voroshilov 1 #1 Публикувано 25 Юли, 2007 Имам Хонда Шатъл от 89-а година,купих я преди няколко месеца всичко е перфектно с иключение на скоростите ама не знам дали е от тях или от съединителя-като сменям скоростите много шумят,даже направо си тракт а като се вкарва на задна шума е най-силен и се чува даже като съм извън колата и това според мен не е нормално.Искам да ви попитам от какво става така,защото не ми се ходи на майстор че ме страх да не ми каже някаква голяма сума са ремонт и ако може да ми кажете от какво е това и колко пари струва горе-долу да се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #2 Отговорено 25 Юли, 2007 A da кажа че сега взех книжка и изобщо не разбирам от коли и затова се обръщам към вас и се надявам да ми помогнете ако някой може да ми каже и също къде дав идя какъв ми е типа на двигателя,защото купих колата без техническа книжка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest blueeye #3 Отговорено 25 Юли, 2007 Веднъж и на мен ми се появи някакво гадно тракане и блъскане в скоростите.Като я заведох на ремонт се оказа, че една от пружините на съединителния диск се е откачила Та смених диск, притискател и лагер .... и се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #4 Отговорено 25 Юли, 2007 Да 16 винтилова е сигурно е този двигател щом казваш Иначе съм от София но къде е това Омбре и кажи горе-долу колко е тази скоростна кутия и горе долу колко излиза едно такова ремонтче,че съм бедно студентче и все парите не стигат Абе може и то съединителя да е вижда ми се малко твърд така не като на учебните дето карах ама иначе колата е доста добра 2-3 приятели я караха и им хареса много даже единия реши да си купи хондичка след като я покара мойта Напиши ми адреса на това Омбре да ходя да видя като имам време и кажи горе-долу колко струва една такава скоростна кутия аз и така мога да я карам докато издуха съвсем ама ме е страх да не се прецака нещо друго покрай скоростите или няма такава опасност?blueeye на теб колко ти излезна ремонта на това което са ти направили?Даже ако може кажете някой свестен майстор където да си карам колата ако ми се наложи(дано да не се налага де)и нещо да не взима много скъпо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #5 Отговорено 25 Юли, 2007 Беше преди около 2-3 години и до колкото си спомням беше 250-300 лв. Имаше някаква отстъпка за работата защото беше при познат.Но най-добре отиди и питай, че по мрежата мнения - много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #6 Отговорено 25 Юли, 2007 Беше преди около 2-3 години и до колкото си спомням беше 250-300 лв. Имаше някаква отстъпка за работата защото беше при познат.Но най-добре отиди и питай, че по мрежата мнения - много.Emi aз по-добре да си карам тогава така,осен ако няма опасност от това да се прецака и нещо друго де. Дали има такава опасност или да си карам по този начин с тракане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #7 Отговорено 25 Юли, 2007 (Редактирано) Натегни леко съединителя.Аз преди два месеца го сменях щото една от пружините почна да трака а после заседна м/у феродото и притискателния и я карах с изравнаване на оборотите докато се прибера в гаража. Смяната беше мамата си трака че много тежи пущината и омаляваш от развиване на болтове и гайки Звукът беше лек метален дори и без да е включена на скорост.Смени и аксиалния защото най вероятно е наяден от пружината която го държи на лоста. Редактирано 25 Юли, 2007 от micro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vakata7 0 #8 Отговорено 27 Юли, 2007 абе и аз напоследък труно включвам скоростите.Та се чудих дали не е съединител и ходих при майстори-един казва съединител, друг не ..та май накрая положението стана трагимно / не мога да включавм никакви скорости:направо едвам я закарах на мйстора-излизи според него феродов диск/некава пружина са била счупила и т.н/ та той е около 100 лв. и поне около 80 -на лева работа.абе еби му мамата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #9 Отговорено 29 Юли, 2007 Беше преди около 2-3 години и до колкото си спомням беше 250-300 лв. Имаше някаква отстъпка за работата защото беше при познат.Но най-добре отиди и питай, че по мрежата мнения - много.Emi aз по-добре да си карам тогава така,осен ако няма опасност от това да се прецака и нещо друго де. Дали има такава опасност или да си карам по този начин с тракане?kak да го натегна тоя суединител,както казах нищо не разбирам от това дали няма да е по-добре да я закарам на майстор ама като съм чувал какви майстори има,повече ще ти прецакат колата отколкото да ти я оправят Иначе мен ме притеснява само,че като се вкарва на задна и съм извън колата,като разбира се някой друг вкара на задна де се чува шум оттдолу под колата нещо като изщракване ама доста силно ми се чува поне на мен и това ме притеснява иначе,това че се сменят трудно скоростите не е болка за умиране ама другото е лошото според мен ама знам ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #10 Отговорено 29 Юли, 2007 Иначе мен ме притеснява само,че като се вкарва на задна и съм извън колата,като разбира се някой друг вкара на задна де се чува шум оттдолу под колата нещо като изщракване ама доста силно ми се чува поне на мен и това ме притеснява иначе,това че се сменят трудно скоростите не е болка за умиране ама другото е лошото според мен ама знам ли да не щрака датчика за задна ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest micro #11 Отговорено 29 Юли, 2007 А може би щрака каре на кардана, а ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01 #12 Отговорено 30 Юли, 2007 Ако е само еднично щракване нещо като чат и не е много силно си е от превключването и си е нормално все пак си провери и маслото в кутията А за координатите на Омбре има ги в сервизи и магазини като важна тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #13 Отговорено 30 Юли, 2007 а МОЖЕ БИ ти щрака паразитното колело на задната?!??!що не каза от самото начало че на задна щрака лошо? щях веднага да ти отговоря че много шътъли имат такъв проблем и да те пратя при Омбре да ти я оправи... пак ти казвам, при него има цяла такава скоростна кутия и на нея задната и го няма този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #14 Отговорено 25 Август, 2007 Да спомена,че вчера карах след това се прибрах за малко излезнах вкара ми задната само 1 път и вече не ще да я вкарва! И така от 1-ва на 3-та Пуснал съм тема за един сервиз ако може някой да даде сеъвет! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #15 Отговорено 26 Август, 2007 ако беше VAG автомобил, щях да ти кажа че ти се е прецакал синхронизатор ... но хондовска скоростна кутия не съм разглобявал ...бягай да питаш в този сервиз колко пари ще ти вземат за разглобяване и оправяне на скоростната кутия и после питай и при омбрето ...просто проблема си ти е сериозен ... ако продължаваш така да караш най-вероятно може да стане още по сериозен ...ако ти беше виновен съединителя , на всички предавки би трябвало да ти прави едни и същи магарии при включване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове