Jump to content
honda-mkd

Вдига температура след 150 Km/h

Recommended Posts

Zdraveite.Karam Civic 95 1.3 .V posledno vreme kato karam i vdigam nad 140 osestam kak temp. se vdiga i trqbva da namalq.Neznam kakvo da pravq?Nqkoi predlozeniq?I nqkakvi predlozi za Maslo kakvo da sloza?Mersi kolegi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, добре дошъл.Нека използваме кирилицата все пак тя е задължителна за този форум. А и във форума има търсачка подобни теми има доста :lol: Проблема ти е най-вероятно запушен радиатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest honda-mkd

Добре.Се извинявам.Поздрав до всички хондаджииА за кои радиатор става дума .Този големия од пред ли дето е.Или имало някои малък някаде вътре.штото вдига температура само на голями скорости на наклон.Моля за идеи

Редактирано от honda-mkd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега случайно да знаеш нивото на течноста в разширителния ти съд ?(това бялото казанче до големия радиятор)и да колегата говори за големия радиатор, който е пред двигателя ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проми си системата и провери дали се включва перката на радиатора/големият пред двигателя/.Провери и термостата.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се вдигне температурата след 140.Пускам гасста и колата намаляжа и температурата пада веднага.Тожа става САМО на висока скорост. Моля някаква помощ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата виж голямата перка дали включва нормално като загрее също си виж антифриза и дали ти е обезвъздушена добре колата, ако всичко това е добре и ако не си сменял термостат време е да го провериш и него, а ако го смениш и продължи проблема може да опиташ и с промивка на радиатора. Това е моя съвет :lol: ПП: порови се из форума има доста писано по тия въпроси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля ,че е от перката , все пак тя е нужна когато е спряла колата , или при бавно каране. Със 140+ въздушния поток е силен и обдухва радиатора добре.Залагам на проблем с потока , демек някъде има запушено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest honda-mkd

Не мисля ,че е от перката , все пак тя е нужна когато е спряла колата , или при бавно каране. Със 140+ въздушния поток е силен и обдухва радиатора добре.Залагам на проблем с потока , демек някъде има запушено.

и аз така мисля. Обаче за каде имаш предвид че е запушването.В радиятора ли???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Не мисля ,че е от перката , все пак тя е нужна когато е спряла колата , или при бавно каране. Със 140+ въздушния поток е силен и обдухва радиатора добре.Залагам на проблем с потока , демек някъде има запушено.

и аз така мисля. Обаче за каде имаш предвид че е запушването.В радиятора ли???
Най-вероятно да . Удачен вариант е да започнеш от него ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си охладителната система(обезвъзду6аване, течност,термостат, радиатор).Ако вси4ко е виж дали ти надува в радиатора!Попринцип такива са симптомите и при изгоряла гарнитура ама все още малко изгоряла!Надявам се да е нещо дребно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво стана оправи ли машинката?Какво се оказа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...