Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, за много години!

 

Преди няколко месеца ми светна чек лампата, веднага отидох да закачат колата на диагностика.

Диагностиката показа missfire на 4-ти цилиндър, но колата не дава никакви проблеми в работата си цилиндъра работи, няма предръпване или загуба на мощност. 

Показателите на диагностиката показаха, че колата работи в норми и нямаше нещо което да привлече окото като неравномерна работа.

Поговорих с човек който доста е работил по този модел на Хонда и ми каза,  че проблема е вътре в делкото защото имало два датчика и явно единия прави проблем. (колата не гасне и пали нормално). Човека ми каза, че чека свети заради този казус като преди няколко дни изгасна сам и след няколко стотин километра пак светна.

 

Моля за вашето мнение и съвети.

Колата е Honda Hrv 1.6 105 коня 2002 година, кара се само на бензин, няма сложена газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите как са?

Клапаните регулирани ли са?

Не е от делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, s.s.d.d. написа:

Свещите как са?

Клапаните регулирани ли са?

Не е от делкото.

Свещите са сменени преди 2 месеца, клапаните не са регулирани

Редактирано от Acata693

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...