Bako Choice 0 #1 Публикувано 9 Юни Здравейте ! Автомобилът е cr-v 2003. Пробвах да активирам AUTO вдигане на прозореца на шофьорската врата, както е описано в 50 клипа в youtube, чрез задържане копчето надолу, след като слезе прозореца до долу и задържане нагоре, след като прозореца се вдигне до горе. Но вместо да се сваля и вдига автоматично до край, сега той остана горе и не реагира от копчето. Като задържам копчето нагоре или надолу вътре щраква някаква електроника. Другите си работят. Вадих бушончетата в купето (4x20 Ohm) с идеята нещо да се рестартира, свалих акумулатора, но нищо. Прозореца е горе и не реагира. Ще се радвам на някой да му е познато и с решение :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bako Choice 0 #2 Отговорено 9 Юни Бушончетата по 20А са здрави. Кликването се чува след няколко секунди. Ако някак си съм го заключил, как бих могъл да го отключа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bako Choice 0 #3 Отговорено 10 Юни Пробвах с друг модул с копчета - същото. Забелязах, че при натискане на това копче, светлините по таблото и фаровете ми леко премигват/отслабват… Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 80 #4 Отговорено 11 Юни Как се опита "да активираш функцията AUTO" ? Колата или е оборудвана с auto или не е. При някои модификации е налично само за шофьорската врата, при други за всички врати. Имаш ли надпис auto на бутона? Възможно е прозореца нещо да е заклинил горе (чисто механично), щом чуваш някакво щракане. Ако модула е забил, може да опиташ ресет по следната процедура: Затваряш вратата и даваш ключа на позиция 2 (светват лампите по таблото). Натискаш бутона за надолу на стъклото. Изключваш контакта на 0. Отваряш вратата и повече не я затваряш до края на процедурата. Следващите стъпки повтаряш 4 пъти: Натискаш и задържаш бутона за надолу на стъклото, но НЕ НАТИСКАШ ЗА АУТО, А САМО ЗА НАДОЛУ и даваш на контакт (позиция 2). След като светнат лампите, отпускаш бутона за надолу и изключваш ключа на 0. На четвъртия път, не изключваш ключа на 0, а изчакваш няколко секунди. Ако стъклото вече се движи нагоре-надолу, но не му работи auto, тогава правиш задържане на бутона след достигане на крайна позиция първо надолу а после и нагоре. Ако стъклото продължава да не реагира вероятно имаш повреда в моторчето или редуктора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bako Choice 0 #5 Отговорено 11 Юни Пише AUTO на копчето, но не слизаше само до долу, за това пробвах да го активирам, както си посочил ти. Благодаря за инфото ! Довечера ще пробвам отново, по твоето опътване, дано да стане нещо. За сметка на това, пък, ми се кодира радиото Вече чета теми и за него… Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 80 #6 Отговорено 11 Юни Радиото се кодира при изключване на акумулатора. Ако не си го изключвал, провери дали са затегнати клемите. Добре е да се измери с мулцитет, а още по-добре с товарна вилка (при акумулаторджиите). Това, че са ти примигвали фаровете при опит за сваляне на стъклото е признак, че нещо не е наред. Или слаб акумулатор или лоша връзка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #7 Отговорено 11 Юни преди 20 минути, spase написа: Или слаб акумулатор или лоша връзка. Или блокирало жило, или блокирал "мотор"(редуктор), или изкривен водач на стъклото, или ... п.п. Фаровете си примигват винаги при сваляне/вдигане на стъклата, особено ако задържиш копчето, когато стъклото е вече в крайно положение. Не е задължително да има проблем, ако премигват фаровете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 80 #8 Отговорено 11 Юни (Редактирано) Не знам, на мен не ми се струва нормално да Цитат светлините по таблото и фаровете ми леко премигват особено светлините по таблото. Редактирано 11 Юни от spase Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bako Choice 0 #9 Отговорено 11 Юни Значи.. акумулатора го откачих с надеждата да се рестартира модула на стъклото, та от там се сгомняса радиото(това ще го мисля после, гледах за кодове и т.н., писал съм и тук на един човек), а кликването, дето се чува след 2-3 сек. при натиснато до долу копче, при което се смущават/приглъхват светлините, е като звук от реле, а не зъбчатка или нещо такова, но пък във вратата едва ли има реле… Ще пробвам инструкциите на spase и ще кажа какво е положението… Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bako Choice 0 #10 Отговорено 11 Юни Spase нищо не става.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #11 Отговорено 11 Юни Преди 6 часа, Bako Choice написа: ... а кликването ... ... не ти е проблем. Двете коли в подписа ми също издават такъв звук. Нямам представа, как точно е направено и работи, но според мен, това кликване е от изключването на бутона при спиране на стъклото, а не от реле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bako Choice 0 #12 Отговорено 11 Юни Свалих кората, вътре наистина има реле в пласмасова кутийка, но не щрака то, а звука идва от машинката. Може би моторчето ми е свършило.. поне си активирах радиото да ми дрънка.. на затворен прозорец… Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bako Choice 0 #13 Отговорено 11 Юни Просто не доумявам как така ТОЧНО сега, когато пробвах AUTO режима…все си мисля, че е нещо друго… Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bako Choice 0 #14 Отговорено 11 Юни Темата стана много дълга, за това последно да попитам какво ще ме посъветвате: Да си купя моторче или да закарам колата на “майстор” ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 80 #15 Отговорено 12 Юни Ако имаш майстор отивай там. Може да е лесно да се оправи. На сивика ми се беше прекъснала едната жичка преди години. Лошото е че беше вътре в корпуса. Не знам на CRV-то какъв е механизма. Може моторчето просто да е заклинило заради замърсяване/окисляване. Ако купуваш моторче, най-добре или оригинално ново или втора ръка от някоя морга. Че аз бях купувал веднъж ( пак за сивика ) заради изядени зъби на механизма, но новия механизъм с моторче бяха със различен брой жички. Съответно ми изчезна ауто-то, а отделно, че изработката беше калпава. Стъклото тръгва малко настрани, не може да се регулира добре. На всичко отгоре моторчето от стария механизъм не пасваше на новия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bako Choice 0 #16 Отговорено 12 Юни А ако сваля механизма и подам ток на моторчето директно от акумулатора, за да проверя дали работи, проблем ли ще е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 80 #17 Отговорено 12 Юни Трябва схема, за да се види кои жички са. Вероятно освен 2-те за плюс и минус има и контактен брояч (дава контакт при всеки оборот на редуктора). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
imiloykov 0 #18 Отговорено 15 Юни Здравей приятел,на моята Хонда също прозореца заби и се чуваше щракане.Та процедурата е следната:сваляш кората,стигаш до моторчето в задния край има два винта развиваш ги и разглобяваш моторчето на две след което вземаш WD 40 и пръскаш смело.Раздвижваш на ръка и сглобяваш всичко.Мисля че това е проблема.Поне при мен беше така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bako Choice 0 #19 Отговорено 19 Юни Здравей и ти! Понеже ми беше зор да си пусна климатика, малко изоставих прозореца, заради обикаляне, фреони, перки и т.н., та днес ще видя дали до моторчето изобщо ходи ток и ако да - ще го сваля да разгледам и почистя. Дано да е няква такава щуротия… Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bako Choice 0 #20 Отговорено 19 Юни Значи за прозореца… ако е блокирал горе, гледах, че единствения вариянт да го свалиш, е да се прережат жилата, тъй като неможе да разхлабиш и извадиш стъклото, за да изкараш релсата и моторчето. Но не се предадох. Успях някак си да бръкна през отвора на говорителя и да сваля корпуса на ротора, изкарах оста и пластините с четките, видях колко трябва да се прибере в редуктора, за да може четките да правят контакт и го вкарах обратно и го навих на ръка…. сглобих го, позиционирах го… сложих копчетата(придобих едно вълшебно усещане за успех)… и той се свали сам до долу бе, на AUTO ! И сега работи ! Ромоли много гадно, но работи ! Вдига се, сваля се… Но ще си купя моторче с релса и жила от една морга да си имам, пък това ще го сваля пак за по-обстоен преглед(след като вече мога да демонтирам стъклото в долно положение). Причината като цяло май беше, че ротора толкова е въртял, че е превъртял през редукторчето и четките са се изхлузили, защото не се случваше нищо. Иначе нямам друго обяснение… Много благодаря на всеки, който прояви интерес ! Всичко беше много полезно ! Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове