Jump to content
Draik

Съединител

Recommended Posts

Та значи въпроса ми е следния.Взех си съединител втора употреба заедно с притискателния диск. Моя съединител вече отлепя доста отгоре ( Сивик англичанка ) но не буксува ( пробвах го на 3-а с 3000 оборота и даже натисках още гаста но колата изгасна ). Нужно ли е да го сменям още сега или може да почака,а и ако задере какви ще са последиците?Другия ми въпрос е този съединител който е втора употреба как да го запазя от ръжда защото е започнал леко д акорозира вече.Благодаря предварително. :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да чака докато збуксува - само внимавай да не го предържиш.ама щом имаш и притискател си направо оки-един съвет за_би ги тези съединители втора употреба-притискатела ако няма ръб може и да стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му няма и да ръждяса.Като го монтираш,на първото потегляне ще стане като нов.Да не вземеш да го намажеш с масло,само и само да не ръждяса - все едно да го хвърлиш!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

А пък моя съединител зацепва супер високо откакто съм взел колата и от две години така си я карам.Не превърта ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest at_chuchev

дан е отварям нова тема .. колагата да ме прощава..Мога ли да се разбере съединителя отищъл ли е без да се сваля?тоест някъде да ида да ми го прегледат в какво състояние е, че имам съмнения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Draik

заставаш срещу някой бордюр така че предните ти гуми да опрат в него дърпаш ръчната включваш на 3-а и даваш гас до 3000 оборота. Почваш леко да пускаш съединителя и се стремиш да държиш 3000 оборота ако обаче това не стане и колата ти огасна при пускането на съединитела значи си е 6 но ако почне да си дърйи обороти даже при пунат съединител значи "буксува" и е за смяна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest at_chuchev

мерси, ще пробвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заставаш срещу някой бордюр така че предните ти гуми да опрат в него дърпаш ръчната включваш на 3-а и даваш гас до 3000 оборота. Почваш леко да пускаш съединителя и се стремиш да държиш 3000 оборота ако обаче това не стане и колата ти огасна при пускането на съединитела значи си е 6 но ако почне да си дърйи обороти даже при пунат съединител значи "буксува" и е за смяна

Абе колега,какви са тия съвети бе??? Ами той и здрав да е,така може да си го скапе!!!Имаше скоро тема в която няколко души обясняват подробно как се пробва съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що за шофиори и акъли !!! !!! :angry: Всеки нормален шофиор би разбрал кога му е отишъл съединителя. Трябва да си ненормален че да не обърнеш внимание и не усетиш разликата. Сестра ми дето кара 10 пъти в годината се качи веднъж в предишната ми кола, не и бях казал че увлича леко и точно след 5 минути се върна и вика на колата и има нещо... И това при положение че знае само коя скорост къде е и как да завърти контактния ключ. :blink: Така че стига с тия бордюри, ръчни , 3-ти , 5-ти скорости. Като не ви увлича съединителя няма закакво да го тормозите и излишно да се мъчите да го хвърлите на боклука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да даде съвет от къде да поръчам съединител ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! ова е първото ми мнене в готиния форум или по точно питане. Абе нещо трудна включвам скорости както и в движение така и на запален двигател...един майстор ми каза че е за нов съединител/утре ще питам и друг/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз искам да ви питам нещо , че нещо много съм узадъчен , стария ми сивк ( телевизор ) е вече на 21 годиники и 350 000 км , ама пустия му съединител не ще и не ще да се скапва , само вкарвам малко по-трудно втора , от съединителя ли може да е или може би нещо друго , и мноо странно като ускорявам и се чува някво лудо виене на лагер , дали е от съединителя :fun: А принципно искам да знам или да ме посъветвате каква течност за чистачките да си купя , ся съм си сложил малко веро за миене на чинии и вода и чисти много яко , ама ме е страх да не разяде верото нещо по тръбичките :lol: И друго да ви питам , с какво да си изчистя прозореца от вътрешната страна , че много се праши :) П.П. ....................................

бих се усъмнил че нещо се гавриш, ама много сериозен го даваш :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано да не е за смяна, ще чрпя всимки във форума ако е така :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като гледам май на повечето съединителя ви отделя горе че ще взема да приема че е нормално - бях се притеснил че е смяна и моя е горе но не буксува

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе аз искам да ви питам нещо , че нещо много съм узадъчен , стария ми сивк ( телевизор ) е вече на 21 годиники и 350 000 км , ама пустия му съединител не ще и не ще да се скапва , само вкарвам малко по-трудно втора , от съединителя ли може да е или може би нещо друго , и мноо странно като ускорявам и се чува някво лудо виене на лагер , дали е от съединителя :) А принципно искам да знам или да ме посъветвате каква течност за чистачките да си купя , ся съм си сложил малко веро за миене на чинии и вода и чисти много яко , ама ме е страх да не разяде верото нещо по тръбичките :blink: И друго да ви питам , с какво да си изчистя прозореца от вътрешната страна , че много се праши :lol: П.П. ....................................

:(:):) 2-ра нещо не я налучкваш май, виенето не се притеснявай - то е от въздушната струя при по-висока скорост, и Тино - стига с това веро, по добре сложи нещо то рода на разреден "тест" - мие по-добре, а понякога може и за смазка да се ползва - УНИВЕРСАЛЕН Е!.....А за вътрешното почистване на стъклото - сорри мой и при мен има такъв проблем, ама и аз не знам с какво да го почиствам - все си е прашно от 2 години вече, даже трудно виждам през него ;) Редактирано от misho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз искам да ви питам нещо , че нещо много съм узадъчен , стария ми сивк ( телевизор ) е вече на ..

:):):D 2-ра нещо не я налучкваш май, виенето не се притеснявай - то е от въздушната струя при по-висока скорост, и Тино - стига с това веро, по добре сложи нещо то рода на разреден "тест" - мие по-добре, а понякога може и за смазка да се ползва - УНИВЕРСАЛЕН Е!.....А за вътрешното почистване на стъклото - сорри мой и при мен има такъв проблем, ама и аз не знам с какво да го почиствам - все си е прашно от 2 години вече, даже трудно виждам през него :P
Аз знам как ще реша проблема с цапането на стъклото отвътре , ще набия едни парцали в дупките отпред на таблото ( те между другото за какво са , само ми духат в лицето и ми хвърлят по някой боклук или муха :D ) , ще им набия едни парцали , че май не трябва да ги има ;) някой знае ли дали е нормално :) То верно може да ми се струва като виене , ама не бях се сетил , че просто е от съпротивлението на въздуха , телевизорчетата все пак , са модерни тухли четворка ;) ОК , ще спра верото , ще слагам вече омекотител и тук таме Вениш ;) Ама за съединителя пак никой нищо не ми каза ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...