Jump to content
Bobby_K24A3

Проблем с 5АТ трансмисия на Accord CL9 K24A3

Recommended Posts

Привет, банда. Пробвах да намеря подобна тема, но търсенето ми не се увенча с успех, така че пускам нова. Дано не се окаже, че е мой пропуск.
 

Акорд 7, 2.4 бензин, автомат. Два пъти вече при палене ми се появява следният проблем - паля на P, местя на D и не се случва нищо - индикацията на таблото за избран режим на кутията не светва на D, а кутията стои на неутрална. Размърдване на лоста D->N->R->P и обратно, R и P светват, кутията отива на режим задна и се движи назад, на паркинг си сработва, но след това D така и не светва на таблото, а колата остава на неутрална. Още един път размърдване и D светва на таблото, кутията си отива на режим drive и потеглям. Попрочетох тук-там и разбрах, че вероятно датчика за позиция на лоста е за смяна, или окабеляването / буксата към него. Излизат ми четири различни ОЕМ номера:

28900-RCP-003

28900-RCL-003

28900-RCP-013
28900-RCT-014

Колата е 2006 Honda Accord CL9 седан, K24A3, 5 степенен автомат, Executive spec.

Имам три въпроса:

- Има ли друга причина освен датчика/окабеляването/буксата към него, за да се появява такъв проблем?

- При сензор, който не отчита определени позиции на лоста, записва ли се грешка в модул трансмисия при разчитане с OBD2 диагностика (имам ThinkDiag2, но е с изтекъл абонамент и ми дава да човъркам само в модул двигател).

- Кой от ОЕМ номерата на датчика е правилният за този автомобил? Според амаямата трябва да е 28900-RCT-014, но дали наистина е така?
 

Благодаря предварително за помощта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка 1717 може да ти покаже, само ако понякога мига D. Това е въпросният сензор за позиция.

Принципно е обезопасителна дублираща система - кутията си работи нормално, при коректно потвърден сигнал от сензора.

Той е еднотипен за доста хондови автомати, което не значи че е еднакъв.

Виж тази тема: 

- чисто информативно.

Ако някой с Акорд е патил и сменял, може да каже в конкретика.

Разбира се, най-лесно и евтино е да провериш окабеляването и буксите.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време бях чел в един английски форум че въпросния сензор се зацапва вътре и точно по този начин започва да "губи" позиции. Намира се на кутията отстрани и е изложен на масло-водно-кални "процедури", но от това което съм чел (без да съм отварял) ако го свалиш, после при монтажа иска калибровка/регулировка на точната му позиция, иначе ще се шашне. Имах едно ръководство и ще поразровя.

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той си ляга на мястото, но наистина има аджастмънт на жилото.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ceco_accord написа:

 

Да, аз стъпките по смяната ги имам от ръководството на Хонда, там се ползва пластина за хлабини 2 мм., за да се позиционира правилно новият сензор. За съжаление нямам кой-знае каква полза от това, тъй като нямам подемник, който мога да ползвам, а на крикове не ми се влиза в тоя валс - едричък съм и с ограничено място за движения става още по-сложно за мен. Освен да го покажа на майстора, за да му е по-лесно, друго не виждам какво мога да направя с това ръководство. Ще пробваме първо контактен спрей и оглед на буксата / окабеляването, дано с това се размина, че нов 28900-RCT-014 е 300 лв. почти и се чака две седмици.
Накрая ще си платя и абонамента на китайците за диагностиката, че с четене само на модул двигател не е работа. Апропо, ако за някой представлява интерес, мога да кача инструкцията за смяната на датчика по стъпки.
Благодаря на всички за отговорите.

Редактирано от Bobby_K24A3
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаше възможност да го свалиш и отвориш щеше да видиш всичко, със спрей не виждам как ще стане, до къде ще проникне изобщо, ама дано се получи! Не вярвам да е повреден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...