Jump to content

Recommended Posts

Здравейте

Нуждая се от помощ с диференциала на crv IV, дизел, автомат. 

Свети чек лампата и колата записва грешка- високо налягане на маслото я дифа. C1858-73.

Някакъв соленоид, който трябва да се смени.

Във Варна механиците изглежда имат нулев опит с това. Който може, нека даде съвет.

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз за пръв път чувам. 

Обаче е важно и къде си ходил. При Дидовците ходи ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единият го знам кой е- след дома на камиона. За другият не се сещам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия е той да. Според мен си ги подреди по този начин. 

 

1. Дидо Левсвки, понеже ще ти обърне най-бързо внимание.

 

https://www.carspending.com/bg/venue/9052-serviz-dido-honda

 

2. Дидо Моямото - до дом ан камиона.

 

https://www.carspending.com/bg/venue/2876-serviz-miyamoto

 

3. Japan Place - горе долу пак там се намира, но май беше писал, че до нова година няма да приема, защото е заринат от работа. Но нищо не пречи да пробваш.

 

https://www.facebook.com/japan.place.varna

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2015/SB-10099931-9340.pdf

И сервизен бюлетин си има, показваш го на майстора и да си преценява дали е способен да се справи. 

Изключи релето на AWD-то, ако ще я караш междувременно. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номер 19.

 

Към 300-400 лв ще е предполагам в бултрако.

 

https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CRV/2016/COMFORT/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/REAR-DIFFERENTIAL-MOUNT-1-/30489/B2010/4/30489

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, намерих го бюлетина. Американски е, но предполагам дифовете са идентични. С колкото хора говорих, все не могат/не разбират. До Добрич стигнах чак, хаха. Там също ударих на камък.

Гледам Хонда имат представителство в Бургас, чудя се те дали не могат са свършат някаква работа..

Пс

Защо мислиш, че трябва да се изключи релето? Като светне чек-а системата се изключва и де факто колата е само на предно или?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 minutes ago, Rakeem said:

chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2015/SB-10099931-9340.pdf

И сервизен бюлетин си има, показваш го на майстора и да си преценява дали е способен да се справи. 

Изключи релето на AWD-то, ако ще я караш междувременно. 

Извинявай, не се усетих как да отговоря на твоя коментар. Стана в отделен такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, Bizzito said:

Номер 19.

 

Към 300-400 лв ще е предполагам в бултрако.

 

https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CRV/2016/COMFORT/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/REAR-DIFFERENTIAL-MOUNT-1-/30489/B2010/4/30489

Мерси, ще сверя с дилърите цените. Проблема е кой ще го смени това.

С първият Дидо не съм говорил, ще му се обадя. Вторият го пропускам, а тия Джапан плейс, смених един филтър при тях преди години, ма си е мъка контакта. Телефон не се вдига май..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 9 минути, mnk написа:

 

Защо мислиш, че трябва да се изключи релето? Като светне чек-а системата се изключва и де факто колата е само на предно или?

 

 

За да го изолираш и да не прави опити да го включва.

Някои по принцип си го изключват с цел икономия, то и без друго на асфалт си 99% офф.

Тоест не ти трябва.

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно, свързано питане. Можете ли да препоръчате диагностика в града с "истинска" Хонда софтуер?

Интересно ми е да видя там какво ще отчете като грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 minute ago, Rakeem said:

За да го изолираш и да не прави опити да го включва.

Някои по принцип си го изключват с цел икономия, то и без друго на асфалт си 99% офф.

Тоест не ти трябва.

Как да го достигна това реле? Да не е онова, отзад в калника?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при тримата е мъка по телефона. Аз винаги ходя на място да се уговарям.

 

Дидо 1 мисля, че има оригинална, но не знам до кога е ъпдейтната. Преди имаше.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тука Бултрако ще ти свършат работа и ще имаш гаранция, стига да си готов да платиш цената.

Пък и ще трябва HDS, за да се калибрира и обезвъздуши. 

Релето го търси в нета къде е.

Впрочем с бушона може да ти е по-лесно.

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...