Jump to content
marcinqra

Civic Vs Golf

Recommended Posts

д15б2 или опел калибра 2.0 115 коня ше бие на разтояние от околко 3 км !!!! Много ми е интересно а с моята д13 даржа калибрата до 120,интересно ми е кво ще стане с д15б2!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д15б2 или опел калибра 2.0 115 коня ше бие на разтояние от околко 3 км !!!! Много ми е интересно а с моята д13 даржа калибрата до 120,интересно ми е кво ще стане с д15б2!!!!

На 0-100 и 400метра съм за хондата , но на дълго ... калибрата има коефициент на челно съпротивление 0,26 и повече коне , а моето купе мисля има 0,32 или 0,34.Мисля си ,че на дълго ако е магистрала примерно хондата пада лошо , но ако е планински път примерно :blink: Редактирано от RIP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми д15б2 я държи до около 170-180,нагоре си казва думата въртящият момент и големият мотор,Калибрата спокойно си пълни километража.Иначе на 400м няма шанс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудно.че с 1.3 я държиш до 120км/ч явно по добре потегляш от шофьора на Калибрата д15б2 ще я бие на 400м. но на 3 км ми изглежда мисия невъзможна ако и двете са сток

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе малко така в заглавието за Голф говориш, после Опел некъв. Челното съпротивление на 5gen e 0,33 - изключително ниско за кола от класа си - само Калибрата има по-добро и мисля най-добро за тази гама автомобили. Иначе бих казал, че наистина до 400м. ще държи напред, но после голямото двигателче си казва думата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... :) и все пак "Civic Vs Golf????" :thumbs1: какво общо пък има голфа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе да ти кажа честно едва ли е било до колата,ми май оня не е могъл да кара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е Д15 ката на Иво оранжевата то ккалибра 2 литра може да ходи да се пере ,иво ще го издуха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калибрата бие на 100%

чак на 100%....... :thumbs1: гонил съм се по магистралата с такава кобила 115кс с моя сивик 1.4 90кс, поне 4 пъти му натрих носа на макс., като дръпката започна от 40км/ч при включване в магистралата. Може би и нещо да не беше в ред, но повече от 180 не успяваше да вдигне (по моя километраж де) а моята стигаше до 195 максимум - настигна го, изравня, покарам с него малко и газ, или го оставя да ме стигне и аре пак напред. Вярно бяха двама а аз сам, но едва ли при 2л двигател има значение това. Накрая се отказа и изостана. И аз се учудих понеже ги мислех че вървят повече, но или имаше проблем(но тогава защо ще се пъне толкова), или си е просто тежка за конете си. Така че тия 100%.......... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205km/h и дават на калибрата по каталог,явно не е била в час

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каталозите и конете в тая калибра отдавна са умрели :)

каталозите и конете в тая калибра отдавна са умрели :)

с d15b2 съм се гаврил с калибра точно на 3 км ... но както всеки опел ... или шофера беше куц или колата му беше за кофата просто возеше няква мацка, реши явно да се прави на шофер, изпревари ме грозно ... трасето ми беше познато... возех кафе на пода до мен (нямах си чашодържач) ... това не ми попречи да го подмина със 170 като спрял ...ех тогава бях млад, какви глупости правех :D и накрая излязох от колата и се спънах и си разлях кафето !пфмалшанс :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дрьпката е на 3км наистина, и всичко по колите е ток, Сивика пада не 100, а 1000%.Аз лично сьм правил такава гонка когато бях с Хонда, винаги му вземах старта и от 120км/ч нагореКалибрата ме застигаше и надминаваше, и това далеч преди 3-тия км, още на пьрвия, а беше сьс 16"-ки джанта притова.

Редактирано от stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

Ако дрьпката е на 3км наистина, и всичко по колите е ток, Сивика пада не 100, а 1000%.Аз лично сьм правил такава гонка когато бях с Хонда, винаги му вземах старта и от 120км/ч нагореКалибрата ме застигаше и надминаваше, и това далеч преди 3-тия км, още на пьрвия, а беше сьс 16"-ки джанта притова.

.......и аз съм на същото мнение :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не мога да разбера защо трябва да се сравнява civic d15b2 c Orel ?????Едното е 90 коня 1.5 дргото 115 2литра :blink: Защо си мислите ,че civica е резачка?това е една много,много добре направена кола съчетаваща комфорт,здравина ,бързина и икономичност,но това не е кола за състезания ,поне в стоков вид.Да вярно е ,че нейните 90 кончета найстина са расови и не са като на Опела да умират по пътя от шап и други подобни болести ,но това е всичко.Ако искате се пробвайте и на 500км.Опела ще бие (за жалост) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, той докато ги мине ще изгние :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icko

Да бе, той докато ги мине ще изгние :)

Колко остроумно.... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, той докато ги мине ще изгние :D

Колко остроумно.... :D
Кефиш са аааа :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, той докато ги мине ще изгние :D

Колко остроумно.... :D
Кефиш са аааа :rolleyes:
Възхитен съм направо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivoboy_stz

И кой се отказа от дръпката, я разкажи колега че толкова мнения имаше, а какво стана така и не разбрах :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....утре ще се дърпам с голф 3 да замерим 75 коня на Хонда срещу 90 на VW на 400м. гледам темата за Хонда 1.5 90кс. vs VW 1.8 90кс. я махнаха затова пиша в тая сигурно ще ни снимат ще качим и клипче досега не съм се дърпал с голф ще ми е за сефте :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате аз съм се дърпал с такъв голф и голфа пада още от старта!!! Така че удари го от земята и ти!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направихме дръпката и 2 загуби за мен :) първия старт още в началото ме дръпна с един калник и накрая успя да е с кола пред мен,втория старт аз дръпнах с един калник,но шибаната втора не влезе веднага а от втория опит и всичко отиде по дяволите изгубих преднината и пресякохме финала с 2 коли в негова полза имаше една тумба зяпачи и всички харесаха Хондата... момчето с Голфа е много точен пич каза ако искам още един път,но реших,че няма смисъл пак ще ме бие просто ако и двамата тръгнем добре пак ще е малка разликата но в негова полза.Тия дето са го карали споделиха,че Голфа набирал много добре!Направиха и клипчета когато ги качат ще ги видим може и нарочно само второто да качат,че тоя дето снима обича да ме лигави :unsure: Убеден съм че 90 коня Хонда ще го бие!Виках МИТАКА ама беше зает и не дойде да ме отсрами :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оооо някой се е опарил :whistle:е не може винаги да се печели... просто не става. И мен ме е бил голф... прословутия КР, ама минало - бешело :music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма страшно! Да се губи е нормално, важното е да можиш да губиш защото всеки умее да печели :whistle: А по въпроса с KR-а да не казвам голяма дума ама това е един от най-сполучливите и вървящи мотори на VW. Aз в момента съм на кантар с тях, но да незабе=равяме че е сток, но за сметка това е читав.Старата е от изключително значение почти 45% от победата е в старта. При твоя двигател е задължително да си с 13" гумо по възможност 175/70. Ако успееш и някое друго килце да свалиш ще бъде в +.Успех в следващи гонки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...