KostaK 0 #1 Публикувано 7 Март (Редактирано) Здравейте, Не пиша често тук, но често влизам да чета теми. Карам акорд 8 2.0 ръчка и от известно време имам сериозен проблем с включването на първа, особенно в градския трафик. Трябват доста усилия и бутане за да я вкарам. Вчера и днес проблемът се влоши и с голямо усилие влиза която и да е скорост. Не се случва всеки ден когато съм зад волана, но напоследък става все по-често. При изключен двигател скорсотите влизат без усилия и много плавно. Някой имал ли е подобен проблем и на какво може да се дължи? Съмнявам се да не би да е износен съединител или проблем с помпите на съединителя. Редактирано 7 Март от KostaK правописна грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 605 #2 Отговорено 7 Март Най-вероятно проблема е в съединителя. Вижте има ли достатъчно спирачна течност в резервоарчето, възможно е да е намаляла и системата да е глътнала въздух. Друга причина може да е дефектирала помпа, горна или долна, трябва да се огледат за течове, но дори и да няма такива, това не е гаранция, че помпата работи. И на последно място, но малко вероятно е нещо да се е повредило вътре в самия съединител, огледален диск, феродов диск, притискателен лагер и т. н. Ако съединителя е износен ще буксува, но ще отделя достатъчно, за може да се превключват скоростите безпроблемно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 321 #3 Отговорено 7 Март Ако беше само 1ва, временно решение е първо 2ра и от там 1ва. Може да е луфтове/регулировка в приводите/жилата между лоста и ск. кутия. Щом и другите са започнали да влизат трудно, отива на съединител, не отделя напълно... Промени ли се мястото на зацепване? Само за проба- натисни два пъти бързо, рязко съединителя и веднага включване... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KostaK 0 #4 Отговорено 12 Март Благодаря за отговорите. Закарах я на сервиз, от там казаха, че ще е някоя от помпите. Смениха и двете и сега всичко би трябвало да е наред. Ще кажа следващите седмици, ако проблемът отново се появи. Иначе да, при рязко натискане на съединителя превключваше добре скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 321 #5 Отговорено 12 Март Преди 3 часа, KostaK написа: Иначе да, при рязко натискане на съединителя превключваше добре скоростите. За това казах да го пробваш и това говори наистина за някоя от помпите, но малко вероятно за двете едновременно... Майсторите естествено предпочитат да ти вземат контите и за двете, вместо да диагностицират коя е... То всеки може да ремонтира коли със смяна на заподозрените неща наред, докато се оправи..., а добрите диагностици са малко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове