Mario Petkov 0 #1 Публикувано 28 Май (Редактирано) Здравейте, Интересува ме каква поддръжка изисква Honda Civic 2013 1.8L (внос от Америка), която е на 200 000км. при, която до сега са сменяни само масло и накладки? Изисква ли смяна на нещо специфично след тези километри? Редактирано 28 Май от Mario Petkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 28 Май Имаш ли я, или ще я имаш? Тя вероятно е седан, не хетчбек... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mario Petkov 0 #3 Отговорено 28 Май Нямам я в момента и е Седан - да. Имате ли информация по въпроса поддръжка/обслужване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 28 Май Преди 4 часа, Mario Petkov написа: Нямам я в момента и е Седан - да. Имате ли информация по въпроса поддръжка/обслужване? Нямам инфо, от скоро имам Сивик, но всичко еднакво ли е с европейските, с изключение на купето? Купето е по-красиво, няма го гадния спойлер отзад... Как излиза сметката да дойде от Америка, мито...? Вероятно знаеш, че за да я регистрираш, трябва да мине Технотест за съответствие с тукашните норми... Май американските имаха разлики в цвета на стопове, мигачи отзад... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 730 #5 Отговорено 29 Май (Редактирано) Преди 22 часа, Mario Petkov написа: Изисква ли смяна на нещо специфично след тези километри? Не, не се изисква нищо специфично. И този сивик (както и европейските 8ма и 9та ген.) е с R18 двигателя, който е един от най-надеждните на Хонда. Ако е поддържана добре, ще има още много ресурс в мотора. Веригата не се сменя на определени км, а ако има нужда. Ако в момента не е за верига и я обслужваш правилно, вероятно няма да се наложи да сменяш верига. Преди 16 часа, JapCar написа: Вероятно знаеш, че за да я регистрираш, трябва да мине Технотест за съответствие с тукашните норми... Май американските имаха разлики в цвета на стопове, мигачи отзад... Шанса колата да е нов внос е минимален и вероятно от години е с БГ регистрация. Редактирано 29 Май от chavdu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mario Petkov 0 #6 Отговорено 4 Юни On 5/29/2024 at 12:43 AM, JapCar said: Нямам инфо, от скоро имам Сивик, но всичко еднакво ли е с европейските, с изключение на купето? Купето е по-красиво, няма го гадния спойлер отзад... Как излиза сметката да дойде от Америка, мито...? Вероятно знаеш, че за да я регистрираш, трябва да мине Технотест за съответствие с тукашните норми... Май американските имаха разлики в цвета на стопове, мигачи отзад... Да информиран съм с всичко от посоченото и благодаря - преди 15г. Бях вкарал Civic, който беше на 2г. За продажба докато бях на бригада. Но тогава проблема с частите беше доста голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mario Petkov 0 #7 Отговорено 4 Юни On 5/29/2024 at 5:22 PM, chavdu said: Не, не се изисква нищо специфично. И този сивик (както и европейските 8ма и 9та ген.) е с R18 двигателя, който е един от най-надеждните на Хонда. Ако е поддържана добре, ще има още много ресурс в мотора. Веригата не се сменя на определени км, а ако има нужда. Ако в момента не е за верига и я обслужваш правилно, вероятно няма да се наложи да сменяш верига. Шанса колата да е нов внос е минимален и вероятно от години е с БГ регистрация. Много благодаря за отговора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mario Petkov 0 #8 Отговорено 4 Юни On 5/29/2024 at 5:22 PM, chavdu said: Не, не се изисква нищо специфично. И този сивик (както и европейските 8ма и 9та ген.) е с R18 двигателя, който е един от най-надеждните на Хонда. Ако е поддържана добре, ще има още много ресурс в мотора. Веригата не се сменя на определени км, а ако има нужда. Ако в момента не е за верига и я обслужваш правилно, вероятно няма да се наложи да сменяш верига. Шанса колата да е нов внос е минимален и вероятно от години е с БГ регистрация. Това означава ли че няма специфичен график за проверка/смяна на определени части, а просто, ако се наложи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове