Jump to content
deleted_

Въпросче относно двигател

Recommended Posts

Вчера гледахме една хонда за един мой приятел и когато махнах капачката на маслото при запален двигател, подухваше слабо и хвърчаха дребни капчици масло, веднага е затворих след това за да не нацапам нещо.Какво означава това - сериозен проблем ли е, или не значи нищо ?Мотора беше Д16У8 .. ако това има някво значение ....Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем нормално е, нали почти под капачката имаш разпределителен вал, много ясно, че ще пръска :hondarulez: Също така е нормално като отвориш капачката да им някакво движение и на въздуха там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да правиш проверка дали двигателя е ОК и не е издухан някой сегмент или нещо такова по добре махни траби4ката за картерните газове тази която влиза в маркуча за въздуха ако от там духа тогава лошо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е напълно нормално, не се притеснявай Y-ците са така. Ако си забелязал даже капачката им е от другата страна и явно има нещо точно под нея защото не да подухва и да хварля съвсем малки капчици ами направо те къпи с масло ( за 10 сец всичко и целия ставаш в масло )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не трябва да духа!!!!!

Това е много важно!!

Ако духа бягайте далеч от такъв двигател.

Вижте също така около гърловината и по долната част на капачката за налепи.Не трябва да има такива!

ако наслояванията са бели или жълтеникави, значи маслото се смесва с антифриз

ако са черни то най-вероятно маслото не е сменяно или има доста добавки.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Цитат от темата, какво да гледаме при покупка на кола... мисля че и преди това някой майстор също ми го беше казвал!

 

Този човек за който гледахме хондата, имаше Сеат ибиза 2002г и вика че като махал капачката на маслото, не духало, нито хвърляло масло ....

нз ... за това питам :)

 

Мерси за всички отговори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз затова ти написах че е нормално за всички Y-ци ( D16Y2 D16Y3 и т.н. ) Просто ако си обърнал внимание капачката е от другата страна и явно се пада над някоя магистрала на маслото защото не е духането толкова голямо ( напълно нормално е да има леко подухване все пак разпределителния вал е от долу ) голямо е пръскането на масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox

колега на 100 коли-няма значение какви са дали има и една да не духа от капачката за масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да духа, все пак разпределителя се върти отдолу а и маслената помпа прави налягане така, че няма нищо нередно в това да духа през отворената капачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да духа, все пак разпределителя се върти отдолу а и маслената помпа прави налягане така, че няма нищо нередно в това да духа през отворената капачка.

Не се ли гледа дали духа от там където е щеката за нивото на маслото ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова важно дали духа, по-важно е какъв цвят духа, при студен двигател няма начин да не духа, но трябва да е безцветно, ако е синкаво-лошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ли гледа дали духа от там където е щеката за нивото на маслото ? ;) А най-важното е да не пръска от там то пак има леко подухване но вземе ли да пръска масло лоша работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) А най-важното е да не пръска от там то пак има леко подухване но вземе ли да пръска масло лоша работаПредставям си какво трябвя да става вътре за да пръска като дръпнеш щеката ;) Даже ми се струва невъзможно да пръска от там. Поне така мисля аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е студен двигателя може и да не духа :D , демек ако работи на повечко обороти. Подай малко гас и би трябвало да спре да духа . Иначе както ти казаха колегите - нормално е . Виж ако пуши вече е лошо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-ADNOH

слабо духане е нормално и леко праскане сащо.Но когато колата се исфорсира трябва да драпва даже леко на ватре ваздух.Пробваите ! Това са думи на моят маистор.И наистина позна.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове ... колеги :thumbs1:как да не духа след като буталата са движат нагоре надолу ????да не мислите че бутала се движат в друга част на двигателя , херметически затворена :)проверява се радиатора, махаш капачката на радиатора, ако им цикълно налягане което да ти побутва ръката , значи положението е лошу, най-малко гарнитура трябва да се смени :)така стана с един акорд който оглеждах преди месец и половина, паля го, работи си, но има се повтаряща се лека вибрация на един такт (нещо което при здрав двигател не може да има ) , не можеше да е от тока, просто си се чуваше как няма достатъчно компресия точно на един цилиндър, през радиатора си блъскаше въздушно налягане постоянно :) форсирах го леко до 2500 оборота при което започнаха да се чуват 2-3 повдигача много отчетливо да тракат при тези обороти ...отказах се много бързо от по-нататъшен оглед :D прегряла глава, повдигачи, гумички на клапаните, евентуално сегменти и клапани... има ли смисъл :Dне си барникаите хондичките ако работят :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази проверка се прави по друк начин, след свалянето на капачката си слагаш ръката плътно на гърлото и даваш леко газ тогава двигателя нетрябва да надува а се осеща лек ваком :) .Колкото до праскането на масло е нормално заштото нияма капак върху клапаните, както при ЕКОТЕКА на ОПЕЛА :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и с този вакум какво се установява ?че двигателя може да прави вакум ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:):) Колегите са му отговорили още в първите постове само не знам защо продължава да се раздува темата като тя отдавна е с решен проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и с този вакум какво се установява ?че двигателя може да прави вакум ? :cool:

С този ваком установяваш, че компресята на цилиндрите не е нарошена.Ако е нарошена компресията на един от цилиндрите ще надува в следствие на повишеното налягане :D . Редактирано от l666

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

и с този вакум какво се установява ?че двигателя може да прави вакум ? :cool:

С този ваком установяваш, че компресята на цилиндрите не е нарошена.Ако е нарошена компресията на един от цилиндрите ще надува в следствие на повишеното налягане :D .
това мисля че ще го усетиш само ако има дупка в буталото и второ, работата на двигателя мисля че мега ясно ще ти покаже че има загуба на компресия на цилиндър ...колега krasimir_01 в случая това е форум, има различни мнения от различни хора с различни знанияето сега аз лично задавам съвсем различен въпрос и искам да си запълня пропуснатите знания примерно.и не ме интересува какво да следя (както ти написа -> вече много хора са отговорили какво да се следи)а защо се получава това което трябва да следя след като е махната капачката в дадения случай ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега krasimir_01 в случая това е форум, има различни мнения от различни хора с различни знанияето сега аз лично задавам съвсем различен въпрос и искам да си запълня пропуснатите знания примерно.

Като искаш да си запълниш пропуснатите знания, си пусни тема :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...