Jump to content
Tino

Задържане на спирачен апарат ...

Recommended Posts

Колеги трябват ми малко отговори , защото ме хвана на пътя този проблем и ми е малко притеснено :huh: Значи единия от спирачните апарати задържа , не много слава Богу или поне не досега :D Джантата не се нагрява кой знае колко , не е до син цвят на диска , но се нагрява , че да не мога да си държа пръста повече от секунда - две !!! Въпросите ми са разбира се причината за какво ми задържа и то само на единия и дали може по време на движение да ми блокира едното колело и да стане мазало :)Също така въпроса ми е дали една от причините може да са накладките , време им е да се сменят и имам някаква теория , че може да има възможност просто едната страна от накладките да е здала багажа и да се залепя :dry: за диска ;) При спиране с по-висока скорост се чува странен звук - много силно стържене , но с тъп звук и след това леки вибрации във волана :)И не на последно място - става въпрос за Хонда Джазз 2003 година , на 126 000 км !!!Ако може за бързи отговори , защото се намирам във Варна и ако е много опасно Миямото утре може би ще има работа ;) в противен случай ще си тегля кръста утре преди тръгване и дано не сасипя диска до Пловдив ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не тръгвай на път преди да си раздвижиш буталото и си смени накладките защото ти стърже желязо в желязо и ше си замини диска :dry:.на мен на рекса ми беше задържало едното буталце и започна да посинява.добре че бях близо до населено място и в сервиз ми го раздвижиха за нула време.процедурата не е сложна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причините според мен са две: или както каза колегата ти задържа буталце (поради силно износени накладки) или си сменял оригиналното спирачно маркуче с менте, имат гадния навик да се разлагат и да се раздуват вътре като по тоя начин запушват пътя на спирачната течност да се върне и да освободи диска. Хонда (поне моята) имат едни тънки пластинки закрепени към накладките чиято цел е да стържат гадно като се износи феродото и да дразнят водача...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги трябват ми малко отговори , защото ме хвана на пътя този проблем и ми е малко притеснено :dry: Значи единия от спирачните апарати задържа , не много слава Богу или поне не досега :huh: Джантата не се нагрява кой знае колко , не е до син цвят на диска , но

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължение на историята :) днеска си смених накладките на колата и от задържащата част накладката беше почти изядена ( имаше към половин милиметър някъде ) и се ронеше като изгоряла филийка :( това от лявата страна , която задържаше , от дясната накладката си имаше още бая хляб :) което ме и озадъчава още повече . Цилиндъра си се върна безпроблемно , без никаква умисъл да се запъне или нещо от сорта :) При слагането на новите накладки и порядъчно смачкване на спирачката , за да се приберът цилиндрите ( и от двете страни ) , повдигане на крик лявата страна гумата си се върти безпроблемно :) Спирачна течност си има както си е от завода излезнала - сега оставя да я проследя на едно дълго пътуване дали ще грее пак :) за мен си остава некачествени накладки май :) Сега с някви испански :) Ремса ще видим как ще се държи ( за тях като марка впечатления ? )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях си слагал някакви испански,но не си спомням името им , бяха в светло синя кутия.та за впечатленията ми,много меки,много цапат имного бързо се спичат и забравят да спират.накратко-дано не са същите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...