Jump to content
Guest _Daniel

губи вода

Recommended Posts

Guest _Daniel

Здравейте, миналата седмица имах път до Пловдив и на връщане по магистралата (карах с около 130), колта започна да загрява (досега никога не ми се беше случвало стрелката да мине 1/3 от скалата за темпертура на водата). Спря и видях, че е изхвърлило водата през капчката на разширителното казанче.... Долях около литър литър и полвина..... Градско (в София) почти не ми прави този проблем (изпуска вода, но много малко)От какво може да е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни си термостата защото явно затваря много бързо и несмогва да се охлади системата и така постоянно надува водата и като няма каде да иде утива в разширителното казанче тъй като извън града постоянно си на на по голям оборот и гогато е постоянно отворен термостата/тъй като несмогва да охлади отваря и затваря после бързо/ дава налягане на течноста и я прази в казанчето от там катос е препълни се пъка и се сещаш какво става :DСмени си термостата ще отваря повече като ти загрее колата и после докато непадне доста температурата седи отворен :P сегашния отваря но много бързо затваря! в града нямаш този проблем защото тръгнеш спреш няма такъв надув в системата и горе доло се охлажда :P 26лв е термостата ;) за сивик акорд прелюд ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRacing

Не бързай с термостати, а провери дали ти надува охладителната система, и дали вади мехурчета.Може да отидеш в някой сервиз, в който имат вещество, което показва дали има наличие на въглероден двуокис в охладителната течност. И ако има то главата ти е за сваляне. Или радиатора ти е изгнил (падат му серпентинките отвън) и не може да се охлажда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% съм сигорен в това! за термостата аз го разбрах че неработи добре по същия начин като колегата се оплаквах но като сложих в едно канче един нов и стария термостат видях каде е истината :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Има вероятност да ти е издухана гарнитурата на главата,стисни си маркучите на радиатора като загреее добре-ако са корави значи съм прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига бе хора ,не стряскаите така мом4ето за гарнитурата ТОВА Е наи последният вариант,аз имах същият проблем и вси4ко беше от радиатора.нов е 150лв.УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една тема за цените / чекната от Омбре / .Така , че ако ги доставяте Вие на тази цена до клиента добре , но ако ли не вижте темата :tongue1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате идея си нямам за какво става вупрос но само искам да ти кажа.Не се шашкаи за цени за части каквото и да ти кажат че ще правиш.Веднага почват да те плашат с цени.Ако турсиш ще намериш евтино и гледаи и за някои неща за втора рука е по добре но само за някои огиналдъ си е оргиналдъ.Успех и кажи после какво е било че и аз сум със същия мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало подобно нещо оказа се издухана гарнитура, беше малко и се получаваше само при извън градско , като предварително проверих всички възможности се оказа горе посоченото смянаната на гарнитурата плюс шлаифане на глава и смяна масло ми се върза около 280-лева. Говоря за същият двигател на 5-генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ASRacing

Имаше една тема за цените / чекната от Омбре / .Така , че ако ги доставяте Вие на тази цена до клиента добре , но ако ли не вижте темата :cool:

Аз го продавам на 135 лв а доставката си я поема клиента :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало подобно нещо оказа се издухана гарнитура, беше малко и се получаваше само при извън градско , като предварително проверих всички възможности се оказа горе посоченото смянаната на гарнитурата плюс шлаифане на глава и смяна масло ми се върза около 280-лева. Говоря за същият двигател на 5-генерация.

Как точно мога да проверя радиатора-а дали е за смяна ?"като предварително проверих" - можеш ли да кажеш какво си проверил, за да видя и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% съм сигорен в това!

И аз залагам 99% на термостат! :cool: Особено ако не е сменян скоро(а щом казваш че досега си нямал грам проблеми значи е така) го сменяй за 30-тина лева и след това мисли за всичко останало!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има същия проблем само че радиатора в долната част си е студен което ме навява на мисълта че може да е от запушен радиатор или от фира термостат не съм го установил още и затова си джиткам със 120км/ч и няма ядове :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest _Daniel

Здравейте,мисля, че се справих с проблема и се оказа нещо незначително..... - капачката на радиатора. Смених я преди 1-2 седмици и от тогава минах поне 1000 км. и не съм забелязал да губи вода.Ако някой друг има подобен проблем, да започне със смяна на капачка на радиатора :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а стига бе ле ле кефиш как няма да забележиш че ти е улято и мокро бре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ne е улято нищоо просто пропуска охладителната течност към разширителя при по-малко налягане в системата :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...