Jump to content
ceco_accord

Рециклиране шарнирите в предното окачване на Легенд КВ1

Recommended Posts

Това ли е процедурата, ако някой е минавал по нея де?

 

 

 Впечатления след нея?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали точно така ги правят тук аз ги правих носачите и шарнирите във Феликс,но аз повече тоя филм с рециклирането няма да го играя.

Писал съм в другата тема изкараха една година 15к км.

Ако е само за закрепване на положението и смяташ да я продаваш е ок сигурно,но в дългосрочен план не е изгодно. Нови оригинални ще изкарат 100к км айде по нашите пътища 80к.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Даа, за това питам как се прави, защото има 2 начина.

 

Неправилният е с разпробиване на шарнира отдолу и шприцване на полимер (капролон) под налягане и температура - както някога е правено в началото на това видео.

 

 

Ето и самата SJR технология...

...но аз не искам така, а да е качествено и дълготрайно.

15ab7des-960.jpg2dab7des-1920.jpg

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...