pesho2 0 #1 Публикувано 18 Август, 2007 Гледам, че е започнал да отделя високо. Целия съединител ли трябва да се смени, или се кове феродо. Ако е целия - какъв да бъде. Сигурно е пълно с ментета? Париците как са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJ Tymbi 2 #2 Отговорено 19 Август, 2007 Гледам, че е започнал да отделя високо. Целия съединител ли трябва да се смени, или се кове феродо. Ако е целия - какъв да бъде. Сигурно е пълно с ментета? Париците как са ?Най добре целия да смениш за да не се налага след 10 хил. км. да правиш повторна операция, но все пак като се свали ще се види .......при съединител се сменя и лагера............ Сложи си Дайкин японски..........общо към 300лв. комплекта частите излизат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #3 Отговорено 19 Август, 2007 Гледам, че е започнал да отделя високо. Целия съединител ли трябва да се смени, или се кове феродо. Ако е целия - какъв да бъде. Сигурно е пълно с ментета? Париците как са ? [/quot по принцип се сменя само феродовия диск,но ако е износен и притискателния и той се сменя-в което силно се съмнявам да наковеш феродовия диск - става аз съм го правил - на друга кола - и е добре вече около 50000 км без оплаквания-по евтино е за около 25 лв все пак а цените на нов диск е около 100-120 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #4 Отговорено 20 Август, 2007 Да използвам на колегата темата за въпрос:и моя съединител отделя високо, но какво от това - засега не съм предвидил смяна - мисля, че съм с оригиналния съединител на автомобила.Говорих със сервиза дали може да му напрявят инспекция, но ми казаха, че трябва да свалят скоростите и то си става смяна.Въпросът е трябва ли да сменям ако отеля високо или да чакам да забуксува? За съм заложил на второто, но едно е да забуксува и по някое време да го сменя, а друго е да ме остави някъде в неподходящ момент.Ще съм благодарен за съветите Ви, най-вече дали има опасноста да спре тотално при високо отделяне без дръги симптоми.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #5 Отговорено 20 Август, 2007 Ако колата ти не притриса при тръгване (на височина да кажем) и съединителя ти не буксува можеш да караш спокойно така (високо да ти отделя), но лично аз бих си направил инспекция, защото ако чакаш да стигнеш до нитовете на феродото на съединителя, рискуваш да надереш притискателни диск и после да трябва да сменяш всичко в комплект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #6 Отговорено 20 Август, 2007 (Редактирано) Ами смяната не е ли и без това скъп ремонт при който така или иначе се препоръчва да се смени целия комплект?На мен проблемът ми е да не ме остави някъде, а когато дойде време за смяна така или иначе ще сменям комплект. Редактирано 20 Август, 2007 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #7 Отговорено 20 Август, 2007 (Редактирано) Нямам представа колко би струвала смяна на съединител (само услугата) Иначе, примерно нипартс предлагат комплект съединител + притискателен диск + лагер =305 лв. (за Д15з8 мотора)(не знам за качеството)Не е задължително да смениш всичко. Можеш да смениш само феродовия диск, ако останалите части са О.К. но това може да се установи само след раглобяване на колата.За това дали ще те остави на път "божа работа" - ако за момента нямаш никакви симптоми на приплъзване или притрисане е малко вероятно да стане от веднъж Редактирано 20 Август, 2007 от emod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest F20A4 #8 Отговорено 20 Август, 2007 Аз знам, че само труда е около 80-100кинта, защото работата си е доста(правил съм го с един приятел на 5ген. civic). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #9 Отговорено 20 Август, 2007 Ами смяната не е ли и без това скъп ремонт при който така или иначе се препоръчва да се смени целия комплект?На мен проблемът ми е да не ме остави някъде, а когато дойде време за смяна така или иначе ще сменям комплект.Най-добре си е да се смени целия комплект. А иначе ме съмнява, да те остави някъде. От първото пребуксуване до тоталното свършване има сравнително голям период - нормално каране. Иначе при тресене, буксуване или трудно включване на предавките - сменяйте! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJ Tymbi 2 #10 Отговорено 20 Август, 2007 (Редактирано) Ако горе отделя има друг трик, на повечето Хонди с хидравлични помпи се регулира отделянето..........това разбира се не е много хубаво, защото както каза колегата, има вероятност да стигне нитовете и да надере притискателния диск, но опита ми показва че дори и да не е стигнал до нитовете, диска си е надран и има вълнички и улеи по него..........т.е. пак си за смяна на прит. диск...........Малко съвети:Ако при потегляне на 1-ва скорост най често колата ти тресе и притрисва, значи имаш кофти демпфери на фер. дискАко при потегляна на 1-ва скорост се чува "пфиии" значи нитовете ти дерат по прит. диск...........Ако при потегляна с малко повечко мръсна газ след това замирише на феродо, значи съединителя ти буксува...........Има и друг трик,само че трябва да си убеден че компресията на мотора ти е добра и мотора е читав..........това е по голям наклон да сложиш колата на 1 или 2 скорост и да я оставиш така без ръчна да дърпаш............ако тръгне леко на стъпки, то това значи че съединителя е свършил......... Цената на труда е към 100лв. ( 80 лв. може ако всичко върви по вода и няма други странични проблеми като ремонт на вилката , скъсани болтове, и т.н.) защото си е сваляне на ск. кутия а това значи сваляне на полуоски, източване на маслото , жила и т.н. бая си е работата и се извършва от 2 човека...........горе долу около 400 лв. ще ти излезе всичко с читави части ,вкл. и лагера............. Редактирано 20 Август, 2007 от DJ Tymbi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest l666 #11 Отговорено 21 Август, 2007 А дали има вазможност за реголиране на хидравличната помпа каде да отделя, или сама се регулира от течноста ?Понеже ако неможе (тъй като аз несам открил такав вазможнос все оште), отделянето ниама да се променя с износването на феродовия диск, заштото хидравличната помпа ште компенсира износването със спирачната течност, и ще се долива само спирачната течност в казанчето .Но това си е мой извот Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest l666 #12 Отговорено 22 Август, 2007 Да ама реголираш хода на самия педал, а не на помпата за ниско и високо отделяне .А аз имам предвид педала да има същият ход но да се промения самото отделяня.А от там само скасияваш хода на педала а зацепването на съединителя не се промения .Поне това показа моят опит . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest jamo #13 Отговорено 22 Август, 2007 Ако при отваряне диска не е разбит и няма луфтове по него по-добре само накови феродо. По-евтино ще излезе , а и със сигурност няма да се разбие по-бързо от нов диск от магазина Колеги знам, че като почне да боксува има още бая време докато стигне до нитовете и да надере притискателния диск. Аз лично преди 2 години съм карал 2000 км с боксуващ съединител. Когато отидох да го сменят ми казаха че ако съм бил минал още 200-300 км съм щял да надера притискателния диск ама късмет изкарах Та си мисля че това нещо може да не се прави на момента като забоксува и може примерно ако нямаш време една седмица да си върши работа човек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi #14 Отговорено 22 Август, 2007 Да ама реголираш хода на самия педал, а не на помпата за ниско и високо отделяне .А аз имам предвид педала да има същият ход но да се промения самото отделяня.А от там само скасияваш хода на педала а зацепването на съединителя не се промения .Поне това показа моят опит .Е да, но педала няма да падне толкова ниско ,така че да го усещаш......по на Мицубишитата са така, и на някоии Сивици........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l666 0 #15 Отговорено 23 Август, 2007 Е да, но педала няма да падне толкова ниско ,така че да го усещаш......по на Мицубишитата са така, и на някоии Сивици........ Да но имах предвид това, че отделянето горе не е критерй, че съединителят е за смяня.Докато не започне да боксува нияма смисал да се пипа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #16 Отговорено 23 Август, 2007 И моят май отделя горе ама не буксува и грам...поне за сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l666 0 #17 Отговорено 23 Август, 2007 И моят май отделя горе ама не буксува и грам...поне за сега За 5генерация явно е нормялно защото, който и дасъм питал на всеки му отделя малко по горе . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове