Jump to content
Madgo

Проблем със Сивик 5 ген.

Recommended Posts

Колата е с мотор 1300 карбурация. Вчера прибирайки се от морето няколко пъти ми изгасна в движение (гасне и когато е на скорост и по-инерция):) Според мен губи контакта, защото в момента в който изгасне не светят никакви лампи по таблото и спира да отчита и оборотомера и километража! Като изгасне е необходимо само леко да се завърти контактния ключ и всичко се оправя :rolleyes: Моля някой ако е имал такъв проблем да ме упъти къде мога да го оправя?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си на газ, може да ти гасне при по-висока скорост, ако изключиш от скорост. Ама когато е на скорост - незнам ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest micro

Контактния ти ключ сам ли е или има и други дрънкулки закачени за него ?Ако има може от тежеста им при друсане да тежат и завъртат ключа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GINDAHOOD

Контактния ти ключ сам ли е или има и други дрънкулки закачени за него ?

Ако има може от тежеста им при друсане да тежат и завъртат ключа .

[/quo махни си сички дранкулки от ключа,разбива ти се клучалката и затова ти прави проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че мога да ти помогна. Имах го АБСОЛЮТНО същият проблем миналият месец. Имаш нагар в контактният ключ (пластините) и той се чисти много лесно. Аз както не го бях отварял ми отне 15мин. всичко. Значи, сваляш плюсовата клема на акумулатора (за всеки случай:( ) после сваляш горният и долният капак на стеблото на волана дето покриват контактният ключ( развиват се 2-3 болчето от доло) и контактният ключ е вече оголен.Поне при мен е така. Клемите се намират крайно в ляво в пластмасова кутийка (с около 5 кабела)захваната с 2 болчета-развиваш ги като внимаваш после да не завъртиш на ръка жлебчето за фиксиране на положението което е в кутииката и което се зацепва с патронника. Отваряш кутийката внимателно като шоколадово яйце-затворена е с 4-5 зъбчета с който са захванати двете половинки. Като я отвориш-зачистваш внимателно с тънка отверка(дебела игла) и много финна шкурка петичките и пъпките в двете половини на ключа(кутийката), като трябва да махнеш всичкият черен нагар от тях-той става като черен лак( при мен беше така). Разклати на ръка кабелите да няма студена спойка към кутийката. После затваряш и монтираш всичко по обратният ред (смазка в кутийката не съм слагал-не е здравословно) :(

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички за помощта и най-вече на chopper1969. Проблема се оказа наистина в нагар върху металните пластини :cool: Всичко се оправи с малко фина шкурка и кръстата отверка :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имах саштия проблем...просто смених бубината и колата запя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...