Jump to content
ivangg

Загуба на антифриз

Recommended Posts

Здравейте, моделът на автомобила е 2.2 дизел от края на 2006 година.
Проблемът е следния: през неопределени интервали от време и предимно в градски условия, автомобилът включва охлаждащите перки и цялостно променя работата си. Появява се една сладникава миризма и когато форсирам двигателя на място се появява бял забележим пушек (в нормални условия не се). Забелязвам също така че автомобилът губи антифриз. (За период от 1 година 2 пъти съм пълнил казанчето). Интересен сценарий е, че спирам автомобила (перките работят, и цялостно нещата изборени горе се случват) и на следващата сутрин при изцяло студен двигател и ниски температури след кратка работа на двигателя отново се включват перките, а автомобилът дори не е загрял.

Ще съм благодарен ако някой сподели мнени и/или е имал подобни проблеми и даде акъл. Благодаря :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, при външна температура под 5 градуса, автоматично се включва климатика за премахване на запотяването (едновременно с това тръгват и охлаждащите перки), като това не е съпроводено от светване на индикацията А/С. Съответно се появява и специфична миризма от климатичния радиатор. Това поне е при моето CR-V. Доколко е относимо към твоя случай сам трябва да прецениш, но много съвпада. Загубата на антифриз е отделна тема.

Редактирано от inspektora
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, при мен се случва точно обратното, охлажащите перки спират в момента, в който пусна климатика за да премахне запотяването(при мен не е автоматично). А относно самата миризма, тя не е в купето а идва отвън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, тук нещо не е наред. Винаги, когато работи климатика, перките трябва да въртят. Така е при всички автомобили. Нещо бъркаш, струва ми се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно това е странното при мен. Те не изключват за постоянно, а по-скоро тръгват и спират, но спра ли климатика постоянно работят. Чудя се да не са заминали някакви електроники.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключете климатика напълно и тогава вижте дали перките на радиатора се въртят при студен двигател. Ако и тогава се въртят, това значи, че има проблем с тоците. Относно загубата на антифриз, сигурно ли е, че няма течове. Какво количество сте доляли за тази една година и за колко километра. По принцип белия пушек е признак за навлизане на охладителна течност в цилиндрите, но не е на 100% сигурно. Надува ли маркучите като загрее? Има тестове за изгорели газове в охладителната система, това може да ви насочи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...