Guest Tino #1 Публикувано 16 Юли, 2007 И кво ? Мислиш ли , че ни вълнуват впечетленията ти от някаква друга марка На мене лично ми писна да чета оплювания и глупости срещу други марки Айде стегнете се малко в кръста , че все пак е Хонда форум Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #2 Отговорено 16 Юли, 2007 Тва са глупости и само с глупости ни занимаваш... Закво само да се плюем. Дай и аз да не съм човек като до преди 3 месеца карах голф 3 ама щи кажа че впечатленията ми за тая кола са доста добри щото за 4 години кране съм сменил само едни накладки и лагери на генератора. Не че искам да защитавам някой , но няма лоша кола, има лоши шофиори и душмани. Всяка добре поддържана кола е хубава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #3 Отговорено 16 Юли, 2007 Тва са глупости и само с глупости ни занимаваш... Закво само да се плюем. Дай и аз да не съм човек като до преди 3 месеца карах голф 3 ама щи кажа че впечатленията ми за тая кола са доста добри щото за 4 години кране съм сменил само едни накладки и лагери на генератора. Не че искам да защитавам някой , но няма лоша кола, има лоши шофиори и душмани. Всяка добре поддържана кола е хубава!не си прав,щото има едно много важно нещо наречено Ергономия.това прави някои коли доста по-хубави и приятни от други.иначе човека и искал да изкаже някакви впечатления и го прави-кво толкова?да не е само тая тема тук която не е свързана с Хонда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #4 Отговорено 16 Юли, 2007 и аз съм за това да се споделя като караш друга марка автомобил как е било.....ся ко да напрай човека,че на такъв курник е седнал да му измисля хвалби за да не обиди някой ли???Човек който внася коли ми каза,че са големи дараци Голф 3 ама много се търсят и той на схваща защо после идвали за части при него!!Аз например покарах малко Сеат Кордоба и също не бях очарован от волана и спирачките а и скоростите малко неудобни за включване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icho 12 #5 Отговорено 16 Юли, 2007 ......по умния отстъпва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #6 Отговорено 16 Юли, 2007 И кво ? Мислиш ли , че ни вълнуват впечетленията ти от някаква друга марка На мене лично ми писна да чета оплювания и глупости срещу други марки Айде стегнете се малко в кръста , че все пак е Хонда форум Тва са глупости и само с глупости ни занимаваш... Закво само да се плюем. Дай и аз да не съм човек като до преди 3 месеца карах голф 3 ама щи кажа че впечатленията ми за тая кола са доста добри щото за 4 години кране съм сменил само едни накладки и лагери на генератора. Не че искам да защитавам някой , но няма лоша кола, има лоши шофиори и душмани. Всяка добре поддържана кола е хубава!Добре де нали са общи дискусии какво се ежите на човека,като не ви изнася ги прескачайте тия теми Темата си е екстра ! много от нас не харесват голф и искат да чуят нещо кофти за тях поне на мен ми е забавно да гледам как хората плюят голфовете ! лек ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #7 Отговорено 16 Юли, 2007 Педала на газта умишлено е по ниско от спирачката.Когато си натиснал педала на спирачката можеш със върха на обувката си N-43 да подадеш газ, и да се изстреляш на светофара като Турбо гъзарите.Също така във завой можеш да подаваш газ докато си на спирачка. /това е за спортно каране на Партнер-а/ да не ти падат оборотите на двигатела /или да не угасне евентуално при много напомпаните версии/ И Глофу е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #8 Отговорено 16 Юли, 2007 Нъцки, Тони!Аз не съм боледувал детски паралич и ходилата ми са с правилна форма, така че не мога да си счупя ходилото, така че да пипам спирачката и газта едновременно на този автомобил!На Сивика ми го умея и така / и така \. Ако съм с токчета, може и на Партнера (и на Гоуфа, и на Шкодите и на още мн. други) да го докарам с такъв \ наклон на крака, ма иначе с права подметка не ста'а! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #9 Отговорено 16 Юли, 2007 Не си трениран достатъчно.Ако ти е по удобно караи със токчета.Кво ти пречи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AERODECK #10 Отговорено 17 Юли, 2007 (Редактирано) И кво ? Мислиш ли , че ни вълнуват впечетленията ти от някаква друга марка На мене лично ми писна да чета оплювания и глупости срещу други марки Айде стегнете се малко в кръста , че все пак е Хонда форум Тва са глупости и само с глупости ни занимаваш... Закво само да се плюем. Дай и аз да не съм човек като до преди 3 месеца карах голф 3 ама щи кажа че впечатленията ми за тая кола са доста добри щото за 4 години кране съм сменил само едни накладки и лагери на генератора. Не че искам да защитавам някой , но няма лоша кола, има лоши шофиори и душмани. Всяка добре поддържана кола е хубава!Прощавайте бе другари Не съм искал да ви разваля деня.Между другото,интелигентните хора правят следното:Има една тема за "г-тек" (незнам дали така се пише) дето се дъвче от няколко месеца.В началото като излезе ми стана интересно какво е това и прочетох.След като разбрах,че не ме вълнува спрях да чета и минах на друга тема.Искрено се надявам пичовете да са събрали пари и да са си го купили това и да си мерят натоварванията.Дано там да няма много от вас,дето във всяка тема трябва да имате най-малко по един пост.Да сте се записали,както се казва.Ако искате може да се въведе правило тарикатско - сутрин като станете,набързо обикаляте разделите на форума,измисляте по няколко темички в раздел и тръгвате за работа пък ние лаладжиите оставаме да трупаме постове.Бива ли?По темата:Стана въпрос за лост на скоростите и в съзнанието ми изплува това,че първа влиза само ако първо вкараш втора.Абе аз бая го плюйнах Голфчето ама имам и хубави впечатления от една Джета 1.8. Късах и гумите на първа и втора(служебна).Ряпкаше се със 110 на втора.Не се чупеше много,но един галфон я изцепи челно в дърво и тавана се сгъна а вратите не се отваряха.Четири човека в колата - живи и здрави,шофьора изплашен другите спят. Редактирано 17 Юли, 2007 от AERODECK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest west bam #11 Отговорено 17 Юли, 2007 Варвежен ли беше голфа хихихихи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #12 Отговорено 17 Юли, 2007 Варвежен ли беше голфа хихихихиОоо,страшна работа,много се котира,макър и с малко моторче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Demon 4 #13 Отговорено 17 Юли, 2007 Аз съм карал няколко Голф 3-ки. Наистина най-много ме шокира това, че седалката е малко в страни от волана и си мислях, че явно на мен ми се струва така. После се оказа, че още хора са имали това усещане. Нямам тази счупена гъзарска стойка с лакатя през прозореца и ръката с палеца на клаксона, сигурно щеше да е много по-удобно тогава. Други предимства и недостатъци не искам да коментирам, защото всяка марка и модел си има някакви и не искам да изглеждам като сектист. п.п. Тази тема е за OFF TOPIC, а не за Общи Дискусии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skotie 1 #14 Отговорено 17 Юли, 2007 и аз съм карал един ден Голф 3 1.8. Кола като кола. Подрусва по софийските улици, но и сивика ми подрусва. Потракваха разни пластмаси, но и сивика ми потраква понякога - некъде на вратата, в областта на дясното огледало. А пък стойката си е класика. С нея и един лош поглед успях да ядосам един колега с натокана хонда и човека почна да пили гуми на светофара. Пък аз въобще не успях да тръгна бързо, щото понякога 1-ва влизаше много трудно на тоя голф. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #15 Отговорено 17 Юли, 2007 (Редактирано) е, сега какво - дали не може да се намери някоя хонда в лошо състояние и някой да я оплюе?Честно - чудя се какво ви кефи да кажете "ама чуждата стара кола е по-скапана от мойта стара кола" ?!Колега,не става въпрос за потдържани или непотдържани автомоили.Като става въпрос за дрънчане на пластмаси,как можеш да потдържаш една кола за да спре да дрънчи?Веднъж се притесних,че нещо по кората на дясната ми врата се раздрънка,оказа се кутийка от CD-R.Какво да потдържаш на бордовете на една седалка?Има хора,които сменят седалката с по-едикакваси,но това е ъпгрейд а не потдръжка. Как може да неще да влиза първа скорост при положение,че съединителя е на 15к/км. Редактирано 17 Юли, 2007 от AERODECK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharki 1 #16 Отговорено 17 Юли, 2007 (Редактирано) Antony разбирам какво имаш предвид под "табло като стена и не виждаш нищо напред". Един приятел кара пасатец, много си го поддържа - тертиплия е .НО страното е че той никак не е висок -1,60 , аз съм 1,76 и като съм му давал да кара акордьона ми казва, че табото ми било много високо !?! със сигурност искрено го чувства така ,казва че пасата му бил по удобен, а как кара тогова не ми е ясно ?!?!?!? защото абсолютно споделям мнението ,че на пасата таблото е като стена ... на мен не ми се вдига седалката нагоре де ......Вече сме в Off Topic и можем да подрънкаме спокойно Начи, баце, правих кръгчета със служебен пасат, 2002 г. мисля, и...Плюсове:- Двигателят беше 1.8Т .. аре да не спорим за ускорение и за ефекта на постоянно включеното турбо .- Освен характерното ръмжене в колата не се чуваше никакъв друг звук! Минаваше през дупки и какво ли не и направо не се усещаха. Колата вози супер стабилно и трябва доста рязко да дръпнеш волана встрани, за да се наклони.- Удобна "дълбока" кола, в която коленете не са ми до ушите.Минуси: - Скъпа та дрънка.- Не осигурява никаква видимост назад, а аз съм висок 1.90! - Дълга е като самосвал.Това от мен. Редактирано 17 Юли, 2007 от sharki Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #17 Отговорено 17 Юли, 2007 аз пък преди доста време пробвах една Джета от старите единичка май им викат много яко се изстрелваше и не тракаше никъде незнам с къв мотор е била ама съм карал голф 2 90 коня и не може да и се опре ....аве много ме впечатли иначе е грозница отвсякъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #18 Отговорено 17 Юли, 2007 Абе ,германската машина е като руската,правена с теслата,но са ве4ни.Колегата просто си казва впе4атлението бе колеги.Аз сега като си бях в БГ и аз карах Голф 3 1.4,на баща ми колата,без никакви екстри,е такова животно нема,не го препоръ4вам на никой.Някой ако купува голф поне да вземе със серво,4е аз станах за 10 дена Мр.Олимпия.Тва да въртиш волан и да сваляш прозорци си е кърска работа.Като се ка4их на моята ,все едно 4е карах самолет.Просто казано Хонда е Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #19 Отговорено 18 Юли, 2007 (Редактирано) http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4355.htmlтоя е по близо до колата на Antony да не стават грешки де ...П.П. пасата може и да падне с малко ...П.П.П. това за лошото им състояние вярно , днес се пробвах с един или по-точно той ме пробва докато бях в кофти ситуация , на газ и с климатик пуснат ... и му се опънах до толкова че карахме джам до джам до 120 ... после жена ми се отказа от гонката Редактирано 18 Юли, 2007 от lookcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #20 Отговорено 18 Юли, 2007 (Редактирано) Пасата е бърз наистина. Не отричам. На висока скорост е много стабилен, особено в завой. Изпитано със 160. Падал съм от такава кола. Бяхме обаче трима в Хондичката, а в Пасата бяха двама. Гонката беше на баир, а там нашите малолитражки са най-слаби. Особено пък и натоварени. Пасата ме издуха с около една кола до края на трета. А освен това когато натиснах хонделата, пасатора ми беше вече на багажника. :( Въпреки падението съм доволен от гонката. Малко ми се хилеха, но такива бяха обстоятелствата.П.П.Без лоши чувства. Редактирано 18 Юли, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове