Jump to content
Jivko84

Забавена смяна на скорости при тръгване

Recommended Posts

Здравейте.Имам един проблем(надявам се не сериозен).Колата е Honda CrV,2016 1.6 9 степ.автоматик.При потегляне от спряло положение се усеща осезаемо смяната от 1ва на 2ра и след това на 3та.Самото потегляне е леко тромаво и забавено.При подаване на повече газ не се усеща толкова.На високите предавки не се усеща смяната на скоростите и колата буквално си лети.Колата е със сменено чисто ново масло на трансмисията.Дали е проблем на скоростната кутия или да го търся другаде.Или може би е нормално това тромаво потегляне?

Благодаря за отговорите предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво ATF масло сложи,колко литра

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е сменено в официален сервиз на Honda с масло на Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей Живко,
Със същия модел съм и имам по-осезаема смяна на скоростите 1> 2> 3. Също съм с оригинално масло заменено от Бултрако преди 1.3к км.


При мен се случва само на "студен" двигател, след 3-4 мин. шофиране изчезва. Предполагам се дължи на студеното масло в кутията.

 

Също съм забелязал, че при по леко подаване на газ се изразява повече, тоест ако ми е по-тежък крака на газта го няма този "лаг" или "чудене" при смяната на 1>2>3 скорости. За мен проблема е в студения агрегат и решението е да се шофира кротко 3-4 минути, това впрочем важи за всеки автомобил, не е ограничено до само до автоматите.

Редактирано от atanaspro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.Надявам се да е това.Просто досега не ми се е случвало с друг модел кола,а тази я имам от скоро.Наистина при по-тежък крак не се усеща,а и след като позагрее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След стартиране на двигател сутрин/вечер, без значение кога, изчакай 10тина сек. преди да потеглиш. Това е необходимото време хидравликата да стигне оперативното налягане. Скоростната ти кутия е 9HP на ZF и смяната на скоростите се извършва от хидравличен блок и хидр. течност в него, при студена такава не е желателно да се тръгва рязко. Това всичко са лаишки прикачки на база четено из нета така, че винаги търси и алтернативно мнение.

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...