Jump to content
jamo

Honda Civic D15b2

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Много добре са ти казали. Аз реших този проблем като махнах накрайника на тръбата от който смуче въздух , за да не се подава на пряко обдухване от вятъра при движение. Дозира се същото количество гас като за празен ход , но въздуха като духа мн силно влиза по повече и убеднява много сместа и гасне. По този въпрос съм толкова запознат. Дано съм полезен , успех :)

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sirakoff
Отговорено (Редактирано)

поогледай въздуховода за пукнатини и входния колектор по гарнитурите някъде да не смуче въздух допълнително... може и от това да е! Как ти е разхода? променен?

Редактирано от sirakoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

ако беше от много въздух и моята щеше да гасне :) ... нещо друго е ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако беше от много въздух и моята щеше да гасне :) ... нещо друго е ...

Странното е че този проблем го няма винаги. Немога да си обесня причината. Дано се разгадае :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Много добре са ти казали. Аз реших този проблем като махнах накрайника на тръбата от който смуче въздух , за да не се подава на пряко обдухване от вятъра при движение. Дозира се същото количество гас като за празен ход , но въздуха като духа мн силно влиза по повече и убеднява много сместа и гасне. По този въпрос съм толкова запознат. Дано съм полезен , успех :)

Точно това е проблема :) При повечето коли се получава,не се притеснявай не е болка за умиране :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stoian Mihov

Това с да махна смукателната тръба дето е извивката съм го пробвал но няма ефект, също огледах и за каквито и да е пукнатини но няма. Сега си мисля дали да не вдигна малко оборотите като си оптегна жилото, че да не падат толкова, какво 6те кажете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с да махна смукателната тръба дето е извивката съм го пробвал но няма ефект, също огледах и за каквито и да е пукнатини но няма. Сега си мисля дали да не вдигна малко оборотите като си оптегна жилото, че да не падат толкова, какво 6те кажете?

Колега знам че при неправилно поставяне на изпарителя също може да се получи такова нещо. Сега като се наспах се сетих !!! Потърси някъде из форума имаше тема точно за това нещо. Някои колеги се оплакваха че само при завой им гаснела. Друго не се сещам а и нямам никаква представа как се поставя правилно изпарител. Намери някой компетентен газаджия да ти помогне !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според ме е или от многото въздух заради движението на колата (щом не ти гасне и на място) или ако изпарителя е разположен напречно на движението. Чувал съм че ако е поставен така и се получава този ефект да гасне ако освободиш от скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм по газовите въпроси , но си спомням преди че имаше такава тема и проблема беше както казват колегите . Неправилно поставена/настроена газова уредба.А това което аз ще ти препоръчам е да НЕ изключваш от скорост когато караш с 60+ . Няма никакъв смисъл , а и колата се държи по-добре като си на скорост .... по-безопасно е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в завой или при спиране/тръгване гасне от ускорението, а не от скоростта - пробвайте пак за въздуха - аз съм с конус при това доста едър екземпляр и колата гасне само при много яко спиране или остър завой на изключено ...проблема ти може да е от кофти настройка на празния ход или гадна комбинация изпарител-емулатор ,но така с гадаене няма да се получи - колеги ако някой има ясна представа от какво се получава това да си каже , а иначе с гадаене може само да се навреди ако някой се сети за консумация на мощност която я няма на спряло ,а я има в движение проблема ще се открие , но решаването му е друг въпрос П.П. на първо време си вдигни малко газта на празен ход ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм по газовите въпроси , но си спомням преди че имаше такава тема и проблема беше както казват колегите . Неправилно поставена/настроена газова уредба.А това което аз ще ти препоръчам е да НЕ изключваш от скорост когато караш с 60+ . Няма никакъв смисъл , а и колата се държи по-добре като си на скорост .... по-безопасно е !

!!! !!! Колегата много точно ти го е казал,не му мисли много ,просто пускай на скорост по инерция :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм по газовите въпроси , но си спомням преди че имаше такава тема и проблема беше както казват колегите . Неправилно поставена/настроена газова уредба.А това което аз ще ти препоръчам е да НЕ изключваш от скорост когато караш с 60+ . Няма никакъв смисъл , а и колата се държи по-добре като си на скорост .... по-безопасно е !

!!! !!! Колегата много точно ти го е казал,не му мисли много ,просто пускай на скорост по инерция :blink:
Този ефект го има след поставяне на нов изпарител до разработването на мембраната (~500км). На газоанализатор се коригира, единствено ако е неправилен монтажа изначално, не знам какво може да се направи :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и аз имах този проблем колега и моята е на газ и гаснеше на свободна,понякога държеше невероятние 100 оборота !!! бях много учуден,размишлявах и измислих че,трябва просто да регулирам впръскването,така...на изпарителя на газта има "кранче" и едно което е под изпарителя,едното е за оборотите другото за количеството газ което се впръсква,едното е шестограм другото е с резки за пръсти демек по финно,запали и ако гасне някой да ти поддържа газта докато ти човъркаш отпред разбирасе трябва да въртиш онези джади мноооого малко понеже после опира до разход и до мощността на колата,аз пътвия път явно малко повече врътнах и почна да харчи много,ама пък и вървеше доста !!! после като пипнах незнам как беше с харченето понеже невървеше :blink: но накрая намерих златната среда...предполагам е почнала да прави така след жегите незнам но моята почна тогава..нещо настройките и се бъзикат...но аз така си я оправих...успех и внимателно :angry: чао !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho
:rolleyes: първото деление на оборотомера не е 100 оборота :lol: оборотомера почва от 500 мисля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип газовите уредби (тези без ламбда контрол) се настройват поне 2 пъти на година, защото пробан-бутана е различен за лятото и за зимата. Много е подходящо това да става поне с уред който мери air/fuel ratio (по сигнала от ламбдата) или най добре на газ анализатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: първото деление на оборотомера не е 100 оборота :fun: оборотомера почва от 500 мисля

:P Бал ли съм го бре брато,първо разграфенията са на еднакви растояния всичките,второ ако съдим по логиката би трябвало първото деление да почва от 100 а не от 500 понеже третата ми чертичка е 1000 демек сяка хилядна си има 100 а не 500 за начало !!! незнам каква кола караш :P ако ти почва от 500 оборота :P но както и да е :rolleyes: знам ли....така мисля ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в случая лукчо е прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в случая лукчо е прав.

Демек деленията са 0-500-800-1000 тъй ли? Където 500 се пада там дето пропорционално трябва да е 100-200?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) да бе да...не ми се вярва да почва от 500 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest G_M

здравеите. вси4ко опира до настроика на изпаритела! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

И аз това разправям :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...