todor1820 1 #1 Публикувано четвъртък в 13:16 (Редактирано) Здравейте, първо искам да се извиня че пускам нова тема, но търсих и не намерих локацията на въпросния датчик. Хонда Акорд 2.2 I-Dtec 150к.с. Грешката която вади е P0132 - Кислороден датчик, Банка 1 преди катализатора Проблема се появи сега когато захладня времето, при сутрешно палене колата пуши доста и се усеща все едно работи на 3 цилиндъра. Смених подгревни свещи, но резултат няма! След което е закачихме на диагностика и това е грешката която изкара. Та въпроса ми е някой може ли да ме насочи къде точно се намира въпросния датчик, че изрових нета няма и няма инфо. Благодаря Редактирано четвъртък в 13:17 от todor1820 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 303 #2 Отговорено четвъртък в 15:42 (Редактирано) Светеше ли чека, или четохте грешките, ей така профилактично? Имам предвид, може да е стара грешка в историята... Намираш катализатора и близо, преди него някъде... Не знам на дизела, катализатора дали е при двг, като на бензиновия, или е отдолу... Редактирано четвъртък в 15:47 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor1820 1 #3 Отговорено петък в 08:43 Преди 16 часа, JapCar написа: Светеше ли чека, или четохте грешките, ей така профилактично? Имам предвид, може да е стара грешка в историята... Намираш катализатора и близо, преди него някъде... Не знам на дизела, катализатора дали е при двг, като на бензиновия, или е отдолу... Нямаше индикация на таблото, след като смених свещите и проблема не се реши, тогава я закачихме. Но проблема се задълбочава, днес вече сутрин като я запалих пушеше отново и оборотите играеха леко както преди, но днес го правеше около минута, след като подадох леко газ до 1500 оборота ги качваше всеедно насичат самите обороти, когато върнах газта спря пушенето и почна вече да си работи равномерно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 303 #4 Отговорено петък в 10:35 Кислородния датчик, би трябвало да даде грешка, светвайки чека... Той пак може да не е наред, но едва ли е причината за твоите ефекти, които са веднага след палене, защото, въпреки, че има ел.подгрев, не действа веднага, преди да е достигнал някаква температура... Провери все пак EGR-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor1820 1 #5 Отговорено петък в 15:25 Преди 4 часа, JapCar написа: Кислородния датчик, би трябвало да даде грешка, светвайки чека... Той пак може да не е наред, но едва ли е причината за твоите ефекти, които са веднага след палене, защото, въпреки, че има ел.подгрев, не действа веднага, преди да е достигнал някаква температура... Провери все пак EGR-а. Ще го погледна евентуално да не е затлачен. Благодаря 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor1820 1 #6 Отговорено вчера в 10:37 Колеги ЕГР не беше зле, почистих го все пак, но проблема си остава. Някой може ли да каже кой е датчика от снимката??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитров 9 #7 Отговорено вчера в 16:03 Здравей,колега мисля,че номер 9 от схемата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1227 #8 Отговорено вчера в 16:57 Преди 6 часа, todor1820 написа: Колеги ЕГР не беше зле, почистих го все пак, но проблема си остава. Някой може ли да каже кой е датчика от снимката??? Този който търсиш. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor1820 1 #9 Отговорено преди 15 часа Благодаря Ви колеги, ще подменя въпросния датчик и ще дам обратна връзка дали проблема е решен, на някой ако му се случи подобен проблем да има едно на ум. Бъдете здрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1227 #10 Отговорено преди 6 часа (Редактирано) За всеки случай но имай едно на ум, че на дизел една грешка значи много неща. Редактирано преди 6 часа от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове