Jump to content
lupi1981

Кой колко дава на божурище

Recommended Posts

Здравейте колеги да си споделиме времената на божура. Мойто е 16.60 . А вашите? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest opelgsi

напишете и с ква кола ги давате тия времена така нищо не се разбира.. :rolleyes: и дали е тунингована

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Salamander

18.071sec EG4 D15B2 stock с гадни гуми 13-ки и мен(4овек без опит) зад волана ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пускал ли се е със EG8 D15B2 да сподели времето си...най вероятно е повече от на EG4

Редактирано от Sylis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм ходил на божура понеже ми е далече но съм се засичал на разчартано 402м тук в Стара Загора и пресичам с около 160км/ч (+-2км/ч зависи от старта)Ако някой знае какво време горе долу мога да дам с тази терминална скорост ще се радвам да сподели че ми е интересно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм ходил на божура понеже ми е далече но съм се засичал на разчартано 402м тук в Стара Загора и пресичам с около 160км/ч (+-2км/ч зависи от старта)Ако някой знае какво време горе долу мога да дам с тази терминална скорост ще се радвам да сподели че ми е интересно ;)

това е време под 15 секунди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм ходил на божура понеже ми е далече но съм се засичал на разчартано 402м тук в Стара Загора и пресичам с около 160км/ч (+-2км/ч зависи от старта)Ако някой знае какво време горе долу мога да дам с тази терминална скорост ще се радвам да сподели че ми е интересно ;)

normalna vti прави ~ 150 okolo 15 s

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

сивик вти - ~15.6-15.7ЦРХ ВТ - ~15.5-15.6Божурище е малко под-налкон и като има в предвид , че малко гадна писта , времената би трябвало да са малко завишени.Но както каза Grande_Driftozo , става дума за сток кола.Русия , а точно ти с непипана кола до колкото разбрах от Радото неможеш да се движиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минавам 160км на 400метра но не съм мерил време,предполагам че е средни 15-ки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивик вти - ~15.6-15.7ЦРХ ВТ - ~15.5-15.6Божурище е малко под-налкон и като има в предвид , че малко гадна писта , времената би трябвало да са малко завишени.Но както каза Grande_Driftozo , става дума за сток кола.Русия , а точно ти с непипана кола до колкото разбрах от Радото неможеш да се движиш ;)

;) Стоковите коли ме изнервят както и ранния ми прекъсвач но и неговия ред ще дойде ;)http://videos.streetfire.net/video/4957b2e...995008ba2a2.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) Стоковите коли ме изнервят както и ранния ми прекъсвач но и неговия ред ще дойде ;)http://videos.streetfire.net/video/4957b2e...995008ba2a2.htm

коментарите под клипчето са доста забавни ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да питам това от civic vti ли е?и колата сток ли е или не.защото на мен предавките ми се сменят абсолютно по същия начин 1ва-70,2ра100,3та -150 само дето прекъсвача ми е на 7500 а този е на 8500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда да е сток,прекъсвача му е на 8200,B16A1 е на 8500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е Б16А2 и е със стоковата си електроника (засега) има само колектори 4-1 и спортен панелен филтър JR ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Ако VTi на божура излиза със 160 и дава 16, според мен му куца старта.на божура с мойта давам 16.0 и излизам със 140-150 по километраж.Странното е че до сега май никга не съм излизал със над 150, дори когато олекотя и давам ниски 15-кикоето май говори за много добър старт, но слабо ускорение на 2-ра, 3-та и 4-та евентуалноинтересно е в скоро време да отида да се пусна пак за да си видя 60 футовото време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък не мога да вкарам 4та скорост преди 400 тния метърмоя проблем е слабо ускорение на 3та ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това си е болест при хонда за 3та още преди като си купих прелюда беше със много слаба 3та сега и сивика гледам и той е така ;) Време немога да кажа колко е защото до божура несъм ходил да меря само по уреди които засичат времена ;) но вкарвам 4та доста преди финала/на финала излизам почти на края на 4та тя е до 160 ;)/ ама и края на 3та ми е 120 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз излизам на трета на финала ;) Няма ли неква по къса кутиика ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета сас какви двигатели сте кви са тези 15-16 сек.А съм сас малкия V-TEC и едва слизам на 15.92 вярно с 15-ки ама ..................само да ви кажа че голямото GTI минава с около половин кола напред или аз сам невероятно АБЕН или....?Сомо да ви кажа че това ми е наи доброто време може би за 30 старта

Редактирано от sash

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета сас какви двигатели сте кви са тези 15-16 сек.А съм сас малкия V-TEC и едва слизам на 15.92 вярно с 15-ки ама ..................само да ви кажа че голямото GTI минава с около половин кола напред или аз сам невероятно АБЕН или....?Сомо да ви кажа че това ми е наи доброто време може би за 30 старта

sash, че това ако е на Божура си е прекрасно време за малкия втек, макар че според мен не е от божурище.Разликата между Божура и равни места е около 0.3-0.5сек.За скоростните кутии. Сивиците с Д мотори обикновено излизат от 400м на края на 3-та. ЦРХ-а също. Говоря за фабрични или леко пипани мотори. ВТИ-ките излизат на 4-та заради по-късите предавки и по-късото крайно предавателно отношение (FDR)Между другото не съжалявайте че излизате на 3-та. Това си има плюсовете и минусите. Една смяна на предавка отнема 0.2-0.5сек така че с по-къси скорости ще ускорявате по-добре, но пък тези 0.2-0.5 секунди си се добавят като време в което колата не ускорява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 400м излизам на 4-та и то към края на 4-та. не съм се мерил колко ми е времето но и така ми е по добре :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към края на 4-та,това колко км/час ще рече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Hyundai S-Coupe ... на божура по километраж 145 реално 142 с време 15.9 :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не лошо постижение колега...А мотора на колата какъв е 1.5i 115 hp

Редактирано от Sylis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tradiuli кара с 1.5 turbo, като турбинката няма интеркулер... вървежна колица, обратно на очакваното от мен :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко оффф ама защо наистина не и сложите едно кулерче колата ще се почуства доста по добре :rolleyes:определено го знаете но защо не го слагате ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15.6 секунди с пасажер,много въртене на гуми в началото заради бетона и без последните подобрения...тия дни ще взема да ида пак.би трябвало да слезна под 15 секунди дори на божура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15.6 секунди с пасажер,много въртене на гуми в началото заради бетона и без последните подобрения...тия дни ще взема да ида пак.би трябвало да слезна под 15 секунди дори на божура

Какво искаш да кажеш, че бетона ти пречи. Точно бетона е настилката с най-добро сцепление за колите, но пък яде гумите. Така че старт на бетон е най-добре, вече за по-високи скорости пък вероятно идва като минус, заради по-голямото триене от асфалта. Но аз се учудих, че за старта го споменаваш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

На Стамен колата може би ще е ниски 15-ки на 400метра по мое скромно мнение:)Prelud, на 22ри що не дойдеш хем да се запознаем , хем да направиш няколко старта на божура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

и аз имам чувството за Стамен и ниски 15-ки.... но нещо не ми се връзва това с края на 4-та :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Стамен колата може би ще е ниски 15-ки на 400метра по мое скромно мнение:blink:Prelud, на 22ри що не дойдеш хем да се запознаем , хем да направиш няколко старта на божура?

Еми нямам нищо против,особно след като ще затварят пистата ....сега съм малко зает и нямам време,но като имам такова ще прочета пак темата за да видя кога и къде на 22-ри да се появя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам чувството за Стамен и ниски 15-ки.... но нещо не ми се връзва това с края на 4-та :rolleyes:

Гумите братле,сложи си 14 цолови гуми отпред 195-40-14 и ще видиш на коя ще излезеш на 400м :) НО все пак тряя и POWER :). Изчисли разликата на гумите между 195-50-15 с които карат повечето фенове и моите 195-40 или 45-14 и ще видиш кво ще излезе колко метра минаваш на всяка скорост с едните гуми и колко метра на всяка скорост и с другите гуми.По кутията нямам нищо пипано........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани, на 16 секундна хонда отговаря :rolleyes::) :lolшегувам се браточка :)

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...