Jump to content
Prince of sound

Турбина Т25

Recommended Posts

Всъщност, ми е интересно точно това, което казваш - какво имаш предвид под "има начини да се постигне това без никакви проблеми" - единственото което знам е да се сложат хубави ковани бутала... това ли е всичко? Сега като се замисля, може да се смени разпределителния вал с такъв за по-високи обороти, но колата ще работи лошо при нормално каране - не става за всекидневен автомобил. И така ако си търся кола, на която искам да сложа турбина, какво по-точно трябва да гледам - единствения вариант с 2 вала е vti май... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, ми е интересно точно това, което казваш - какво имаш предвид под "има начини да се постигне това без никакви проблеми" - единственото което знам е да се сложат хубави ковани бутала... това ли е всичко? Сега като се замисля, може да се смени разпределителния вал с такъв за по-високи обороти, но колата ще работи лошо при нормално каране - не става за всекидневен автомобил. И така ако си търся кола, на която искам да сложа турбина, какво по-точно трябва да гледам - единствения вариант с 2 вала е vti май... :)

Потенцяла при турбо с В16А2 е по-голям от някой Д16-Втек ! За вал с по-големи градуси не съм съгласен, че ще има проблем с ниските обороти (въпрос на настройки) :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Михо, турбото наистина обикновено излиза по-евтино.А по въпроса за броя валове, Не е проблем едновалов двигател да се върти на високи обороти. Поне главния проблем не е в главата а в блока на хондовите едновалки. Хубавото е че за турбо, обикновено не ти трябват кой знае какви обороти, особено ако развърташ по-рано.Минус на едноваловата глава са големите кобилици. При двуваловите, кобилиците са почти 2 пъти по-мали... да не говорим че някои не хондови двигатели вобще нямат кобилици ( така наречените хидравлични повдигачи)и колега, няма нищо общо между броя валове и работата на ниски обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се изразих правилно... това което имах предвид е, че когато колата е с един вал, тя е оптимизирана по-скоро за ниски обороти - което не значи, че не може да развие по-високи обороти, а че двигателя ще е в по-неподходящ режим на работа. От друга страна, когато валовете са два, следва мотора да се чувства добре в значително по-широк диапазон обороти. Т.е. извода, който аз си правя е, че SOHC кола би работила по-добре с малка турбина, а DOHC ще работи добре, както с малка така и с по-голяма турбина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...