l666 0 #1 Публикувано 20 Юни, 2007 Здрасти на всички.Извинявяам се ако темата е има вече някаде в форума но нея открих.Карам сивик 93г хеч. с двигател Д15Б7.Та въпросат ми е дали има защита на мотора при вкарване в критични обороти,( понеже ниамам оборотомер)и как бих могал да пробвам дали не е премахната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #2 Отговорено 20 Юни, 2007 Най-лесния начин е да настъпиш гаста до дупка ако започне да ти прекъсва накрая имаш прекъсвач. Не се притеснявай от критичните не са чак толкова опасни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #3 Отговорено 20 Юни, 2007 Здрасти на всички.Извинявяам се ако темата е има вече някаде в форума но нея открих.Карам сивик 93г хеч. с двигател Д15Б7.Та въпросат ми е дали има защита на мотора при вкарване в критични обороти,( понеже ниамам оборотомер)и как бих могал да пробвам дали не е премахната.загрей колата и започни да даваш газ лека полека докато може .ако оборотомера се напълни докрай без да ппочне да прекъсва значи няма кво да ти защитава мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l666 0 #4 Отговорено 20 Юни, 2007 загрей колата и започни да даваш газ лека полека докато може .ако оборотомера се напълни докрай без да ппочне да прекъсва значи няма кво да ти защитава мотораДа но проблемат е, че нямам оборотомер.А колкото до критикните обороти съм чувал, че когато задаржиш пожече от 5сек се получава искривяване на коляновиа вал което носи доста лоши последици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #5 Отговорено 20 Юни, 2007 (Редактирано) Моята хонда е разграфена до 9000 об. а защитата и е някъде малко над 7000 об. така че ако имаш действаща защита не би трябвало да се притесняваш да я изпробваш-хондите са с високооборотни двигатели. Това за 5-те секунди са глупости Редактирано 20 Юни, 2007 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l666 0 #6 Отговорено 20 Юни, 2007 Моята хонда е разграфена до 9000 об. а защитата и е някъде малко над 7000 об. така че ако имаш действаща защита не би трябвало да се притесняваш да я изпробваш-хондите са с високооборотни двигатели. Това за 5-те секунди са глупости А друк начен няма ли без да тормозя двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #7 Отговорено 21 Юни, 2007 А друк начен няма ли без да тормозя двигателя? няма...Д15б7 без оборотомер?!?!? за първи път чивам. Двигателя ти е пълен инжекцион нали? 4 инжектора?тези опити на газ не си ги прави... така и не разбрах дали имаш газова, но на газ тази защита не работи и можеш и 9000 да вдигнеш.ограничителя е на около 7000 и не случайно се казва така до тези обороти нищо няма да скапеш.... той затова е там, за да ти пречи да си скапеш колата. до около 8000 също няма да скапеш нищо но след няколко месеца посещаване на 8000 вече може да имаш леки проблеми с износване на ризите и евентуално нещо счупено. при 9000 и нагоре, повреда може да настъпи почти веднага в зависимост от състоянието на мотора но до 7000 нямаш ядове да си ходиш всеки ден, не се притеснявай.много приказки без конкретен отговор..... с две думи, ако двигателя ти наистина е д15б7 и НЕ караш на газ, задължително имаш ограничител.Ако предишния собственик или този преди него е слагал чип, ограничителя може да е преместен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l666 0 #8 Отговорено 21 Юни, 2007 А друк начен няма ли без да тормозя двигателя? няма...Д15б7 без оборотомер?!?!? за първи път чивам. Двигателя ти е пълен инжекцион нали? 4 инжектора?тези опити на газ не си ги прави... така и не разбрах дали имаш газова, но на газ тази защита не работи и можеш и 9000 да вдигнеш.ограничителя е на около 7000 и не случайно се казва така до тези обороти нищо няма да скапеш.... той затова е там, за да ти пречи да си скапеш колата. до около 8000 също няма да скапеш нищо но след няколко месеца посещаване на 8000 вече може да имаш леки проблеми с износване на ризите и евентуално нещо счупено. при 9000 и нагоре, повреда може да настъпи почти веднага в зависимост от състоянието на мотора но до 7000 нямаш ядове да си ходиш всеки ден, не се притеснявай.много приказки без конкретен отговор..... с две думи, ако двигателя ти наистина е д15б7 и НЕ караш на газ, задължително имаш ограничител.Ако предишния собственик или този преди него е слагал чип, ограничителя може да е преместен.Да двигателя е пълен инжекцион.Не карам на газ, но и без оборотомер немога да разбера до колко обороти стига мотора за да видя дали на 7000 ще прекъсне.Колата е Канадско испалнение и фабрично е без оборотомер.А този чип, ограничител каде се слага и какво представлява, ако мога да видя дали е слаган допалнително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vex #9 Отговорено 21 Юни, 2007 Една идея, защо не отидеш в някои сервиз където имат уред за мерене на оборотите на двигателя, хем ще виждаш реалните обороти и точно на колко ще ти прекъсне (ако прекъсне) без да вдигаш повече от необходимото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l666 0 #10 Отговорено 21 Юни, 2007 Една идея, защо не отидеш в някои сервиз където имат уред за мерене на оборотите на двигателя, хем ще виждаш реалните обороти и точно на колко ще ти прекъсне (ако прекъсне) без да вдигаш повече от необходимото.Благодаря ти за идеята маи това е наи-добрият вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #11 Отговорено 22 Юни, 2007 При мен ограничителя сработва: 1-ва при 55 км/ч 2-ра при 95 км/ч3-та при 140 км/ч (не съм я пробвал)4-та при 190 км/ч (пак не съм я пробвал)5-та при там няма ограничител, по скоро няма как да се достигне ПС Ограничителя сработва на 7200 об/м това е за Д15Б2 двигателя ПС2 Когато колата не е в движение не е препоръчително да я пръжиш на такива обороти, или ако го правиш трябва да е за много кратко, всички упражнения ги прави само след 10-20 минутен пробег заради здравето на моторя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Big Blonde Wolf 11 #12 Отговорено 22 Юни, 2007 slus4o©, на D15B2 не е ли на 6800rpm ограничителя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #13 Отговорено 22 Юни, 2007 slus4o©, на D15B2 не е ли на 6800rpm ограничителя? Сега се порових из Нета и наистина "Redline: 6800 rpm" ПС При мен удря на 7200, възможно е да увлича от 6800 а и да не 100% точен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове