Restless 209 #1 Публикувано 7 Юли свързан с ей този пост Миналата седмица майстора ми каза че руйката има луфт и след бързо търсене попаднах на тези мнения. Някой може ли да даде съвет как може да се провери/прецени дали рейката е за рециклиране или този "тампон" или "слайдер" ще е достатъчен? На пръв поглед (ама аз не съм разбирач) луфт във волана не усещам, може би нещо много малко при смяна на посоката на завъртане. Очаквах да има биалета или накрайник тръгнали за смяна, но майстора каза че след оглеждане и ослушване :), стигнали до извода че има луфт на рейката, може би и спомена при какви условия... Сега, човекът е читав, но не е спец по Хонди - 100% не знае че има такъв "слайдер" и може би смяната ще е достатъчна? Има ли рискове от рециклиране на рейка, нещо да се влоши? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #2 Отговорено 8 Юли Ти беше с бензинова, или бъркам? Та не съм сигурен дали е същата рейка,като при дизела. Иначе, този слаидер е по средата, вътре в рейката и без да се свали, не може да се смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #3 Отговорено 9 Юли бензинова да. Наясно съм че без сваляне не може да се смени, притеснението ми е има ли вероятност нещо от рециклирането да се прецака? Или щом ще се сваля така и така - е по-добре и рециклиране и слайдера? Просто малко ме притеснява "рециклирането" , хал хабер си нямам колко е сложно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове