ShEfA 70 #1 Публикувано 4 Август, 2007 Хехе... който и да питаш, ще ти каже, че GTI се дърпа от VTi - двувалово 1.6 литрово V-TEC моторче - 160к.с. Рядко обаче се намира, и много добре си държи цената Можеш да му даваш зор също с Esi - 1.6 едновалово V-TEC моторче - 125кс..Ама да ти кажа... защо да го сменяш Голфа, та той е най-добрата улична бегачка - яко друса и изглежда "яко" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda77 2 #2 Отговорено 4 Август, 2007 е как значи GTI е 115 коня значи ми трябва хонда 160 коня за да дръпна голфа хехе тогава си пазя голфето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #3 Отговорено 4 Август, 2007 Колегата си помисли ,че става въпрос за 150-та .... а твойта "каска" една Д15-ка с 90 магарета ше я пляска здраво ...да не говорим за Д16/1.6-125кобили/ ! Ако си сериозен отиди на някоя среща в Сф и ше придобиеш представа за Хонда ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda77 2 #4 Отговорено 4 Август, 2007 падам по тея хонди и искам да се повозя да видя как върви имаше един приятел с 1.3 75 коня ме дърпаше яко мойто голфе 3 1.8 моно и за покупката не бързам искам да взема нещо читаво в момента ми търсят в австрия искам да питам има ли двувалова 1.5извинявайте че спамя ама кога се провеждат тези срещи за софия става въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #5 Отговорено 4 Август, 2007 За двигателите погледни има тема със сума писаници и страници! Няма двувалова 1.5. Само VTi е двувалка, всички останали са едновалови, като като екстра се счита ако има V-TEC на всмукателните клапани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #6 Отговорено 6 Август, 2007 е как значи GTI е 115 коня значи ми трябва хонда 160 коня за да дръпна голфа хехе тогава си пазя голфетоМай нещо не не ми е ясно 115к.с. не е ли 2.0л мотор пълна инжекция и не е GTI, със или без синхро а ГТИ мисля е 150к.с. поне това знам де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondanche_mamche 0 #7 Отговорено 6 Август, 2007 Хонда и икономия? Нееещо си се объркал мойто момче Като се вкараш във филма Хонда - ще видиш колко е икономична тая страст. Но си струва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #8 Отговорено 6 Август, 2007 Е аз доколкото сьм запознат с голфовете 115 коня 3-ки има GTI 8 клапанови, а 16 клапановите са 150 коняАз лично когато карах Д16-та сьм имал успехи срещу гти 115 коня 3-ки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda77 2 #9 Отговорено 6 Август, 2007 на голф 3 GTI са 3 вида 2.0 115 коня /2.0 145 коня и 2.7или 9 беше 190 коня аз искам хондела дето да дърпа 115 коня долу горе толкова мощна щото карам много извън градско и ако взема 1.3 ще се чудя половин час дали мога да изпреваря някой тир или няма да мога заради това не че съм некъв състезател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #10 Отговорено 6 Август, 2007 Бате вземи си някоя 125 коня втекова хондела и няма да имаш ядове с голфовете 115 коня и при изпреварването )) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CRX_R 1 #11 Отговорено 6 Август, 2007 Hondanche_mamche.Защто говориш така за Хондичките е верно че са скапички за подражка(зависи каде се подаржа)аз имам колега които кара голф и няма седмица която да не е в сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda77 2 #12 Отговорено 6 Август, 2007 дам ами моя голф3 на всеки 2 седмици е в сервиза и давам около 50-100 при дребни повреди оригиналните части са също скъпи на голфа например съединител смяна с работа 310 лв носач с работа 180 лв това да не е евтино всеки месец и на всичко отгоре 15 на 100 градско мани ги тия трошляци така че си искам хонда на голфовете им е силата в ходовата част супер трудно се чупи карам нон стоп по дупки и от година и половина само един носач и то на заледено жена ми я изтърва и се удря в бордюра абе вервайте ми супер зле са виж двойките са си добри ама са вече дърти кошници Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #13 Отговорено 6 Август, 2007 дам ами моя голф3 на всеки 2 седмици е в сервиза и давам около 50-100 при дребни повреди оригиналните части са също скъпи на голфа например съединител смяна с работа 310 лв носач с работа 180 лв това да не е евтино всеки месец и на всичко отгоре 15 на 100 градско мани ги тия трошляци така че си искам хонда на голфовете им е силата в ходовата част супер трудно се чупи карам нон стоп по дупки и от година и половина само един носач и то на заледено жена ми я изтърва и се удря в бордюра абе вервайте ми супер зле са виж двойките са си добри ама са вече дърти кошници 310 за нов съединител с труд? Еееехххх... да можеше и за Прелюда така.... (не че ми се налага де... да чукна на дърво) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #14 Отговорено 6 Август, 2007 Колегата си помисли ,че става въпрос за 150-та .... а твойта "каска" една Д15-ка с 90 магарета ше я пляска здраво ...да не говорим за Д16/1.6-125кобили/ ! Ако си сериозен отиди на някоя среща в Сф и ше придобиеш представа за Хонда ! Сумати GTI 115 съм напляскал с мойта още като беше 90 кончета ))Взе ми го от уста.... пардон, клавиатурата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #15 Отговорено 6 Август, 2007 ако искаш да пляскаш 115коня голфчета си вземи една 90коня хонда ,хем икономична хем върви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda77 2 #16 Отговорено 6 Август, 2007 ем така ще направя благодаря за съветите на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове