Acata693 0 #1 Публикувано сряда в 08:49 Здравейте, за много години! Преди няколко месеца ми светна чек лампата, веднага отидох да закачат колата на диагностика. Диагностиката показа missfire на 4-ти цилиндър, но колата не дава никакви проблеми в работата си цилиндъра работи, няма предръпване или загуба на мощност. Показателите на диагностиката показаха, че колата работи в норми и нямаше нещо което да привлече окото като неравномерна работа. Поговорих с човек който доста е работил по този модел на Хонда и ми каза, че проблема е вътре в делкото защото имало два датчика и явно единия прави проблем. (колата не гасне и пали нормално). Човека ми каза, че чека свети заради този казус като преди няколко дни изгасна сам и след няколко стотин километра пак светна. Моля за вашето мнение и съвети. Колата е Honda Hrv 1.6 105 коня 2002 година, кара се само на бензин, няма сложена газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 283 #2 Отговорено сряда в 14:57 Свещите как са? Клапаните регулирани ли са? Не е от делкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Acata693 0 #3 Отговорено четвъртък в 09:44 (Редактирано) Преди 18 часа, s.s.d.d. написа: Свещите как са? Клапаните регулирани ли са? Не е от делкото. Свещите са сменени преди 2 месеца, клапаните не са регулирани Редактирано четвъртък в 09:44 от Acata693 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 283 #4 Отговорено четвъртък в 10:19 Сега е момента! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове