диско ефекти. Екстрите продължават да се увеличават, хората искат да има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #26 Отговорено 15 Октомври, 2007 Монтирах набързо, тествах грубо 3 дена, става Даже малко си го предобрил откъм екстри Ако може да се намали малко времето за изключване добре е че вече си се запознал с устройството и начина на монтиране сега обмисли добре и тарифата ... че идвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest L&R #27 Отговорено 28 Октомври, 2007 Ето един Сивик в ДРЛ мод, някой може и да си го познае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #28 Отговорено 2 Ноември, 2007 Моите поздравления за колегата жичкаджия L&R за добре обмисленото устройство Харесва ми подхода и възможноста за развитие без промяна на апаратната част. Подобна функционалност на такава цена е направо подарък, така че останалите не му мислете много ами се мятайте на черешата. Това устройство не би трябвало да загрява както е оригиналното DRL от хонда с резисторите и няма нужда да го стягате за здрава ламарина да се охлажда.Имам следните въпроси на които се надявам да внесеш малко яснота:1. За какво служи сигнала от осветлението на задният номер? Решение за диагностика на изгоряла лампа не се сещам да може да се реализира достатъчно универсално откъм контактното съпротивление на ключа за фаровете и същевременно да е шумоустойчиво при обявената цена. Или най малкото трябва да има специален цикъл на обучение на софта което си е таралеж в гащите ако не го правиш лично ти, а някой заблеян "майстор". Може да пропускам нещо, но това е което измислих по това време на денонощието 2. Какъв ключов елемент използваш и в какво количество.3. Как стои въпроса при късо съединение в Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #29 Отговорено 4 Ноември, 2007 И аз се сдобих с джаджата, някой монтирал ли е на 6 ген японка? Смятам да сложа кутийката някаде до бушоните в купето но не ми е много ясно с обозначенията на панела и ме е страх да не оплескам нещата. Ако някой помогне ще съм много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lefter0v 0 #30 Отговорено 5 Ноември, 2007 като доиде и мойта ще ги монтираме заедно е , няма да грамне споко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi Georgiev 0 #31 Отговорено 14 Ноември, 2007 Как да си заръчам една такава джаджа за Стара Загора? Има ли магазин и тук от където да я купя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lefter0v 0 #32 Отговорено 14 Ноември, 2007 като доиде и мойта ще ги монтираме заедно е , няма да грамне спокопиши лично на L&R, и се разберете по кой куриер с наложен платеж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Marcus #33 Отговорено 14 Ноември, 2007 Някой няма ли снимчица как е монтиран на 6 ген? Смятах да го сложа при бусхоните в купето ама там е голяма плетеница от кабели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIGIGI 0 #34 Отговорено 15 Ноември, 2007 Някой няма ли снимчица как е монтиран на 6 ген? Смятах да го сложа при бусхоните в купето ама там е голяма плетеница от кабели Аз го монтирах колега преди 3-4 дни и ще пусна много скоро снимка. В момента съм на 30% малко слабо ми се струва ама засега не съм го пренастройвал. На мен ми го сложиха някъде около бушоните ама така и не видях точно къде. Иначе пиука от там някъде.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #35 Отговорено 16 Ноември, 2007 С триста зора подновявам производството за съжаление с нови цени: -единична цена 35лв -за монтажници 5x30=150лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #36 Отговорено 17 Ноември, 2007 Започват бета тестовете по аларма"умиращ алтернатор" , ако издържат ще се приложи Ето за да не съм голословен - заснети са само последните 3 пропадания на измерваното напрежение(кабелчето D+ или (15) ) за даден период от няколко секунди, характерно при скапани четки или регулатор и т.н.http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/alarm.avi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest L&R #37 Отговорено 22 Ноември, 2007 (Редактирано) Това от предишния пост издържа и започва серийно вграждане, най-новите експерименти са на тема: бета тестове на вариант с програмиране на времето за изключване на светлините, ако е читава ще може да се програмира 5сек. - 1 мин. , разбира се със светлинния клаксон Поздрави на всички Honda фенове. Редактирано 22 Ноември, 2007 от L&R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #38 Отговорено 22 Ноември, 2007 Конфигурацията от клаксона е хубаво нещо, но схемата която си дал за акорд ТУК не е функционална в това отношение. Ти си конструирал DRL-а и сам ще се сетиш как може да се оправи с допълнителни елементи този недостатък. Следващият ъпгрейд (ъпдейти лесно се правят) може да оправи проблемите по двусекционните фарове като тези на акорда. Запознах се на живо с устройството и действително функционира както е описано, но заради електротехниките които се получават не бих го нарекъл универсално. А и цената на труда за монтаж с подобни усложнения става поне двойна, без да се смятат и допълнителните елементи като стойност Успех в начинанието, за което съм сигурен че има бъдеще! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #39 Отговорено 22 Ноември, 2007 За първият ми пост от темата не получих никакви отговори , но по трудният начин си изясних всичко което ме интересуваше. В крайна сметка цялото занимание беше много поучително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #40 Отговорено 22 Ноември, 2007 (Редактирано) Не може DRL-a да спести електротехниката , но почти няма кола на която да не може да се постави, изключение правят ксеноновите фарове.Радвам се че си се запознал с устройството.Големи амбиции и надежди за тази джаджа никога не съм имал, направих едно за себе си и после се почна искам и аз, и аз и аз... и така се стигна и до тази тема. Редактирано 22 Ноември, 2007 от L&R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове