Ivailopeishev 0 #1 Публикувано 27 Юни Здравейте,имам уредба с електроника Фобос 4 с инжектори Баракуда и изпарител БРЦ.Уредбата е над 10 години като досега работеше много добре само инжекторите и редукторът ги смених преди две години с нови.Проблемът е че при топло време както е сега сместа става много богата и колата спира да върви.Въртях корекцийте по Тгаз по всякакъв начин но според мен има някъде другаде проблем.Сутрин в хладно пускам лаптопа тръгвам и настройвам като става всичко перфектно адаптации около нула,обаче стане ли топло нещо някъде става и сместа ударя яко в богато.Примерно при Тгаз 50гр. сутрин е идеално,следобяд е много богато и колата не върви?Диф.налягане е стабилно,показанията МАП и температури също са стабилни.Остана според мен инжектори и газовия копютър да правят проблем когато се нагреят,но това не знам как да го проверя за да знам какво да купувам ново? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailopeishev 0 #2 Отговорено 27 Юни измерих съпротивление 2.5 ома на инжекторите които са на една година!Стана още по объркващо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 485 #3 Отговорено 29 Юни залагам, че някои ключов транзистор в тоя боклук , като се нагрее от полупроводник, става проводник. Като стане така дръпни буксите на бензиновите инжектори една след друга и ще разбереш дали съм прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailopeishev 0 #4 Отговорено преди 3 часа Развитие по темата,смених компютъра със същия нов само че се води подобрена версия Fobos 4 next.Обаче си остана същия проблем плюс софтуерът разпознава пълненето като полупоследователно,но съм оставил последователно пълнене на газ по подразбиране,защото другата опция е едновременно.Така ли трябва да бъде или трябва да има разреждане на цилиндри и произтичащите от това промени по дюзи и карта ? Компа го разпознава на полупоследователно за D16B2 ,на стария беше последователно,но не знам колко е това правилно и така ли трябва да е.Настроил съм я по таблица до максимално близки горивни корекции до нула,но при спокойно каране понякога изведнъж за по няколко секунди корекциите се увеличават и ли намаляват с около 10 % и пак се нормализират.Също ако някой може да помогне сега съм с абсолютно същия файл с настройки който си качих от стария и сутрин започнаха да пропадат оборотите при прехвърляне,пробвах различни настройки и пак така ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове