Jump to content
Cavaradossi

• VSA и жълт триъгълник Автомобилът влиза в limp mode при ускорение

Recommended Posts

Пълна загуба на мощност! На първи тест с компютър,изкара грешка в контролер за подаване на дизел, (педала за горивото!). 
Въпроса ми е следния? 

 

  1. Тази грешка дали е следствие на нещо друго , примерно запушен EGR? 
  2. Дали в процеса на ремонти на тези коли Акорд 2,2 дизел модел 2004 , Японска изработка, ще минем само с подмяна на целия контролер на педала или ТОВА ВЛЕЧЕ СЛЕД СЕБЕ СИ и цялостен чек на ЕЛЕКТРОНИКАТА на КОЛАТА и допълнителна смяна на датчик,контролер за АBS, ПРИМЕРНО? 

viber_image_2025-07-29_07-08-14-667.jpg

Редактирано от Cavaradossi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Механично износване на потенциометъра. Сменя се и се забравя.

 

Желателно е да се смени с нов, а не с употребяван "работещ", защото не се знае какъв е неговия остатъчен ресурс. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...