Jump to content
Guest buleka

Ангренажен ремък V-tec

Recommended Posts

Guest buleka

Здравейте фенове на истинската марка!Тези дни се сдобих с още една Хонда Сивик четириврата седанка D16Z6 1.6 vtec 125кончета Та значи понеже имах притеснения с другата че след като ми смениха ремъка ми се струваше доста хлабав,то при тази е още по хлабав,на студен двигател като го хвана с пръсти и мога да го измъкна от зъбното колело на разпределителния вал-това нормално ли е бе хора?Аман от тези разхлабени ремъци!Така ли трябва да бъдат?Тази -втората ми Хонда е поддържана изцяло в сервиз на Хонда-даже и ремъка е на Geitz-HONDA да си играя ли да го обтягам или да си карам така!Ами ако прехвърли зъб?Лошо!Някой от вас махал ли е капака и обръщал ли е внимание каква му е хлабината?Когато мотора стопли той се поупъва-то е ясно но все пак си остава хлабъвичък!Нолмално ли е? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове на истинската марка!Тези дни се сдобих с още една Хонда Сивик четириврата седанка D16Z6 1.6 vtec 125кончета Та значи понеже имах притеснения с другата че след като ми смениха ремъка ми се струваше доста хлабав,то при тази е още по хлабав,на студен двигател като го хвана с пръсти и мога да го измъкна от зъбното колело на разпределителния вал-това нормално ли е бе хора?Аман от тези разхлабени ремъци!Така ли трябва да бъдат?Тази -втората ми Хонда е поддържана изцяло в сервиз на Хонда-даже и ремъка е на Geitz-HONDA да си играя ли да го обтягам или да си карам така!Ами ако прехвърли зъб?Лошо!Някой от вас махал ли е капака и обръщал ли е внимание каква му е хлабината?Когато мотора стопли той се поупъва-то е ясно но все пак си остава хлабъвичък!Нолмално ли е? :blink:

коега честито за придобивката-аз съм с 1.5vtec-e D15Z3 90- и също ми беше така хлабав ремъка.след четене по форума и разпитване разбрах че така трябва да е.а и като си махнах капака да си го сменя моя беше също доста хлабав.така че по добре хлабав отколкото честа смяна на ролки водни помпи и други проблеми.всъщност при запалване ремъка се обтяга самичък между ангренажните колела и хлабината остава от другата страна а тан обтяжната ролка я поема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе май писахме по тая тема

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12380&hl=

 

В случая мисля, че Омбре е човека който може да помогне и да даде задоволителен отговор на въпроса ти :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз не съм капацитет по ремъците, но ми звучи като да е хлабав. По принцип ребъка може да се свали от ролката без да се отпуска, но не е като за 2 пръста работа. Проблемът е че не знам колко ти е лесно да го изхлузиш.. просто на база на тази информация никой не може да прецени дали е прекамено хлабав или е нормален. Абе с две думи ако с 1 пръст можеш да го избуташ от ролката, значи почти сигурно е хлабав.Ама ми е странно, като те съмнява, отпусни го, и си го стегни по процедурата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...