darius 923 #1 Публикувано 14 Юли, 2007 Предеване и окачване: Legend Предаване SH-AWD - Интелигентна система за задвижване на четирите колела с електронно разпределение на въртящия момент между тях, с монитор на арматурното табло Предно окачване двойна ключица с пружина и стабилизатор, телескопични амортисьори, напълнени с азот Задно окачване независимо многоточково, пружина и стабилизараща щанга, телескопични амортисьори, напълнени с азот Колеги,много съм изненадан и същевременно горд,че ще натрием нослето на грозното ауди..... Инфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #2 Отговорено 14 Юли, 2007 Предеване и окачване: Legend Предаване SH-AWD - Интелигентна система за задвижване на четирите колела с електронно разпределение на въртящия момент между тях, с монитор на арматурното табло Предно окачване двойна ключица с пружина и стабилизатор, телескопични амортисьори, напълнени с азот Задно окачване независимо многоточково, пружина и стабилизараща щанга, телескопични амортисьори, напълнени с азот Колеги,много съм изненадан и същевременно горд,че ще натрием нослето на грозното ауди..... Инфо Колата наистина има уникална система за задвижване на четирите колела, но за съжаление не съм много сигурен, че ще успеем да им натрием носа - ето тук сравняват на писта Хонда-та с Ауди А6 3,2 и БМВ 530. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharki 1 #3 Отговорено 14 Юли, 2007 Предеване и окачване: Legend Предаване SH-AWD - Интелигентна система за задвижване на четирите колела с електронно разпределение на въртящия момент между тях, с монитор на арматурното табло Предно окачване двойна ключица с пружина и стабилизатор, телескопични амортисьори, напълнени с азот Задно окачване независимо многоточково, пружина и стабилизараща щанга, телескопични амортисьори, напълнени с азот Колеги,много съм изненадан и същевременно горд,че ще натрием нослето на грозното ауди..... Инфо А какво беше ауди всъщност? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #4 Отговорено 15 Юли, 2007 Мда. Честно да си кажа съм впечатлен от техлнологията, която са поставили в тази кола, не е присъщо за Хонда да са на ръба на технологията.. напълно ясно ми е, че не сме и много назад, просто ако направя сравнение спрямо Audi да кажем... с тях не можем да се сравняваме според мен по задвижването. Имат много опит, и както знаем - добре се държат. Разбирасе, и Хонда не остават много по-назад с 4-тата генерация и нейното AWD ако съм запознат правилно. Но по технология и удобство има някои, които ни надминават значително... хареса ми клипчето, защото в него си се поставиха новостите - най-много ме впечатли автоматизирания круз контрол. Хареса ми иновацията и пълното противопоставяне на устойките - вместо да отнема мощност - тя подава, много умно! Но пък като се сетя като съм влизал в A8-ци... абе зли са от към технология според мен. По едно време се чудех, дали случайно не може да ти направи чай от нищото. Ако исках краен комфорт нямаше да съм в наш'та секта, затова искам... оптимален комфорт съчетан с перфектна динамика, традиции, стабилност и мощност. Гъвкав двигател - високооборотен, салон на повечето автомобили, който надминава съвременниците си и те кара дори в днешно време да се чувстваш меко /правя сравнение на базата на 5ген и нейния съвременник Кадета/. Та това е... малко май се отнесох, ама нямам работа и ебати романа написах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #5 Отговорено 22 Юли, 2007 Аз никъде не чух Аудито да е S-line или пък BMWто да е М. Накрая обаче ясно се чу че Хондата струва около 37000 Паунда, колкото и другите две коли. Въпросът е колко ще струват натоварени с предлаганите екстри за модела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове