Jump to content
ceco_accord

Рециклиране шарнирите в предното окачване на Легенд КВ1

Recommended Posts

Това ли е процедурата, ако някой е минавал по нея де?

 

 

 Впечатления след нея?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали точно така ги правят тук аз ги правих носачите и шарнирите във Феликс,но аз повече тоя филм с рециклирането няма да го играя.

Писал съм в другата тема изкараха една година 15к км.

Ако е само за закрепване на положението и смяташ да я продаваш е ок сигурно,но в дългосрочен план не е изгодно. Нови оригинални ще изкарат 100к км айде по нашите пътища 80к.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа, за това питам как се прави, защото има 2 начина.

 

Неправилният е с разпробиване на шарнира отдолу и шприцване на полимер (капролон) под налягане и температура - както някога е правено в началото на това видео.

 

 

Ето и самата SJR технология...

...но аз не искам така, а да е качествено и дълготрайно.

15ab7des-960.jpg2dab7des-1920.jpg

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По-здрави на АПИ и кмето на Монтана дейвабащамаммамиа!

Да ме обезщетят е "от умрел - писмо", та мрЪтви са за мене тез негодници!

 

Както и да е.

Лятоска потропваше отпред в ляво.

Наминах при Омбре - познавам го от 20 г и говорих с Влади - знам го от миналия век, а той доскоро караше същата КВ1.

Диагнозата бе - горен шарнир се чува - на подемник и увиснало окачване е достатъчно да се удари с юмрук по шарнира и той си обажда.

Долният имаше луфт поне 1 мм - видим при напън със щангата.

Обещаха да ги рециклират по "правилният начин" - от първото видео в пост 3. Другото по носачите е ОК, както и останалото по окачването, та не видях смисъл от нови носачи. Влади каза че на КВ1 не е виждал до сега скъсани тампони в тях (оранжевите стрелки) , а неговите шарнири изкарали към 80К и преди да я продаде, пак ги рециклирал.

Z

 

Имах и други предложения за човек от Пловдив, а и звънях във ФЕЛИКС, където @mittaka7 е рециклирал неговите. Там ми казаха че на такава кола не са правили. Пратих им снимка на долният носач - не били правили такъв, като и първото видео (от пост 3) и отговориха че така баш не могат. Цена също не ми казаха - отписах ги.

 

Със зимните по-меки гуми изкарах по-тихо, но като обух пак летните, викам си - време е.

 

Разбрах се с Влади и в сряда към 10 и нещо закарах Леджо да го разкостят.

Z

Не съм присъствал разбира се, но следобед бях готов.

За демонтаж и монтаж на горен и долен носач 160 лв.

Рециклиране на шарнирите им (на друго място) 320 лв.

 

На връщане за Монтана смених маршрута и хванах към Своге, та минах през Нови Искър - пълен със стари дупки - тишина.

След него - нов асфалт / нулев трафик / остри завой / аз сам, яхнал 300 коня - кеф неземен и красота нашенска - пей сърце! :)

 

Днес свалих колелото за да щракна някоя фотка.

 

Снимка отгоре на рециклираният долен ляв шарнир:

Z

 

Снимка отгоре на рециклираният горен ляв шарнир: Z

 

Никъде следи от SJR, каквато бе целта ми.

 

А тази е на десният горен, непипан:

2Q==

 

 

Колко ще изкарат - ще видим, но вече с новата конструкция ще е по-лесно.

Дефакто се износва само тефлоновата чашка, ако не е скъсан маншон и да е в ръждиви язви самата метална ябълка.

 

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...