Jump to content
Guest PreludeManiac

Пак за климатик...

Recommended Posts

Guest PreludeManiac

Значи става въпрос за наскоро сложен климатик. Забелязах две неща, които ми се струва, че не са нормални. Порвото е че, перката на радиатора на климатика се върти постоянно докато е включен климатика, дори и като радиатора е съвсем студен /например в началото, при пускане/. Това нормално ли е, няма ли някакъв термостат, който да действа като при вентилатора на другия радиатор?Вторият проблем е, че при включен климатик, компресорът от време на време изключва. Горе долу - две минути работи, половин не. Чува се едно "цък" като изключи, колата тръгва малко повече, след малко пак "цък" и се усеща намаляване на мощността. Общо взето на дълъг път си е доста неприятно колата постоянно да си мени мощността по този начин.

"ЦЪК" и колебания в мощността са нормални. Винаги е било въпрос на избор - мощност ИЛИ комфорт. За вентилатора не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порвото е че, перката на радиатора на климатика се върти постоянно докато е включен климатика, дори и като радиатора е съвсем студен /например в началото, при пускане/. Това нормално ли е, няма ли някакъв термостат, който да действа като при вентилатора на другия радиатор?

Перката се включва с включването на климатика задължително, дори и това да е докато мотора е студен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката работи винаги когато работи и компресора, а компресора включва и изключва от време на време когато достигне определена температура а вътрешния радиатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката се върти постояно, относно копресора, при мен докато е включено копчето си е постояно включен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...