pitbuls 21 #1 Публикувано 3 Юли, 2007 здр на всички.значи колцата когато е студена пали без проблем,от четварт,но като позагрее кво става,вкарвам ключа вартя в положение стартер и нищо,ако ми варти перката спира и това е.вращам ключа,пак вартя и така 2-3 пати докато вратне да запали.та дали е проблем в куплунга на ключа,дали няма маса или 4еки е6то 6те иска стартера.ако някои е имал подобен проблем моля да сподели.и за фаровете на рекс 1 ген-стаклото лепено ли е и как мога да го махна,за да сложа не6то ватре и пак да го залепя без опасност от повреда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #2 Отговорено 4 Юли, 2007 имах такъв проблем и се оказа в стартера... johnyboy се бори 4-5 пъти докато се оправи със шалтера... междувременно и мейн реле препоих, но не беше там моя проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #3 Отговорено 4 Юли, 2007 Аз също имах такива случки, но след ремонт на половината стартер се оказа че проблема е бил в акумулатора - кофти връзка на клемата с питата ( той си беше на 4-5 год. ) и ту имаше ток, ту нямаше....така че провери и това.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #4 Отговорено 4 Юли, 2007 Сигурен ли си за тая зависимост-студена(няма проблем)/топла(има проблем)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 5 Юли, 2007 значи да ,само когато е студенаа пали беа проблем,а до преди месец не бе6е така.загрее ли малко и жартя-нни6то.ама и аз маи се самнявам за акумулатора,4е 3 дена карам без да пускам усилвател и фарове и не сам имал проблеми-за сега де.утре 6те го проверя за те4ност,пускам му о6те една маса,и 6те го замеря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #6 Отговорено 6 Юли, 2007 такива проблеми се диагностицират по следния начин:ако при подаване на контакт лампите на таблото силно намаляват светенето си - не ти стига ток. Или някоя клема не е стегната, или имаш кофти връзка по кабелите, или акумулатора е зле или зареждането ти куца.ако лампите не си променят интензитета проблема ти е че вобще не се задейства шалтера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове