Jump to content
Guest ivaivalito

Катализатор

Recommended Posts

Guest ivaivalito

Въпроса ми е .Реших да махна катализатора .Как да постъпя да го изтърбуша просто и пак да го кача ,или нацяло да го махна и да сложа на негово място тръба, И друго ако реша да слагам тръба трябва ли да е специална шумузаглушителна или обикновенна върши работа.И последно след процедурата по махане Трябва ли да се пипа нещо компа.Според мен не ама аз да питам мисля че само една е ламбда сондата и тя е преди катализатора и смятам че няма да има проблем.Все пак колата е на 13 години не вярвам оригиналният катализатор да е здрав и очаквам падане на разхода и да се поодпуши малко .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях пускал такава тема преди време,просто го избуших и пак него си го сложих.мисля че е по добрия вариант,като се вземе впредвид че катализатора е дебелостенен и си е с лещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бях на технически преглед се оказа ,че катализатора ми е пушка , макар колата да е на над 100хил. км и почти 10 години . Така че преди да предприемаш кофти действие , провери го !Хондовските катализатори се славят с нечувано дълголетие :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи,направих я аз тази процедура преди месец - няма нужда да слагаш резонаторно гърне или изтърбушен катализатор,просто ми сложиха обикн. тръба и работата заспа. Гърнета си слагат след това коли като голфове и др., понеже в противен случай излиза зловещ звук все едно си хвърлил шепа гайки в ауспуха. Естествено при Хонда няма да се получи такова нещо, защото оригинално тръбите са си двойни,нещо като тръба в тръбата,ако ме разбираш,което е причината за липса на ръмжене,дрънчене или лош звук. Има все пак малка промяна,но тя е едва уловима - ти ще усетиш.

Ами аз в петък тичах за предно(резонаторно) гърне - Сивика го взех със свален катализатор, старото гърне беше деградирало до степен да звуча като кола от WRC шампионата :) , звука при 1500 оборота беше страховит :eat:, та не знам за какви двойни стени говориш :) Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз в петък тичах за предно(резонаторно) гърне - Сивика го взех със свален катализатор, старото гърне беше деградирало до степен да звуча като кола от WRC шампионата :) , звукапри 1500 оборота беше страховит :), та не знам за каквидвойни стени говориш :rolleyes:

Според мен си "ръмжал" именно заради това,че си имал деградирало гърне и изобщо наличието на такова. Сигурно ако нямаше гърне,нямаше какво да деградира ;) и нямаше да се получи звук като на ВРЦ. Лично мнение!Аз просто цитирах думите на майстора,а и го видях с очите си след като ми даде катализатора - като го е отрязъл от двете му страни стърчаха по няколко сантиметра от тръбата и ясно се виждаше,че са двойни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш пари си сложи резонаторно гърне, скоро гледах да се продават, не са скъпи-около20- 30лв. са нашите и са добри. Съветът ми е да внимаваш с катализатора. Изкупуват ги втора употреба доста скъпо, чувал съм че за около 70лв. парчето. В тях има платина така че не го изхвърляй.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...