донидо 0 #1 Публикувано 5 Април Здравейте, от 3 дни съм изключително горд собственик на Хонда Акорд 2.2 с тайп.Оказа се че предишния собственик е премахнал дпф-а.Дотук добре , нямам нищо против.Но е ремапнал до 220 к.с. и 420 нютон метра. Та чуденката ми е дали да я оставя така или да върна старите кончета и ако я оставя така дали ще ми прави много беля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 177 #2 Отговорено 6 Април До колкото съм чел обсъждания от колегите, проблемите евентуално са свързани с по - бързото заминаване на съединител и съответно демпфер. Не съм засичал да се оплакват от друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1126 #3 Отговорено 6 Април (Редактирано) Какви проблеми да ти прави? Принципно не би трябвало да имаш такива. Тайп С са с усилен съединител и трябва да държи. Разхода ще ти е същия, като преди ремапа. Сякаш малко ми се виждат нютоните. Ето диаграма на моята кола. Редактирано 6 Април от policeman 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
донидо 0 #4 Отговорено 6 Април (Редактирано) Благодаря за отговорите.Относно нютоните , не съм виждал диаграма така ми каза предишния собственик. Иначе колата върви много добре.Няма да я пипам значи.А относно съединителя колкото изкара толкоз. Spoiler Редактирано 6 Април от донидо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1126 #5 Отговорено 7 Април (Редактирано) Да, не я пипай! Аз също сложих съединител от Тайп С и до момента нямам проблем. Иначе с обикновен изкара около 40к и започна да приплъзва. Редактирано 7 Април от policeman 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
донидо 0 #6 Отговорено 7 Април Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове