Niakoi 43 #1 Публикувано 20 Юни, 2007 Kогато превключа на по-висока предавка, в момента в който отпусна съединителя (вече съм превключил), двигателя още не е свалил оборотите си. Ако изчакам малко всичко е ок - т.е. много дълго време след отпускането на газта, оборотите не падат. Това нормално ли е за Accord 1.8 - 1997г F18А3!? От скоро я имам тази кола и ми се струва, че това не е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mark Antoniy 0 #2 Отговорено 20 Юни, 2007 Не би трябвало. Най-вероятно ти диша от входящите колектори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OXYGEN 0 #3 Отговорено 20 Юни, 2007 На мен ми го прави същото. Като пусна газта при превключване не падат веднага оборотите, а понякога дори и се качват. Също така като спра и освободя от скорост стоят към 1100-1300. И за да си паднат до нормалните ~800 трябва всеки път да ритвам веднъж рязко газта след като съм спрял вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #4 Отговорено 20 Юни, 2007 при мен не връщаше хубаво пружината на дросела от пренатегнато жило, и трябваше да ритам газта, вижте дали не ви е пренатегнато жилото или омекнала пружината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #5 Отговорено 20 Юни, 2007 Ако случайно не се окаже механичен проблема или не можеш с по-горните напътствия да го оправиш пробвай това: Л И Н К Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #6 Отговорено 20 Юни, 2007 Kогато превключа на по-висока предавка, в момента в който отпусна съединителя (вече съм превключил), двигателя още не е свалил оборотите си. Ако изчакам малко всичко е ок - т.е. много дълго време след отпускането на газта, оборотите не падат. Това нормално ли е за Accord 1.8 - 1997г F18А3!? От скоро я имам тази кола и ми се струва, че това не е нормално.И при мен е абсолютно същото положението колега. Все се кана на някоя среща да помоля да пробвам някоя друга хонделка дали е така. Аз и свикнах, но затруднява ме честно казано като искам да карам нормално. Като я ръчкам няма проблем. По- рано връщам газта от колкото натискам съединителя и после като включа на по-горна предавка подавам лекичко газ пак по-рано. Пробвах с добавка STP няма никакъв ефект. Като пусна газта оборотите не мърдат- при работа на празен ход.Майната е карал мойта но нищо не каза тогава. На някоя среща ще ги пробваме и ще ги мислим- аз нямам идея от какво е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OXYGEN 0 #7 Отговорено 20 Юни, 2007 при мен не връщаше хубаво пружината на дросела от пренатегнато жило, и трябваше да ритам газта, вижте дали не ви е пренатегнато жилото или омекнала пружината.Може и това да е. Днес пробвах вместо да ритна газта, да си пъхна крака зад педала и да го дръпна. И си падат до нормалните. Явно наистина не се връща жилото достатъчно. Пробвах с wd40 пръсках навсякъде по педала и жилото където се вижда, както и отпред където се хваща за дросела. Обаче нямаше ефект А за коя пружина става въпрос? Защото и вътре в купето на педала има някаква пружина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #8 Отговорено 20 Юни, 2007 При мен съм сигурен, че не е от дроселите. Чистил съм ги /не бяха и мръсни/ и въобще нищо никъде не заяжда а и да дърпам педала няма никакъв ефект.Не съм махал катализатора, не знам дали не оказва влияние той нещо. Уж е на 110 000 км ама знай ли се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #9 Отговорено 21 Юни, 2007 Може и това да е. Днес пробвах вместо да ритна газта, да си пъхна крака зад педала и да го дръпна. И си падат до нормалните. Явно наистина не се връща жилото достатъчно. Пробвах с wd40 пръсках навсякъде по педала и жилото където се вижда, както и отпред където се хваща за дросела. Обаче нямаше ефект А за коя пружина става въпрос? Защото и вътре в купето на педала има някаква пружина.жило на газта се регулира така: при напълно натиснат педал, дросела трябва съвсем леко да е опрял в ограничителя. И като отпуснеш педала при такава настройка ще видиш че жилото е напълно отпуснато и прави леко коремче. Стегнато ти е жилото просто.Става дума за пружината на дроселовата клапа.При мен съм сигурен, че не е от дроселите. Чистил съм ги /не бяха и мръсни/ и въобще нищо никъде не заяжда а и да дърпам педала няма никакъв ефект.че ти колко дросела имаш а има ли ефект ако просто изчакаш на празен ход? примерно за 20-30-40сек нормализират ли се оборотите? Ако не се нормализират проблема ти е в дроселовата клапа... нещо някъде заяжда. Затова като я сриташ от ударното хлопване се оправя. Ако обаче оборотите сами си падат, но след доста време, проблемът е другаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uko 0 #10 Отговорено 21 Юни, 2007 (Редактирано) при мен е същата работа, като дигна примерно до 3000 като пусна педала падат бавно до 1500 после още по бавно, прави го само на бензин на газ няма проблем, и го прави само когато двигателя е напълно загрял, имам съмнение че е от неправилно управление на EACV клапана, защото на газ го изключвам и емулирам. Става дума за карбураторен Акорд Редактирано 21 Юни, 2007 от uko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Accord F18A3 #11 Отговорено 21 Юни, 2007 че ти колко дросела имаш а има ли ефект ако просто изчакаш на празен ход? примерно за 20-30-40сек нормализират ли се оборотите? Ако не се нормализират проблема ти е в дроселовата клапа... нещо някъде заяжда. Затова като я сриташ от ударното хлопване се оправя. Ако обаче оборотите сами си падат, но след доста време, проблемът е другаде.ами мислех, че са два, но може да се бъркам с аудито- май наистина беше една клапата.Оборотите просто задържат за секунда и след това падат но малко по-бавно и заковават без никакви колебания на 800 или колкото е там при празен ход. Никакво сритване не оказва влияние, а иначе се форсира перфектно. А иначе това си има и положителни страни например при каране на първа по неравност не придарпва и не сяца. Аз даже си мислех дали не е направено умишлено. Ако има начин да се направи да си падат бързо като на другите коли бих го направил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове