mnk 0 #1 Публикувано 1 Ноември Здравейте Нуждая се от помощ с диференциала на crv IV, дизел, автомат. Свети чек лампата и колата записва грешка- високо налягане на маслото я дифа. C1858-73. Някакъв соленоид, който трябва да се смени. Във Варна механиците изглежда имат нулев опит с това. Който може, нека даде съвет. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 471 #2 Отговорено 1 Ноември И аз за пръв път чувам. Обаче е важно и къде си ходил. При Дидовците ходи ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mnk 0 #3 Отговорено 1 Ноември Единият го знам кой е- след дома на камиона. За другият не се сещам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 471 #4 Отговорено 1 Ноември Единия е той да. Според мен си ги подреди по този начин. 1. Дидо Левсвки, понеже ще ти обърне най-бързо внимание. https://www.carspending.com/bg/venue/9052-serviz-dido-honda 2. Дидо Моямото - до дом ан камиона. https://www.carspending.com/bg/venue/2876-serviz-miyamoto 3. Japan Place - горе долу пак там се намира, но май беше писал, че до нова година няма да приема, защото е заринат от работа. Но нищо не пречи да пробваш. https://www.facebook.com/japan.place.varna Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #5 Отговорено 1 Ноември chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2015/SB-10099931-9340.pdf И сервизен бюлетин си има, показваш го на майстора и да си преценява дали е способен да се справи. Изключи релето на AWD-то, ако ще я караш междувременно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 471 #6 Отговорено 1 Ноември Номер 19. Към 300-400 лв ще е предполагам в бултрако. https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CRV/2016/COMFORT/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/REAR-DIFFERENTIAL-MOUNT-1-/30489/B2010/4/30489 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mnk 0 #7 Отговорено 1 Ноември Да, намерих го бюлетина. Американски е, но предполагам дифовете са идентични. С колкото хора говорих, все не могат/не разбират. До Добрич стигнах чак, хаха. Там също ударих на камък. Гледам Хонда имат представителство в Бургас, чудя се те дали не могат са свършат някаква работа.. Пс Защо мислиш, че трябва да се изключи релето? Като светне чек-а системата се изключва и де факто колата е само на предно или? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mnk 0 #8 Отговорено 1 Ноември 9 minutes ago, Rakeem said: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2015/SB-10099931-9340.pdf И сервизен бюлетин си има, показваш го на майстора и да си преценява дали е способен да се справи. Изключи релето на AWD-то, ако ще я караш междувременно. Извинявай, не се усетих как да отговоря на твоя коментар. Стана в отделен такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mnk 0 #9 Отговорено 1 Ноември 4 minutes ago, Bizzito said: Номер 19. Към 300-400 лв ще е предполагам в бултрако. https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CRV/2016/COMFORT/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/REAR-DIFFERENTIAL-MOUNT-1-/30489/B2010/4/30489 Мерси, ще сверя с дилърите цените. Проблема е кой ще го смени това. С първият Дидо не съм говорил, ще му се обадя. Вторият го пропускам, а тия Джапан плейс, смених един филтър при тях преди години, ма си е мъка контакта. Телефон не се вдига май.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #10 Отговорено 1 Ноември (Редактирано) преди 9 минути, mnk написа: Защо мислиш, че трябва да се изключи релето? Като светне чек-а системата се изключва и де факто колата е само на предно или? За да го изолираш и да не прави опити да го включва. Някои по принцип си го изключват с цел икономия, то и без друго на асфалт си 99% офф. Тоест не ти трябва. Редактирано 1 Ноември от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mnk 0 #11 Отговорено 1 Ноември Отделно, свързано питане. Можете ли да препоръчате диагностика в града с "истинска" Хонда софтуер? Интересно ми е да видя там какво ще отчете като грешки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mnk 0 #12 Отговорено 1 Ноември 1 minute ago, Rakeem said: За да го изолираш и да не прави опити да го включва. Някои по принцип си го изключват с цел икономия, то и без друго на асфалт си 99% офф. Тоест не ти трябва. Как да го достигна това реле? Да не е онова, отзад в калника? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 471 #13 Отговорено 1 Ноември И при тримата е мъка по телефона. Аз винаги ходя на място да се уговарям. Дидо 1 мисля, че има оригинална, но не знам до кога е ъпдейтната. Преди имаше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #14 Отговорено 1 Ноември (Редактирано) Тука Бултрако ще ти свършат работа и ще имаш гаранция, стига да си готов да платиш цената. Пък и ще трябва HDS, за да се калибрира и обезвъздуши. Релето го търси в нета къде е. Впрочем с бушона може да ти е по-лесно. Редактирано 1 Ноември от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове