SOHC VTEC-E 0 #1 Публикувано 4 Септември, 2007 Това е продължение на темата "голям проблем" ако ви интересува предисторията на повредата ... а ето я и нея http://www.snimka.bg/album.php?album_id=169763ако някои може да ми каже как да го оправя и кои в ВАРНА може да го оправи ще му бъда безкрайно задължен моля за повече въпроси погледнете първо старата ми тема "голям проблем" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest SOHC VTEC-E #2 Отговорено 5 Септември, 2007 Мога ли да използвам блок от друг мотор и кои мотори са съвместими ?!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest SOHC VTEC-E #3 Отговорено 5 Септември, 2007 Хаиде ве хора помогнете малко моляви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #4 Отговорено 6 Септември, 2007 Добре де никои ли неможе да ми каже къде във Варна мога да си заваря това ухо на блока или откаде да намеря друг блок или цял двигател които да пасне на моито купе!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #5 Отговорено 6 Септември, 2007 ами пич един съвет от мен провери кои двигатели пасват на твоито купе, и после почвай да търсиш по морги, автокъщи някакви, интернет, форумчета и каквото още се сетиш и може да изпадне нещо, явно никой не може да ти даде точен отговор и затова не пишат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #6 Отговорено 6 Септември, 2007 Не съм специалист, ама са ми заварявали на аргон алуминиеви носещи елементи - не съм имал грижи. Но това е доста отговорен и натоварен елемент. Ако някой знае майстор - разбиращ си от работата, нека той да поглене и да каже - би ли станало и би ли издържало, така заварено с СО или Аргон ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #7 Отговорено 6 Септември, 2007 Е поне вече сам сигурен че е алуминиев блока ... сега остана да намеря някои с СО2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #8 Отговорено 7 Септември, 2007 Колега, не съм сигурен дали е алуминий или чугун ако не съм го видял, но разликата между двата метала е огромна особенно в тежеста, чугуна е много по-тежък. Вземи парченцето и иди при някой шлосер да ти каже какъв метал е. Ако е алуминий нямаш проблем със заварката но си подбери добър майстор, заварката трябва да стане сигурна и здрава-местото е деликатно. трябва да се направят фаски (да се скосят ръбовете и да се направи канал) в двете стени който ще се заварят за да поемат повече от новият метал и да стане здраво. След това съветът ми е да намажеш готовата заварка с течен метал (лепило от два компонента) за да си сигурен че няма да се отлюспи парче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
suzukyvanko 0 #9 Отговорено 7 Септември, 2007 az сам от варна звуни ми 0879459003 иван ама пурви пи6и смс 4е не дигам много на непознати номера да я погледнем знам двама трима маистори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #10 Отговорено 8 Септември, 2007 Това само на АРГОНОВ апарат!Но несъм сигурен 4е 6те държи понеже при сивик обикновенно най -натоварените тампони са 3 а това е един от тях!Ще трябва бая да уголи6 блока и да го повдигне6 нагоре за да го заварява на място незнам дали ще се навият. По принцип аргоновият апарат прави яки заварки но ... Трябва ти наистина добър завар4ик защото алуминият се заварява по -трудно от другите метали!Където поправят ляти джанти обикновенно работят с аргон.По отношение на блока ли4но аз смятам 4е който и да е блок от едноваловата Д серия ще стане. Но аз бих си търсил Д16 разбира се. Но имай в предвид 4е не на всички оборудването е еднакво (водни помпи, ролки ремъци и др. )Ако си гареса6 блок провери дали "аксесоарите" стават от твоя. Това не е толкова трудно от интернет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #11 Отговорено 8 Септември, 2007 Ако го заваряваш погледни и за някой друг по здрав болт наоколо на който 4рез планка или приспособление да предадеш 4аст от силата щото на тия двата са кофти счупени пар4етата. Погледай и помисли! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #12 Отговорено 9 Септември, 2007 Еми аз говорих петък с Дидо и тои ми каза че е често срещано поражение при удар от ляво... и че тъй като моя двигател е с 5 тампона там нямало такова натоварване и можело даже и без тампон да я карам ако не ми пречело ... иначе застрахователите ми намерили Д15З6 цял оборудван а другия вариант е да я закарам да ми я заварят и да си зема едно обещетение от 800-1000 които да дам за разкрасяване на колата ... се пак мотора дето са ми намерили не го знам какъв е а ако не е проблем този тампон защо да не ми доидат едни 1000 лв за джанти музика inTake ... ако не от там аз сам беден студент откаде да разчитам после на пари за такива газарии ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #13 Отговорено 9 Септември, 2007 Ами добре предцени нещата но аз точно без тоя тампон не бих карал.5 са но три са на кутията а от тази страна са два като единия е долу ниско и не пее толко в хора(аз карам точно без него). Ако мислиш да си остане6 с този двигател то задължително завари парченцата може да е по-слабо но все пак ще държи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #14 Отговорено 9 Септември, 2007 Аз при всички случеи искам да заваря моя ама мисълта ми е че не е такова натоварването че да се отчупи пак ... след 1 час имам среща със сервиза и ако ми откажат пара кеш ще сменят двигател ако не ще ми го заварят ... но лошото е че аз самия нямам на идея кое е по доброто решение и парите ме блазнят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest SOHC VTEC-E #15 Отговорено 11 Септември, 2007 az сам от варна звуни ми 0879459003 иван ама пурви пи6и смс 4е не дигам много на непознати номера да я погледнем знам двама трима маисториблагодаря много за усложливоста ... но за мои късмет нещата се оправиха ... застрахователите намерили само блок и тъй като моя двигател бил с водни ризи ( което никои от форума не суоми да ми каже) може без проблем да ми изместят моите бутала в другия блок ... ест при условие че от другия блок не са така запазени. И така надявам се до понеделник да съм с кола П.П. Сега си търся и някви джанти дето да ходят на 6-тица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #16 Отговорено 11 Септември, 2007 Сигурен ли си за ризите!Щото несъм виждал досега "Д" със водни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest SOHC VTEC-E #17 Отговорено 11 Септември, 2007 Еми да съм честен не съм сигурен понеже и аз не съм виждал ... но монтьора на сервиза на застрахователите каза че бил на ризи ... пък ако не беше вече щеше да се е обадил да каже ... аз седя в нас и се надявам всичко да е наред че вече 3-ти месец стана напрао не издържам ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #18 Отговорено 11 Септември, 2007 Д серията със сигурност е на сухи ризи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest SOHC VTEC-E #19 Отговорено 11 Септември, 2007 Ташак си направи .... Уфф да еба нештастниците ви ... ся отивам до сервиза да ги видя тес водни ризи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #20 Отговорено 11 Септември, 2007 Май найстина сме с ризи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #21 Отговорено 11 Септември, 2007 Незнам с какво сме ... тез профани не ми намерили з6 ами Б2 ... и ся разкомплектоваха двигателя и ще го заварят и незнам колко здраво ще става ... ко ще става ... маи маи ще купувам една адско Купе 5-та ген. щот моита кола докато стане аз ще сам палатил 2 на таксиметровите шофиори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #22 Отговорено 11 Септември, 2007 Иначе r2d2 видях си мотора ... блока е алуминиев а цилиндрите вътре са чугунени ама не ми е ясно как са набити в блока и дали има начин да се извадят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #23 Отговорено 12 Септември, 2007 Има начин да се избият ама после не стават за нищо! Това се прави като се сменяват ризите и след като се набият се шлайфат!Те добре са ти намерили от Б2 ама в кво състояние са ризите! Ина4е от Б2 би трябвало да няма6 проблеми.П.С. Аз ако сменях блок ще6е да е Д16(има пове4е хляб за доработки)! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JAPAN_S 0 #24 Отговорено 12 Септември, 2007 Има начин да се избият ама после не стават за нищо! Това се прави като се сменяват ризите и след като се набият се шлайфат!Те добре са ти намерили от Б2 ама в кво състояние са ризите! Ина4е от Б2 би трябвало да няма6 проблеми.П.С. Аз ако сменях блок ще6е да е Д16(има пове4е хляб за доработки)! Братче аз имах същия проблем дори по-голям липсваха ми и парчета от блока.1-во - това се прави на аргон и 2-ро - не е трябвало да отваряш мотора.Трябва да ти го наварят много добре и да се направят нови дупки и резби и всичко ще е ок. Аз карам така вече 4 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #25 Отговорено 12 Септември, 2007 Днеска говорих с тези от Кортекс (понеже там ще го заварят) и момчетата викат нямаш проблеми пич ще го направим по здраво отколкото някога е било ... Блока е оставен да се заваря вече понеже никаде няма Д15З6 а ако сложа друг ще трябва да ходя в Шумен на комисия. Да се похваля неска се скивах с един фен на хонда не сам сигурен дали влиза в форума ... всъщност влиза ама рядко кара една черно купе 5-тица с АДСКИТЕ златисти лети джанти като на импреза и ся стана 2-ри ден го врункам за джантите му да ми ги продаде и да си продава купето с обикновенни джанти и сякаш взе да се надъхва и ако стане .... другата седмица ще сум напулно оборудван :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOHC VTEC-E 0 #26 Отговорено 13 Септември, 2007 купих днеска джантите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Big Blonde Wolf 11 #27 Отговорено 14 Септември, 2007 имай пред вид един цял D15B2 ако ти върши работа, ама гледай да си оправиш твоя като хората Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове