Draik 18 #1 Публикувано 20 Юни, 2007 Та значи въпроса ми е следния.Взех си съединител втора употреба заедно с притискателния диск. Моя съединител вече отлепя доста отгоре ( Сивик англичанка ) но не буксува ( пробвах го на 3-а с 3000 оборота и даже натисках още гаста но колата изгасна ). Нужно ли е да го сменям още сега или може да почака,а и ако задере какви ще са последиците?Другия ми въпрос е този съединител който е втора употреба как да го запазя от ръжда защото е започнал леко д акорозира вече.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #2 Отговорено 20 Юни, 2007 може да чака докато збуксува - само внимавай да не го предържиш.ама щом имаш и притискател си направо оки-един съвет за_би ги тези съединители втора употреба-притискатела ако няма ръб може и да стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #3 Отговорено 21 Юни, 2007 Нищо му няма и да ръждяса.Като го монтираш,на първото потегляне ще стане като нов.Да не вземеш да го намажеш с масло,само и само да не ръждяса - все едно да го хвърлиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobo21 #4 Отговорено 22 Юни, 2007 А пък моя съединител зацепва супер високо откакто съм взел колата и от две години така си я карам.Не превърта .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest at_chuchev #5 Отговорено 22 Юни, 2007 дан е отварям нова тема .. колагата да ме прощава..Мога ли да се разбере съединителя отищъл ли е без да се сваля?тоест някъде да ида да ми го прегледат в какво състояние е, че имам съмнения? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Draik #6 Отговорено 23 Юни, 2007 заставаш срещу някой бордюр така че предните ти гуми да опрат в него дърпаш ръчната включваш на 3-а и даваш гас до 3000 оборота. Почваш леко да пускаш съединителя и се стремиш да държиш 3000 оборота ако обаче това не стане и колата ти огасна при пускането на съединитела значи си е 6 но ако почне да си дърйи обороти даже при пунат съединител значи "буксува" и е за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest at_chuchev #7 Отговорено 23 Юни, 2007 мерси, ще пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #8 Отговорено 25 Юни, 2007 заставаш срещу някой бордюр така че предните ти гуми да опрат в него дърпаш ръчната включваш на 3-а и даваш гас до 3000 оборота. Почваш леко да пускаш съединителя и се стремиш да държиш 3000 оборота ако обаче това не стане и колата ти огасна при пускането на съединитела значи си е 6 но ако почне да си дърйи обороти даже при пунат съединител значи "буксува" и е за смянаАбе колега,какви са тия съвети бе??? Ами той и здрав да е,така може да си го скапеИмаше скоро тема в която няколко души обясняват подробно как се пробва съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #9 Отговорено 25 Юни, 2007 Що за шофиори и акъли !!! !!! Всеки нормален шофиор би разбрал кога му е отишъл съединителя. Трябва да си ненормален че да не обърнеш внимание и не усетиш разликата. Сестра ми дето кара 10 пъти в годината се качи веднъж в предишната ми кола, не и бях казал че увлича леко и точно след 5 минути се върна и вика на колата и има нещо... И това при положение че знае само коя скорост къде е и как да завърти контактния ключ. Така че стига с тия бордюри, ръчни , 3-ти , 5-ти скорости. Като не ви увлича съединителя няма закакво да го тормозите и излишно да се мъчите да го хвърлите на боклука. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #10 Отговорено 25 Юни, 2007 А някой да даде съвет от къде да поръчам съединител ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vakata7 0 #11 Отговорено 24 Юли, 2007 Здравейте! ова е първото ми мнене в готиния форум или по точно питане. Абе нещо трудна включвам скорости както и в движение така и на запален двигател...един майстор ми каза че е за нов съединител/утре ще питам и друг/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #12 Отговорено 24 Юли, 2007 Абе аз искам да ви питам нещо , че нещо много съм узадъчен , стария ми сивк ( телевизор ) е вече на 21 годиники и 350 000 км , ама пустия му съединител не ще и не ще да се скапва , само вкарвам малко по-трудно втора , от съединителя ли може да е или може би нещо друго , и мноо странно като ускорявам и се чува някво лудо виене на лагер , дали е от съединителя А принципно искам да знам или да ме посъветвате каква течност за чистачките да си купя , ся съм си сложил малко веро за миене на чинии и вода и чисти много яко , ама ме е страх да не разяде верото нещо по тръбичките И друго да ви питам , с какво да си изчистя прозореца от вътрешната страна , че много се праши П.П. ....................................бих се усъмнил че нещо се гавриш, ама много сериозен го даваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vakata7 0 #13 Отговорено 24 Юли, 2007 дано да не е за смяна, ще чрпя всимки във форума ако е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lud fen 0 #14 Отговорено 25 Юли, 2007 като гледам май на повечето съединителя ви отделя горе че ще взема да приема че е нормално - бях се притеснил че е смяна и моя е горе но не буксува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #15 Отговорено 25 Юли, 2007 (Редактирано) Абе аз искам да ви питам нещо , че нещо много съм узадъчен , стария ми сивк ( телевизор ) е вече на 21 годиники и 350 000 км , ама пустия му съединител не ще и не ще да се скапва , само вкарвам малко по-трудно втора , от съединителя ли може да е или може би нещо друго , и мноо странно като ускорявам и се чува някво лудо виене на лагер , дали е от съединителя А принципно искам да знам или да ме посъветвате каква течност за чистачките да си купя , ся съм си сложил малко веро за миене на чинии и вода и чисти много яко , ама ме е страх да не разяде верото нещо по тръбичките И друго да ви питам , с какво да си изчистя прозореца от вътрешната страна , че много се праши П.П. .................................... 2-ра нещо не я налучкваш май, виенето не се притеснявай - то е от въздушната струя при по-висока скорост, и Тино - стига с това веро, по добре сложи нещо то рода на разреден "тест" - мие по-добре, а понякога може и за смазка да се ползва - УНИВЕРСАЛЕН Е!.....А за вътрешното почистване на стъклото - сорри мой и при мен има такъв проблем, ама и аз не знам с какво да го почиствам - все си е прашно от 2 години вече, даже трудно виждам през него Редактирано 25 Юли, 2007 от misho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #16 Отговорено 25 Юли, 2007 Абе аз искам да ви питам нещо , че нещо много съм узадъчен , стария ми сивк ( телевизор ) е вече на .. 2-ра нещо не я налучкваш май, виенето не се притеснявай - то е от въздушната струя при по-висока скорост, и Тино - стига с това веро, по добре сложи нещо то рода на разреден "тест" - мие по-добре, а понякога може и за смазка да се ползва - УНИВЕРСАЛЕН Е!.....А за вътрешното почистване на стъклото - сорри мой и при мен има такъв проблем, ама и аз не знам с какво да го почиствам - все си е прашно от 2 години вече, даже трудно виждам през него Аз знам как ще реша проблема с цапането на стъклото отвътре , ще набия едни парцали в дупките отпред на таблото ( те между другото за какво са , само ми духат в лицето и ми хвърлят по някой боклук или муха ) , ще им набия едни парцали , че май не трябва да ги има някой знае ли дали е нормално То верно може да ми се струва като виене , ама не бях се сетил , че просто е от съпротивлението на въздуха , телевизорчетата все пак , са модерни тухли четворка ОК , ще спра верото , ще слагам вече омекотител и тук таме Вениш Ама за съединителя пак никой нищо не ми каза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове