IVO_Petrov 0 #1 Публикувано 3 Април, 2024 Здравейте, Колеги, може ли помощ за следното. Идеята е да се ползват халогените за дневни светлини /естествено ще се сменят крушките с ярки лед такива/, а на лоста за светлините позицията да бъде АУТО. Като се свечери, фаровете да се включват автоматично, а съответно халогените да изгасват. По този начин няма да се налага никаква интервенция при ежедневно каране. Как мога да се постигне този ефект. Моля за насоки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nesorab 19 #2 Отговорено 3 Април, 2024 С този ефект ще имаш глоби от катаджиите. "Халогените" се използват само при мъгла и то при определена видимост. През деня с тях рискуваш да те спират джедаите.Изпратено от моят 23127PN0CG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 254 #3 Отговорено 3 Април, 2024 (Редактирано) Да отбележа че халогените и вечер не се ползват, тяхното предназначение е да помагат САМО при силно намалена видимост, като гъста мъгла, силен снеговалеж или силен дъжд. При нормална пътна обстановка е забранено използването им както през деня така и през нощта. Халогенът не е ...... ХАЛОГЕН, той се нарича фар за мъгла и е със същото предназначение като задния фар за мъгла. Писна ми от включени халогени срещу мен в ясна и хубава вечер, няма да се свършат малоумниците които си мислят че халогените им осветяват по-добре пътя и компенсират кирливите им фарове. И малко по темата, каквито и крушки да сложиш ще имаш проблем с катаджиите ако ти светят фаровете за мъгла, ако дългите ти са с халогенни лампи можеш да ползваш DRL модул и да ги направиш дневни с намален интензитет на 25 или 30%. Редактирано 3 Април, 2024 от CCord 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #4 Отговорено 3 Април, 2024 Ето ти работещо решение за дългите светлини да станат дневни и добре изглежда: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVO_Petrov 0 #5 Отговорено 4 Април, 2024 Благодаря ти, много полезна тема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове