Guest _Daniel #1 Публикувано 20 Юли, 2007 Здравейте, миналата седмица имах път до Пловдив и на връщане по магистралата (карах с около 130), колта започна да загрява (досега никога не ми се беше случвало стрелката да мине 1/3 от скалата за темпертура на водата). Спря и видях, че е изхвърлило водата през капчката на разширителното казанче.... Долях около литър литър и полвина..... Градско (в София) почти не ми прави този проблем (изпуска вода, но много малко)От какво може да е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #2 Отговорено 20 Юли, 2007 погледни си термостата защото явно затваря много бързо и несмогва да се охлади системата и така постоянно надува водата и като няма каде да иде утива в разширителното казанче тъй като извън града постоянно си на на по голям оборот и гогато е постоянно отворен термостата/тъй като несмогва да охлади отваря и затваря после бързо/ дава налягане на течноста и я прази в казанчето от там катос е препълни се пъка и се сещаш какво става Смени си термостата ще отваря повече като ти загрее колата и после докато непадне доста температурата седи отворен сегашния отваря но много бързо затваря! в града нямаш този проблем защото тръгнеш спреш няма такъв надув в системата и горе доло се охлажда 26лв е термостата за сивик акорд прелюд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ASRacing #3 Отговорено 20 Юли, 2007 Не бързай с термостати, а провери дали ти надува охладителната система, и дали вади мехурчета.Може да отидеш в някой сервиз, в който имат вещество, което показва дали има наличие на въглероден двуокис в охладителната течност. И ако има то главата ти е за сваляне. Или радиатора ти е изгнил (падат му серпентинките отвън) и не може да се охлажда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #4 Отговорено 20 Юли, 2007 99% съм сигорен в това! за термостата аз го разбрах че неработи добре по същия начин като колегата се оплаквах но като сложих в едно канче един нов и стария термостат видях каде е истината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #5 Отговорено 20 Юли, 2007 Има вероятност да ти е издухана гарнитурата на главата,стисни си маркучите на радиатора като загреее добре-ако са корави значи съм прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #6 Отговорено 20 Юли, 2007 стига бе хора ,не стряскаите така мом4ето за гарнитурата ТОВА Е наи последният вариант,аз имах същият проблем и вси4ко беше от радиатора.нов е 150лв.УСПЕХ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #7 Отговорено 21 Юли, 2007 Имаше една тема за цените / чекната от Омбре / .Така , че ако ги доставяте Вие на тази цена до клиента добре , но ако ли не вижте темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubobaroto 0 #8 Отговорено 21 Юли, 2007 Бате идея си нямам за какво става вупрос но само искам да ти кажа.Не се шашкаи за цени за части каквото и да ти кажат че ще правиш.Веднага почват да те плашат с цени.Ако турсиш ще намериш евтино и гледаи и за някои неща за втора рука е по добре но само за някои огиналдъ си е оргиналдъ.Успех и кажи после какво е било че и аз сум със същия мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Roskata 0 #9 Отговорено 21 Юли, 2007 На мен ми се е случвало подобно нещо оказа се издухана гарнитура, беше малко и се получаваше само при извън градско , като предварително проверих всички възможности се оказа горе посоченото смянаната на гарнитурата плюс шлаифане на глава и смяна масло ми се върза около 280-лева. Говоря за същият двигател на 5-генерация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ASRacing #10 Отговорено 21 Юли, 2007 Имаше една тема за цените / чекната от Омбре / .Така , че ако ги доставяте Вие на тази цена до клиента добре , но ако ли не вижте темата Аз го продавам на 135 лв а доставката си я поема клиента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_Daniel 0 #11 Отговорено 31 Юли, 2007 На мен ми се е случвало подобно нещо оказа се издухана гарнитура, беше малко и се получаваше само при извън градско , като предварително проверих всички възможности се оказа горе посоченото смянаната на гарнитурата плюс шлаифане на глава и смяна масло ми се върза около 280-лева. Говоря за същият двигател на 5-генерация.Как точно мога да проверя радиатора-а дали е за смяна ?"като предварително проверих" - можеш ли да кажеш какво си проверил, за да видя и аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shestia 0 #12 Отговорено 31 Юли, 2007 99% съм сигорен в това!И аз залагам 99% на термостат! Особено ако не е сменян скоро(а щом казваш че досега си нямал грам проблеми значи е така) го сменяй за 30-тина лева и след това мисли за всичко останало! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #13 Отговорено 2 Август, 2007 При мен го има същия проблем само че радиатора в долната част си е студен което ме навява на мисълта че може да е от запушен радиатор или от фира термостат не съм го установил още и затова си джиткам със 120км/ч и няма ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest _Daniel #14 Отговорено 12 Август, 2007 Здравейте,мисля, че се справих с проблема и се оказа нещо незначително..... - капачката на радиатора. Смених я преди 1-2 седмици и от тогава минах поне 1000 км. и не съм забелязал да губи вода.Ако някой друг има подобен проблем, да започне със смяна на капачка на радиатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #15 Отговорено 12 Август, 2007 а стига бе ле ле кефиш как няма да забележиш че ти е улято и мокро бре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #16 Отговорено 13 Август, 2007 Ne е улято нищоо просто пропуска охладителната течност към разширителя при по-малко налягане в системата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове