Jump to content
Kapanec

Къде се намира датчика който включва вентилатора на CR-V 1ва

Recommended Posts

Днес при годишния технически преглед колата работи на място забелязах че  колата загря и не ми се включиха перките на вентилатора.Проверих за изгорели бушони нямам.Перките принудително ги тествах и  двете работят.За други проверки и не сещам какви са другите опций и къде се намира датчика ако се наложи да го сменям.Благодаря предварително за помощта!  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че има и реле за вентилатора. В кутията за предпазители в двигателния отсек. Вероятно там е проблема.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

image.thumb.png.b5771de572dcfcb14106117c00d14e55.png

 

Датчик за перките е  на термостата и той има  температурани параметри в които работи,ако сложиш грешния   или е сменян няма да работят перките коректно.

Провери също първо дали е пълен радиатора до горе с антифриз,разширителния съд между мин и макс.

 

 

 

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за мненията. Да проверих има антифриз  там всичко е наред.Намерих къде се намира датчика за перките относно  релетата няма да мога да се справя. Каква марка датчик да търся който да отговаря .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как няма да се справиш с релето. То се вади както се вадят бушоните.

Ето диаграма. Би трябвало да е R3. Извади го и огледай контактите поне. Ако има друго такова в съседство може за проба само да ги размениш.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
7 hours ago, Kapanec said:

Благодаря Ви за мненията. Да проверих има антифриз  там всичко е наред.Намерих къде се намира датчика за перките относно  релетата няма да мога да се справя. Каква марка датчик да търся който да отговаря .

На двете места провери антифриза в  радиатора до горе ли е на гърловината..

Първо провери както каза колегата релетата посочено от него и тук в коша на мотора по схемата 20A най -вдясно.

900318049_viberimage2019-03-0913_52_36.jpg.eac513f7c194321d0ca31112b4e85aa2.thumb.jpg.dd09c0b06b11e64989ffe56afa701852.jpg

 

Това и това

902778362_Screenshot_20240529-205140_SamsungInternet.thumb.jpg.bcc2769204b0addb2063597cad455ef9.jpg

 

 

 

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в разширителния съд веднага проверих  беше малко под средата на разширителния съд.В радиатора след като се прибрах и се охлади достатъчно за да мога да отворя капачката и също имаше до горе.Релетата утре ще ги погледна а някаква марка да ми предложите датчик която да е подходяща имате ли в предвид!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги оказа се ,че съм допуснал малко неточност колата не карана от вторник  когато се получи проблема както казах проверих разширителни я съд там течноста е в нормално положение но като съм проверявал в радиатора съм се заблудил че е пълен догоре просто там на гърловинката има една чупка която блести и ме е заблудила ,че е пълен .Днес долях в радиатора 900гр антифриз .От около месец забелязах че се губи течност и съм и доливал два пъти по 500гр явно има и друг проблем .При огледа до сега не съм забелязал  да има теч от някъде.Какви са другите възможности. Размених релетата  бушоните са здрави но забравих да спомена и че климатика и той не работи  онзи ден като го пробвах за първи не заработи миналата година си работеше  но там тема е най вероятно друга и за друга дискусия.

Редактирано от Kapanec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това с губенето на антифриз не е нормално,ако има газ може да тече от някое съединение което капе върху двигателя и така да се изпарява.

Трабва да се огледа хубаво.

Другия момент е да е пробита гарнитура глава и да губиш антифриз ,там се тества антифриза за изгорели газове.

За климатика може да е пак от предпазител ,както ако няма фреон пак не тръгва.

В разширителни съд щом имаш антифриз а в радиатора е липсвал значи нещо не работи  , това е капачката радиатор, която връща антифриза при изстиване на двигателя.

При пробита гарнутирата глава капачката отново не работи,така че прърво провери за течове,и после за пробита гарнитура глава.

Виждам че си от Русе там при Маркони може да се огледа и даде решение на всичко.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес след като размених релетата и долях антифриза перките заработиха! Но след всичко изказано до тук  ситуацията все повече ме навежда на  пробита гарнитура.Ситуацията с климатика е друга бира .Още веднъж Ви благодаря за помощта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Kapanec написа:

Така днес след като размених релетата и долях антифриза перките заработиха! Но след всичко изказано до тук  ситуацията все повече ме навежда на  пробита гарнитура.Ситуацията с климатика е друга бира .Още веднъж Ви благодаря за помощта.

Сега може би е добре да си върнеш релетата както са били и да провериш дали ще се включи перката.

Че така не става ясно проблема в релето ли е бил или в недостатъчното количество антифриз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...